jurop3 Napisano 4 Kwiecień 2006 Napisano 4 Kwiecień 2006 WITAM OTO MOJA KOLEJNA PRACKA, ZUPEŁNIE DLA SPORTU I PODNOSZENIA SWOICH MOZLIWOSCI W MAXIE. MAM PROBLEMY Z TEXTURINGIEM I BIBLIOTEKAMI KTÓRE IMPORTUJE Z WWW.KOLO.COM.PL ( A DOKŁADNIE UMYWALKA , WIDAC SIATKE I KILKA POWŁOK, KTÓRYCH NIE MOGE ODWRÓCIC FLIPE M) PO IMPORCIE UMYWALKI DO MAXA POODWRACANE SĄ POWŁOKI NIO I WIDAC SIATKĘ, NIE WIEM CO Z TYM ZROBIC? RENDER V RAY 10903 OK 2,5 H NA LOW 2XV RAY LIGHT I 1 DIRECT LIGHT OCENIAJCIE NIO I POMÓŻCIE W DALSZEJ PRACY(CHODZI MI O TEXTURING) LINK http://img106.imageshack.us/img106/2497/azienka41kk.jpg
vany84 Napisano 4 Kwiecień 2006 Napisano 4 Kwiecień 2006 witam tak wiec nie wiem czy umywalka jest oblozona malymi plytkami ceramicznymi (takie sprawia wrazenie) czy jest wykonana standardowo - teraz swiatlo zalamuje sie na kazdej z jej "facow". nie wiem o co chodzi z tym atrium - tzn. czy jest ono odzielone od salonu lazienkowego szyba czy nie - jezeli jest to szyba (zapewne tak) to bardzo dziwnie wyglada - nie przepuszcza swiatla tak jak szyba:P przydal by sie wyraznieszy chrom na bateri od wanny - teraz zlewa sie z panelem ceramicznym w tle wydaje mi sie ze skoro masz obnizony sufit nad wanna oraz umywalka to ta powstala "szpara" powinna byc szczelina "sztucznego swiatla" - wiem ze to scena robiona w dzien ale mimo wszystko:) dla uzupelnienia kadru z prawej strony postawil bym cos zielonego - jakas przyjemna minimalistyczna roslinka:)] powodzenia
jurop3 Napisano 4 Kwiecień 2006 Autor Napisano 4 Kwiecień 2006 własnie Z Tymi Face'ami Na Umywalce Mam Problemy(po Imporcie Biblioteki Z Umymalka Jest Kanciasta I Widac Właśnie Te Face'y Po Nadaniu Mesh Smooth Umywalka Znika) jeśli Chodzi O Atrium To Jest Oddzielone Taflą Szkła( Umieściłem Juz Szkło Oprócz Ramy Okna) Nie Wiem Dlaczego Sie Nie Zachowuje Jak Szkło(jakas Pomoc Mile Widziana) jeśli Chodzi O Szczeline To W Zamierzeniu Ma Powstac Swietlówka. nio I Oczywiście Zostały Mi Do Skończenia Ręczniki Nio I Jakieś Przybory, Aby Łazienka Nabrała Przyjemnego Wyglądu Wizualnego. nad Roślinka Pomyśle Dzięki Za Pomysł pozdrawiam...
vany84 Napisano 4 Kwiecień 2006 Napisano 4 Kwiecień 2006 wlasnie zaimportowalem jeden z modeli umywalek kolo do maxa i nie mam z nim zadnych problemow - renderuje sie ok i nie musze obracac zadnych facewom. importowales format .3ds?? nie narzucaj na niego mesh smootha zanim nie zrobisz na siatce odpowiednich hamferow. a w sumie nie wiem czy jest potrzemy smooth. zawsze jest szansa ze trafiles na felerny model danej umywalki - sproboj inna:P jezeli chodzi o szklo to sproboj "glass (physics_phen)" albo "Architectural - glass -clear", ale wtedy pod renderem mentala i ze swiatlami MR powodzenia
polka dot Napisano 4 Kwiecień 2006 Napisano 4 Kwiecień 2006 przypomniala mi sie scena z filmu powroot do przyszlosci, jak wysmiali Emmeta jak powiedzial ze w przyszlosci loodzie beda chodzic dla sportu :D
khazell Napisano 5 Kwiecień 2006 Napisano 5 Kwiecień 2006 jeśli chodzi o wioczne face to nakładam zawsze zwykłego smootha (nie mylić z mesh smoothem) i to wystarcza zazwyczaj. pamiętam że też miałem sporo problemów z modelami udostępnianymi na tej stronie, ale z tego co pamiętam to dołączane są pdfy z wymiarami, także w ramach ćwiczeń zawsze można sobie wymodelować umywalkę czy inny ingraient.poza tym w kosza można gra ć w takiej łazience sporo miejsca, szklo za mało obija, ceramika też za mało odbicia nałożysz jakiegoś glossa na to i będzie ładniej, podłoga się powtarza okrutnie i sądzę że przez taki wielki otwór będzie niezły przeciąg w łazience nie mówiąc o ogrzaniu takiego pomieszczenia. baw się dalej. czekam na upload. pozdrawiam
jurop3 Napisano 5 Kwiecień 2006 Autor Napisano 5 Kwiecień 2006 dzieki za rade, zaraz siadam i spróbuje cos z tym zrobic a jeśli chodzi o łazienke to ma wymiary 4 x 3,5 m(w zamierzeniu ekskluzywna łazienka, duża i przestronna) która miała być otwarta na ogród, jeśli chodzi o przeciągi czy ogrzanie to już inny aspekt architekturki, zapewne take duże przeszklenia w polsce mają miejsca, ale i zapotrzebowanie na ciepło. Ale w koncu coś za coś, wystarczy że masz pieniadze i wszystko jest możliwe.. dzięki za komentarz, postaram sie cosik zmienic, pozdrawiam
jurop3 Napisano 6 Kwiecień 2006 Autor Napisano 6 Kwiecień 2006 napiasł: nie narzucaj na niego mesh smootha zanim nie zrobisz na siatce odpowiednich hamferow. co to oznacz?
jurop3 Napisano 6 Kwiecień 2006 Autor Napisano 6 Kwiecień 2006 napisał: nie narzucaj na niego mesh smootha zanim nie zrobisz na siatce odpowiednich hamferow. co to oznacza, jak wyznaczyc hamfer?
khazell Napisano 7 Kwiecień 2006 Napisano 7 Kwiecień 2006 chamfer polega na podzieleniu krawędzi obiektu (z jenej krawędzi robią się 2 i więcej) co powoduje wyoblenie narożnika. podziel np boxa na kilka części potem zaznacz zewnętrzne krawędzie boxa potraktuj chamferem (w editable poly lub editable mesh) i włącz mesh smooth. zrozumiesz o co chodzi:).do pracy
jurop3 Napisano 7 Kwiecień 2006 Autor Napisano 7 Kwiecień 2006 ok dzięki khazell za pomoca, mam juz tutka zwiazanego z tym działem, dziś wieczór sie tym pobawie, pozdrawiam...
jurop3 Napisano 8 Kwiecień 2006 Autor Napisano 8 Kwiecień 2006 witam, próbowałem cosik zmienic, ale słabo mi to wyszło, chyba do konca to jeszcze trochu zostalo, nadal mam problemos z umywalka, siatka jest wygładzona a renderuje koslawa umywalke. pozdrawiam http://img421.imageshack.us/img421/7858/azienka78pw.png http://img313.imageshack.us/img313/1156/azienka67by.png
khazell Napisano 9 Kwiecień 2006 Napisano 9 Kwiecień 2006 cześć jest troche lepiej.kilka porad: * przede wszystkim dokładaj więcej szczegółów do sceny * teksturka na podłodze nadal się trajluje * więcej odbicia na kafelkach i jakiś bump by się przydał *większy gloss na ceramice * nie jestem pewien ale sprawdź też texturę drewna czy jest dobre mapowanie na pionowych elementach * podeślij mi na gg linka do strony z tą umywalką sprawdzę co da się z nią zrobić * zmniejszyłbym też troche intensywność światła bo są przepalone miejsca
jurop3 Napisano 10 Kwiecień 2006 Autor Napisano 10 Kwiecień 2006 witam stronka z umywalka to www.kolo.com.pl i jest to umywalka z serii EGO szerokości 68 cm. Nie mam pojęcia co oznacza słowo "trajluje" i nie wiem jak dodac " gloss" Aha wogóle to scenka renderuje sie ok 3h nie wiem czy to nie za długo.
Arthi76 Napisano 10 Kwiecień 2006 Napisano 10 Kwiecień 2006 Z tą umywalką to przekonwertuj ją do editable poly, przejdź do selecji vertex-ów i daj weld. Następnie przejdź do poligonów i zaznacz wszyskie poligony obłych powierzchni i kliknij 1 w smoothing groups. Niektóre poligony będą wymagały jeszcze odwrócenia normalnych. Mam nadzieję że pomogłem bo u mnie zadziałało to. A co do vizki to wymodeluj płytki dużo to lepiej będzie wyglądało Pozdr
khazell Napisano 12 Kwiecień 2006 Napisano 12 Kwiecień 2006 cześć. co do tekstury podłogi miałem na myśli że za często się powtarza i to nieco razi.a gloss (Refl.glossiness)to opcja znajdująca się przy materałach vrayowych (i nie tylko).jego wartość inna od 1 generuje większylub mniejszy refleks światła na materiale który odbija.im wartość bliższa 0 tym refleks jest bardziej rozproszony. ja używam glossów w większości materiałów. często też dodatkowo włączam opcje Frensel reflection co tłumi znacznie odbicie ale nie jest ono takie "bezpośrednie". porobisz próbki to zobaczysz.pozdrawiam
jurop3 Napisano 12 Kwiecień 2006 Autor Napisano 12 Kwiecień 2006 witam wielkie dzięki Khazell zaraz to sprawdze, kurcze teraz nie mam caly czas neta wiec odezwe sie za kilka dni z probkami. pozdrawiam...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się