Napisano 4 Kwiecień 200618 l WITAM OTO MOJA KOLEJNA PRACKA, ZUPEŁNIE DLA SPORTU I PODNOSZENIA SWOICH MOZLIWOSCI W MAXIE. MAM PROBLEMY Z TEXTURINGIEM I BIBLIOTEKAMI KTÓRE IMPORTUJE Z WWW.KOLO.COM.PL ( A DOKŁADNIE UMYWALKA , WIDAC SIATKE I KILKA POWŁOK, KTÓRYCH NIE MOGE ODWRÓCIC FLIPE M) PO IMPORCIE UMYWALKI DO MAXA POODWRACANE SĄ POWŁOKI NIO I WIDAC SIATKĘ, NIE WIEM CO Z TYM ZROBIC? RENDER V RAY 10903 OK 2,5 H NA LOW 2XV RAY LIGHT I 1 DIRECT LIGHT OCENIAJCIE NIO I POMÓŻCIE W DALSZEJ PRACY(CHODZI MI O TEXTURING) LINK http://img106.imageshack.us/img106/2497/azienka41kk.jpg
Napisano 4 Kwiecień 200618 l witam tak wiec nie wiem czy umywalka jest oblozona malymi plytkami ceramicznymi (takie sprawia wrazenie) czy jest wykonana standardowo - teraz swiatlo zalamuje sie na kazdej z jej "facow". nie wiem o co chodzi z tym atrium - tzn. czy jest ono odzielone od salonu lazienkowego szyba czy nie - jezeli jest to szyba (zapewne tak) to bardzo dziwnie wyglada - nie przepuszcza swiatla tak jak szyba:P przydal by sie wyraznieszy chrom na bateri od wanny - teraz zlewa sie z panelem ceramicznym w tle wydaje mi sie ze skoro masz obnizony sufit nad wanna oraz umywalka to ta powstala "szpara" powinna byc szczelina "sztucznego swiatla" - wiem ze to scena robiona w dzien ale mimo wszystko:) dla uzupelnienia kadru z prawej strony postawil bym cos zielonego - jakas przyjemna minimalistyczna roslinka:)] powodzenia
Napisano 4 Kwiecień 200618 l Autor własnie Z Tymi Face'ami Na Umywalce Mam Problemy(po Imporcie Biblioteki Z Umymalka Jest Kanciasta I Widac Właśnie Te Face'y Po Nadaniu Mesh Smooth Umywalka Znika) jeśli Chodzi O Atrium To Jest Oddzielone Taflą Szkła( Umieściłem Juz Szkło Oprócz Ramy Okna) Nie Wiem Dlaczego Sie Nie Zachowuje Jak Szkło(jakas Pomoc Mile Widziana) jeśli Chodzi O Szczeline To W Zamierzeniu Ma Powstac Swietlówka. nio I Oczywiście Zostały Mi Do Skończenia Ręczniki Nio I Jakieś Przybory, Aby Łazienka Nabrała Przyjemnego Wyglądu Wizualnego. nad Roślinka Pomyśle Dzięki Za Pomysł pozdrawiam...
Napisano 4 Kwiecień 200618 l wlasnie zaimportowalem jeden z modeli umywalek kolo do maxa i nie mam z nim zadnych problemow - renderuje sie ok i nie musze obracac zadnych facewom. importowales format .3ds?? nie narzucaj na niego mesh smootha zanim nie zrobisz na siatce odpowiednich hamferow. a w sumie nie wiem czy jest potrzemy smooth. zawsze jest szansa ze trafiles na felerny model danej umywalki - sproboj inna:P jezeli chodzi o szklo to sproboj "glass (physics_phen)" albo "Architectural - glass -clear", ale wtedy pod renderem mentala i ze swiatlami MR powodzenia
Napisano 4 Kwiecień 200618 l przypomniala mi sie scena z filmu powroot do przyszlosci, jak wysmiali Emmeta jak powiedzial ze w przyszlosci loodzie beda chodzic dla sportu :D
Napisano 5 Kwiecień 200618 l jeśli chodzi o wioczne face to nakładam zawsze zwykłego smootha (nie mylić z mesh smoothem) i to wystarcza zazwyczaj. pamiętam że też miałem sporo problemów z modelami udostępnianymi na tej stronie, ale z tego co pamiętam to dołączane są pdfy z wymiarami, także w ramach ćwiczeń zawsze można sobie wymodelować umywalkę czy inny ingraient.poza tym w kosza można gra ć w takiej łazience sporo miejsca, szklo za mało obija, ceramika też za mało odbicia nałożysz jakiegoś glossa na to i będzie ładniej, podłoga się powtarza okrutnie i sądzę że przez taki wielki otwór będzie niezły przeciąg w łazience nie mówiąc o ogrzaniu takiego pomieszczenia. baw się dalej. czekam na upload. pozdrawiam
Napisano 5 Kwiecień 200618 l Autor dzieki za rade, zaraz siadam i spróbuje cos z tym zrobic a jeśli chodzi o łazienke to ma wymiary 4 x 3,5 m(w zamierzeniu ekskluzywna łazienka, duża i przestronna) która miała być otwarta na ogród, jeśli chodzi o przeciągi czy ogrzanie to już inny aspekt architekturki, zapewne take duże przeszklenia w polsce mają miejsca, ale i zapotrzebowanie na ciepło. Ale w koncu coś za coś, wystarczy że masz pieniadze i wszystko jest możliwe.. dzięki za komentarz, postaram sie cosik zmienic, pozdrawiam
Napisano 6 Kwiecień 200618 l Autor napiasł: nie narzucaj na niego mesh smootha zanim nie zrobisz na siatce odpowiednich hamferow. co to oznacz?
Napisano 6 Kwiecień 200618 l Autor napisał: nie narzucaj na niego mesh smootha zanim nie zrobisz na siatce odpowiednich hamferow. co to oznacza, jak wyznaczyc hamfer?
Napisano 7 Kwiecień 200618 l chamfer polega na podzieleniu krawędzi obiektu (z jenej krawędzi robią się 2 i więcej) co powoduje wyoblenie narożnika. podziel np boxa na kilka części potem zaznacz zewnętrzne krawędzie boxa potraktuj chamferem (w editable poly lub editable mesh) i włącz mesh smooth. zrozumiesz o co chodzi:).do pracy
Napisano 7 Kwiecień 200618 l Autor ok dzięki khazell za pomoca, mam juz tutka zwiazanego z tym działem, dziś wieczór sie tym pobawie, pozdrawiam...
Napisano 8 Kwiecień 200618 l Autor witam, próbowałem cosik zmienic, ale słabo mi to wyszło, chyba do konca to jeszcze trochu zostalo, nadal mam problemos z umywalka, siatka jest wygładzona a renderuje koslawa umywalke. pozdrawiam http://img421.imageshack.us/img421/7858/azienka78pw.png http://img313.imageshack.us/img313/1156/azienka67by.png
Napisano 9 Kwiecień 200618 l cześć jest troche lepiej.kilka porad: * przede wszystkim dokładaj więcej szczegółów do sceny * teksturka na podłodze nadal się trajluje * więcej odbicia na kafelkach i jakiś bump by się przydał *większy gloss na ceramice * nie jestem pewien ale sprawdź też texturę drewna czy jest dobre mapowanie na pionowych elementach * podeślij mi na gg linka do strony z tą umywalką sprawdzę co da się z nią zrobić * zmniejszyłbym też troche intensywność światła bo są przepalone miejsca
Napisano 10 Kwiecień 200618 l Autor witam stronka z umywalka to www.kolo.com.pl i jest to umywalka z serii EGO szerokości 68 cm. Nie mam pojęcia co oznacza słowo "trajluje" i nie wiem jak dodac " gloss" Aha wogóle to scenka renderuje sie ok 3h nie wiem czy to nie za długo.
Napisano 10 Kwiecień 200618 l Z tą umywalką to przekonwertuj ją do editable poly, przejdź do selecji vertex-ów i daj weld. Następnie przejdź do poligonów i zaznacz wszyskie poligony obłych powierzchni i kliknij 1 w smoothing groups. Niektóre poligony będą wymagały jeszcze odwrócenia normalnych. Mam nadzieję że pomogłem bo u mnie zadziałało to. A co do vizki to wymodeluj płytki dużo to lepiej będzie wyglądało Pozdr
Napisano 12 Kwiecień 200618 l cześć. co do tekstury podłogi miałem na myśli że za często się powtarza i to nieco razi.a gloss (Refl.glossiness)to opcja znajdująca się przy materałach vrayowych (i nie tylko).jego wartość inna od 1 generuje większylub mniejszy refleks światła na materiale który odbija.im wartość bliższa 0 tym refleks jest bardziej rozproszony. ja używam glossów w większości materiałów. często też dodatkowo włączam opcje Frensel reflection co tłumi znacznie odbicie ale nie jest ono takie "bezpośrednie". porobisz próbki to zobaczysz.pozdrawiam
Napisano 12 Kwiecień 200618 l Autor witam wielkie dzięki Khazell zaraz to sprawdze, kurcze teraz nie mam caly czas neta wiec odezwe sie za kilka dni z probkami. pozdrawiam...
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto