th0m@s Napisano 18 Kwiecień 2006 Napisano 18 Kwiecień 2006 Witam mam problem z ponizsza siatka mianowicie nie wiem jak pozbyc sie zaznaczonych kawedzi zeby jednoczesnie nie usunac przedniej powierzchni obiektu... a ze jestem slaby w te klocki to zwracam sie do Was :)
th0m@s Napisano 18 Kwiecień 2006 Autor Napisano 18 Kwiecień 2006 No nie wiem bo remove wcale ich nie usuwa
Lis Napisano 18 Kwiecień 2006 Napisano 18 Kwiecień 2006 Nie usuniesz ich. poprostu. :-) Jeśli ci zależy to możesz zrobić rectangla i w środku to okineko, puźniej convert to poly i gotowe.
th0m@s Napisano 18 Kwiecień 2006 Autor Napisano 18 Kwiecień 2006 Dzieki wielkie :) Ale w takim wypadku chyba zostawie te krawedzie w spokoju :P
XaoC Napisano 18 Kwiecień 2006 Napisano 18 Kwiecień 2006 Patrzę i patrzę na te krawędzi...i myślę sobie tak: robiłeś przez boolean? Gdyby polygony wokół krawędzi były bardziej sensowne to mógłyś poprostu wyrzucić krawędź(tym samym znikło by ci kilka polygonów) a potem zrobić nowy polygon na te miejsce(nie powiem dokładnie co trzeba zrobic bo właśnie renderuje mi się scena od kilku godzin a musiałbym najpierw zajrzeć jak to sie robiło, bo nie mam takiej pamięci). Nie uzywaj boolean w takim przypadku jak ten(chyba że to nie przez to...jak nie to mów!), widać co się dzieje... Boolean na ogól to sucks ;p
th0m@s Napisano 19 Kwiecień 2006 Autor Napisano 19 Kwiecień 2006 No właśnie że to nie był boolean tylko spline-> bevel-> poly. Dunde chyba wlasnie tak sprobuje zrobic. Thx
Rekomendowane odpowiedzi