Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

jak stworzyć teksture cytryny tak, by mozna było nałożyć na każdy poligon jaki materiał sie chce. A nie tak jak zazwyczaj, że znaleźć w necie teksture, czy nawet samemu zrobić i tylko nałożyć

 

jak we viewporcie dać background?

 

wymodelowałem cytryne w edit poly, dałem mesh smooth i gdy dałem noise (chca by wyglądała jak cytryna-nie tak dokładnie, perfekcyjnie) nic sie nie zminiło czemu?

 

EDIT: co do drugiego... czy jeszcze mozna jakos przesuwać ten obrazek w background'zie... czy to sam program przypisuje i nie można tego zmienić?

  • Odpowiedzi 10
  • Wyświetleń 1,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Background w viewporcie -> Alt+B (lub ctrl+b)

 

Może miałeś zbyt duży ten noise.

Ja zrobiłbym to jednak używając materiału (bump lub dipslace) zamiast komplikować sobie model.

 

 

EDIT do postu poniżej i powyżej :)

No ja nie wiem ;>

Napisano

co do pierwszego - modyfikator Unwrap UVW

edit: ugh, chyba nie o to Ci chodzilo

kazdemu poligonowi nadac odrebny numer ID?? - moze tak

Napisano
  • Autor

mintrill: a jak przesunąć ten background, bo nie moge tego zrobic... max sam wpasował go do sceny

 

EDIT: kiedy załączę tło wtedy nawet sie nie renderuje, why?

Napisano

materiał standard z kolorem cytryny i na kanał BUMP wrzuć proceduralną mapę cellular. pogmeraj ustawieniami mapy, Size 1,0 nieźle sie sprawdza.

Napisano
  • Autor

wyszło coś takiego:

cytryna9ej.jpg

 

i nadal nie wiem czsemu nie wyświetla tego tła w tym renderze... a poza tym nie moge przesunąć owego tła...

Napisano

EDIT: kiedy załączę tło wtedy nawet sie nie renderuje, why?

 

wciśnij 8 i ustaw bitmapę na tło

 

wymodelowałem cytryne w edit poly, dałem mesh smooth i gdy dałem noise (chca by wyglądała jak cytryna-nie tak dokładnie, perfekcyjnie) nic sie nie zminiło czemu?

 

zwiększyłeś siłę noisa z 0 ?? (w x,y i z)...

Napisano
  • Autor

ok to działa tyle, że widać niebo (obrazek przedstawie łąkę i niebo) wiec musze przesunac to tło, by było widać łąkę... jak to zrobić?

Napisano

przenieś tło z zakładki environment (8) do material editora z zaznaczoną opcją "instance" w ustawieniach mapy pobaw się offsetami i ew. tilingiem

 

Pozdrawiam

Napisano

serwusik :)

przesuwanie obrazka na tle - w edytorze materiałow tilling, ofset, oraz opcje mapowania - screen itp.

 

materiały mozesz zrobic osobne i w tybie polygonow (klawisz4 ) wybierasz poszczegolne polygony i przypisuyjesz.

Jak potem z takiego wielomateriałowego obiektu sciagniesz materiał do edytora materiałow to będzie on typu : multi .

pozdrawiam i zycze powodzenia :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.