Napisano 26 Marzec 200618 l Uchh, dawno nic nie-speedowego, nie wrzucałem. Tak się złożyło że w wolnej chwili dłubałem sobie art do gry Afterfall (tak więc z tytułem nie chciało mi się wysilać), i wreszcie go wydłubałem, efekt jak dla mnie całkiem zadowalający, rozgryzłem kilka fotoszopowych problemów przy okazji, tak więc pracę przy nim zaliczam do przyjemnych.
Napisano 26 Marzec 200618 l zajebista pracka! wszystko ekstra (no może poza słońcem - jakoś mi nie podchodzi) pozdro
Napisano 26 Marzec 200618 l scena fajna :] kawal dynamitu w niej siedzi. Ale mam pewne ale, moze sie myle ale wydaje mi sie ze pistolet powinien byc troszke wyzej. teraz celuje w klate a ofiara dostala w lepetyne :-)
Napisano 26 Marzec 200618 l perspektywa niestety padla ale rys bardzo fajny.. a co do celowania to on strzela w ogole obok tego gostka! JokeR
Napisano 27 Marzec 200618 l to wyglada tak: robisz pracke na wysokim poziomie, a potem sobie myslisz... jakuby to spier.ic... no i walisz niebieska ochydna krope na pol formatu. wiec sobie pozwolilem... mysle ze niepotrzebnie chciales na sile to slonce walnac. http://max3d.pl/forum/attachment.php?attachmentid=32770&stc=1&d=1143442442
Napisano 27 Marzec 200618 l robisz pracke na wysokim poziomie, a potem sobie myslisz... jakuby to spier.ic... no i walisz niebieska ochydna krope na pol formatu. bueeuhhe lol to slonce rzeczywiscie nie wyglada atrakcyjnie - ale w sumie dawalo troche kontrastu, teraz to troche tak dziwnie wyglada, moze dlatego ze na chmurach wciaz widac resztki tamtego niebieskiego swiatla..Jak juz usuwac te slonce to ja proponuje juz cale niebo pokryc tak samo jak wyglada niebo po prawej czyli czerwony- ciemny czerwony ;) pozdro
Napisano 27 Marzec 200618 l fajna dynamiczna kompozycja (pamiętam świetny szkic do tej pracki na spidach) popracuj bardziej nad iluzją przestrzeni ... i mozesz kawał kadru uciąć u góry tak jak zaproponował Kengi , bo w sumie nic się tam nie dzieje , a cała akcja pracy (klucz kompozycyjny) kierowana jest nie dość, że poniżej środka kadru to jeszcze w dół (linia głowa - pistolet- trombal ) tak czy inaczej gód dżob
Napisano 27 Marzec 200618 l bardzo fajna robota - popieram kengi - o wiele lepiej - ale i tak jest bardzo dobrze :) 5/5
Napisano 27 Marzec 200618 l Autor macie sporo racji, podziałam jeszcze z niefortunnym słoneczkiem, bo faktycznie coś nie teges jest z nim, wczoraj tak sie to nie rzuciło mi w oczy. Za długo sie już na to patrzyłem :)
Napisano 27 Marzec 200618 l ...pracka ładna, słoneczko wyglada jak super-nova :D, łuska od naboju faktycznie za duża, poza tym ogień z broni (choc sam w sobie jest swietny ^^) wyglada jakby przód tej broni unicestwił (czyt. wybuchł :P) PS. chmurki tez sa super :)
Napisano 27 Marzec 200618 l Autor wniosłem w życie sugestie Kengiego, nieco podrasowałem kolory, były trochę przesycone.
Napisano 27 Marzec 200618 l teraz już jest ekstra! dla mnie wszystko jest ok, mimo że (tak jak niektórzy pisali) perspektywa troche leży :) pozdro
Napisano 28 Marzec 200618 l fajna pracka, jednak bardziej mnie sie podoba wersja pierwotna, tylko te niebieskie koory zmienic ekspresja jest!
Napisano 30 Marzec 200618 l niestety nie zgodzę się z Frodokiem. Błękit jest potrzebny, nawet brakuje zieleni do pełnej gamy...może na kurtce? Te czrne z tyłu to ptaki? Podoba mi się praca.
Napisano 30 Marzec 200618 l wspomniałem o błękitach bo wyglądają średnio..stały się przybrudzone i nie do końca grają z kolorem chmur, natomiast zielenie to już całkiem inna sprawa..
Napisano 30 Marzec 200618 l Autor ciekawa dysputa się wywiązała. Ten obrazek uważam jż za sprawę zamkniętą. Fakt balansuje właściwie w jednej tonacji może zbytnio, jednak zieleni raczej bym tu niewiedział, jakoś trudno mi je sobie wyobrazić. Zawsze mam problem z włąściwym kolorem, ale największy z oświetleniem.