Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

jak stworzyć teksture cytryny tak, by mozna było nałożyć na każdy poligon jaki materiał sie chce. A nie tak jak zazwyczaj, że znaleźć w necie teksture, czy nawet samemu zrobić i tylko nałożyć

 

jak we viewporcie dać background?

 

wymodelowałem cytryne w edit poly, dałem mesh smooth i gdy dałem noise (chca by wyglądała jak cytryna-nie tak dokładnie, perfekcyjnie) nic sie nie zminiło czemu?

 

EDIT: co do drugiego... czy jeszcze mozna jakos przesuwać ten obrazek w background'zie... czy to sam program przypisuje i nie można tego zmienić?

  • Odpowiedzi 10
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Background w viewporcie -> Alt+B (lub ctrl+b)

 

Może miałeś zbyt duży ten noise.

Ja zrobiłbym to jednak używając materiału (bump lub dipslace) zamiast komplikować sobie model.

 

 

EDIT do postu poniżej i powyżej :)

No ja nie wiem ;>

Napisano

co do pierwszego - modyfikator Unwrap UVW

edit: ugh, chyba nie o to Ci chodzilo

kazdemu poligonowi nadac odrebny numer ID?? - moze tak

Napisano

materiał standard z kolorem cytryny i na kanał BUMP wrzuć proceduralną mapę cellular. pogmeraj ustawieniami mapy, Size 1,0 nieźle sie sprawdza.

Napisano

EDIT: kiedy załączę tło wtedy nawet sie nie renderuje, why?

 

wciśnij 8 i ustaw bitmapę na tło

 

wymodelowałem cytryne w edit poly, dałem mesh smooth i gdy dałem noise (chca by wyglądała jak cytryna-nie tak dokładnie, perfekcyjnie) nic sie nie zminiło czemu?

 

zwiększyłeś siłę noisa z 0 ?? (w x,y i z)...

Napisano

przenieś tło z zakładki environment (8) do material editora z zaznaczoną opcją "instance" w ustawieniach mapy pobaw się offsetami i ew. tilingiem

 

Pozdrawiam

Napisano

serwusik :)

przesuwanie obrazka na tle - w edytorze materiałow tilling, ofset, oraz opcje mapowania - screen itp.

 

materiały mozesz zrobic osobne i w tybie polygonow (klawisz4 ) wybierasz poszczegolne polygony i przypisuyjesz.

Jak potem z takiego wielomateriałowego obiektu sciagniesz materiał do edytora materiałow to będzie on typu : multi .

pozdrawiam i zycze powodzenia :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności