dream_arts Napisano 19 Kwiecień 2006 Napisano 19 Kwiecień 2006 Witam Moje pytanie dotyczy modelowanie na edytable poly.Mam już wymodelowaną połowę obiektu wybrałem mirror zeby zrobic druga stronę obiektu. Potem ustwiłem obydwie strony obiektu lewą i prawą i pośrodku są nie połączone punkty usiłowałem je połączyć opcją weld ale akurat tych punktów nie chce mi łączyć niewiadomo dlaczego i na środku mam nie połączone punkty. Nie wiem co zrobić aby te punkty połączyc.
dream_arts Napisano 19 Kwiecień 2006 Autor Napisano 19 Kwiecień 2006 Obiekty są połączone za pomoca atach pozostalo mi tylko te punkty połączyc i wygląda to tak że jedne łączy a drugich nie łączy nie wiem czemu jakby tych punktów poprostu nie widział albo nie traktował ich jako punkty
Xol Napisano 19 Kwiecień 2006 Napisano 19 Kwiecień 2006 A nie lepiej załatwić to modyfikatorem symmetry ?? Od razu powelduje vertex'y.
dream_arts Napisano 19 Kwiecień 2006 Autor Napisano 19 Kwiecień 2006 Xol a możesz jaśniej jak to wygląda że niby zaznaczam verteźy wybieram symmetry i co łączy mi wszystkie ??
Xol Napisano 19 Kwiecień 2006 Napisano 19 Kwiecień 2006 Po prostu do tej wymodelowanej połowy przypisz modyfikator symmetry, ustaw lustro tak aby odbicie wyglądało tak jak potrzebujesz a vertex'y same się poweldują
dream_arts Napisano 19 Kwiecień 2006 Autor Napisano 19 Kwiecień 2006 Hmm ale mam to już na mirrorze i nie chce mi sie tego zmieniać znowu ale dzięki za podpowiedź
dream_arts Napisano 19 Kwiecień 2006 Autor Napisano 19 Kwiecień 2006 No napewno bo nawet o tym nie wiedziałem :P
spinal Napisano 23 Kwiecień 2006 Napisano 23 Kwiecień 2006 no ja tez mam nieraz taki motyw ze vertexy mi sie nie chca weldowac. Czy to na spline czy na siatce obiektu normalnie. Kto wie czym to idzie??
salvage Napisano 23 Kwiecień 2006 Napisano 23 Kwiecień 2006 Mam takie pytanie. A usunąłeś wewnętrzne polygony? Bo jak nie, to nie dziwne, ze nie welduje :D
polka dot Napisano 23 Kwiecień 2006 Napisano 23 Kwiecień 2006 jaki czilaltowy watek :D symmetry najlepsze do mirrorowania :)
Shogun 3D Napisano 23 Kwiecień 2006 Napisano 23 Kwiecień 2006 Trudno, wazne, ze jest, ja kiedyś tez miałem wewnętrzne poly i sie dziwiłem, czemu mi nie welduje. Niech będzie pro memoria problemu, przyda się kazdemu, kto umie uzywac opcji search i wpisze hasla weld i problem. :)
southside Napisano 24 Kwiecień 2006 Napisano 24 Kwiecień 2006 A moze to prostsza sprawa.. np taka ze robiles mirror z funkcja instance zamiast copy. Wtedy nie mozna zrobic attach zeby pozniej zweldowac/zcollapsowac vertexow. Albo poprostu po mirrorze zapomnialo sie dac attach:) Pozdrawiam Waldek
thud Napisano 24 Kwiecień 2006 Napisano 24 Kwiecień 2006 i zwieksz zakres Weld z 0,1 na wiecej, bo moze nie sa dokladnie na sobie pozostale vertexy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się