Skocz do zawartości

Zly Modeling Czy Material :(??Help


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam.

Mam maly problem polegajacy na tym ze robie sobie pokal z zywca:)

Renderuje go i patrrzcie jak mi szklo wychodzi :(

Przerobilem tutki z

http://www.aversis.be

Wszsytkie...Modelowalem pokal na Line i potem lathe

Potem zrobilem drugi dla porownania na Boxie i caly czas mam ten sam problem :( co robic??

1lipa4lb.jpg

  • Odpowiedzi 13
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

przyznam szczerze ze wszystko jest w jak najlepszym porzadku, ten rodzaj renderu zlicza do wyniku sume barwy wszystkich przeslonaniajacych filtrow

 

zmien w szkle filter na bialy, albo na jakis addatywny

Napisano

Rozumie, że problem jest z tym, żeby przy bokach było ciemniejsze, jeśli tak to do diffuse spróbowałbym wrzucić fallof (niezawodna jak zawsze) ustawioną na fresnel, reszta to oczywiście troszke reflecta, troche refracta (mu możesz inaczej zrobić, dać fallofa również na fresnel do refract, tak żeby na środku (tj. frontem do kamery) był mocniejszy + ustawić foga, ale wtedy diffusa dałbym jednokolorowego). Jeśli się niejasno wyraziłem to pisz.

Napisano

Co do loga to najszybciej będzie posłużyć się "Blendem", potrzebujesz logo + jego kanał alfa jako maskę. Dodatkowo jeszcze kanał alfa tego złota co się świeci i to wrzucić do któregoś kanału reflection lub specular (materiału loga).

Pozdr




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności