th0m@s Napisano 18 Kwiecień 2006 Share Napisano 18 Kwiecień 2006 Witam mam problem z ponizsza siatka mianowicie nie wiem jak pozbyc sie zaznaczonych kawedzi zeby jednoczesnie nie usunac przedniej powierzchni obiektu... a ze jestem slaby w te klocki to zwracam sie do Was :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dariusz Napisano 18 Kwiecień 2006 Share Napisano 18 Kwiecień 2006 remove the message is... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
streaker Napisano 18 Kwiecień 2006 Share Napisano 18 Kwiecień 2006 albo backspace Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
th0m@s Napisano 18 Kwiecień 2006 Autor Share Napisano 18 Kwiecień 2006 No nie wiem bo remove wcale ich nie usuwa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dariusz Napisano 18 Kwiecień 2006 Share Napisano 18 Kwiecień 2006 u mnie działa:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lis Napisano 18 Kwiecień 2006 Share Napisano 18 Kwiecień 2006 Nie usuniesz ich. poprostu. :-) Jeśli ci zależy to możesz zrobić rectangla i w środku to okineko, puźniej convert to poly i gotowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
th0m@s Napisano 18 Kwiecień 2006 Autor Share Napisano 18 Kwiecień 2006 To chyba mam pecha :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin Napisano 18 Kwiecień 2006 Share Napisano 18 Kwiecień 2006 nie da się tego usunąć, poza tym po co ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
th0m@s Napisano 18 Kwiecień 2006 Autor Share Napisano 18 Kwiecień 2006 Dzieki wielkie :) Ale w takim wypadku chyba zostawie te krawedzie w spokoju :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
XaoC Napisano 18 Kwiecień 2006 Share Napisano 18 Kwiecień 2006 Patrzę i patrzę na te krawędzi...i myślę sobie tak: robiłeś przez boolean? Gdyby polygony wokół krawędzi były bardziej sensowne to mógłyś poprostu wyrzucić krawędź(tym samym znikło by ci kilka polygonów) a potem zrobić nowy polygon na te miejsce(nie powiem dokładnie co trzeba zrobic bo właśnie renderuje mi się scena od kilku godzin a musiałbym najpierw zajrzeć jak to sie robiło, bo nie mam takiej pamięci). Nie uzywaj boolean w takim przypadku jak ten(chyba że to nie przez to...jak nie to mów!), widać co się dzieje... Boolean na ogól to sucks ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
th0m@s Napisano 19 Kwiecień 2006 Autor Share Napisano 19 Kwiecień 2006 No właśnie że to nie był boolean tylko spline-> bevel-> poly. Dunde chyba wlasnie tak sprobuje zrobic. Thx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi