Jump to content

Featured Replies

Posted

Witam mam problem z ponizsza siatka mianowicie nie wiem jak pozbyc sie zaznaczonych kawedzi zeby jednoczesnie nie usunac przedniej powierzchni obiektu... a ze jestem slaby w te klocki to zwracam sie do Was :)

  • Replies 10
  • Views 1.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Nie usuniesz ich. poprostu. :-)

 

Jeśli ci zależy to możesz zrobić rectangla i w środku to okineko, puźniej convert to poly i gotowe.

  • Author

Dzieki wielkie :) Ale w takim wypadku chyba zostawie te krawedzie w spokoju :P

Patrzę i patrzę na te krawędzi...i myślę sobie tak: robiłeś przez boolean? Gdyby polygony wokół krawędzi były bardziej sensowne to mógłyś poprostu wyrzucić krawędź(tym samym znikło by ci kilka polygonów) a potem zrobić nowy polygon na te miejsce(nie powiem dokładnie co trzeba zrobic bo właśnie renderuje mi się scena od kilku godzin a musiałbym najpierw zajrzeć jak to sie robiło, bo nie mam takiej pamięci).

Nie uzywaj boolean w takim przypadku jak ten(chyba że to nie przez to...jak nie to mów!), widać co się dzieje... Boolean na ogól to sucks ;p

  • Author

No właśnie że to nie był boolean tylko spline-> bevel-> poly. Dunde chyba wlasnie tak sprobuje zrobic. Thx

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy