Napisano 10 Kwiecień 200618 l Koncze wlasnie Trucka „Light Infantry Vehicle” jeszcze mi troche zejdzie. 2399 poly jak na razie + 2fotele, 3 kola bedzie 2777, Norma map robi robote. Puzdro http://img374.imageshack.us/img374/5340/truck1dp.jpg
Napisano 10 Kwiecień 200618 l hmm jak to jest, że w viewporcie wygląda jakbyś w ogóle nie robił smooth grooups a na renderze wygląda rewelacyjnie?? a w ogóle z kąd wytrzasąłeś takie extra texy??
Napisano 11 Kwiecień 200618 l Wygląda fajnie. Dokończ modelowanie i wrzuć jeszcze jakieś rendery Pozdrawiam.
Napisano 11 Kwiecień 200618 l W sumie specem od militariów nie jestem, ale coś mi te alufelgi w wojskowej bryce nie pasują :) ( no chyba, ze to jest wersja dla jakiegoś rapera ;-) ) -za mało uwagi, moim zdaniem, poświęciłeś właśnie felgom, poza tym wszystko chyba ok :) pozdrawiam
Napisano 11 Kwiecień 200618 l Wydaje mi sie ze na referkach tez były alu felgi.... ??? Dobrze Adas gadam?
Napisano 12 Kwiecień 200618 l Autor Nad felgami Wlasnie pracuje:) http://img407.imageshack.us/img407/3674/img2983369cg.jpg Jutro skoncze
Napisano 14 Kwiecień 200618 l Ta bryła przyczepiona do zderzaka psuje bardzo efekt. Wydaje mi się że te m42 jest za duże. Pozdr
Napisano 14 Kwiecień 200618 l sam model jest naprawde bardzo fajny - ale widzialem mapowanie i ono w zadnym wypadku nie jest robione pod gry - normal sie sprawdzi jako tako light mapa tez. ale wyobraz sobie zmienienie tekstury difuze na potrzeby np innej lokacji - lub dodanie rdzy , zaciekow symboli itp itd - w takich wypadkach to mapowanie to bedzie porazka - nie przejdzie tutaj w zadnym wypadku mapowanie w pelni automatyczne. - no chyba ze cos sie zmienilo w tym czasie - a tamto to bylo tylko vip do przedstawienie modelu/normali ? pozdro i keep working
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto