Jump to content

eine baniak modelung


polon
 Share

Recommended Posts

naszkicowalem sobie robota przypatrujac sie katalogom z gwiezdnych wojen i ok. Zaczynam od baniaka i problem. Czaszka takiego robota jest wrecz idealnie gladka ,powiedzmy idealnie. Nie jest to ksztalt idealnie okragly, nie da sie zrobic z OilCystern czy jakos tak ani ze sfery . Jedyny ksztalt jaki moze to wspomoc to elipsa z nieskomlikowana edycja vertexow. Ale to jest tylko 2d bo dalej jak zaokraglic elipse? Probowalem bevelem ale to zatrodne i glowa nie wychodzi idealnie gladka. Myslalem ze baniak zrobie w jeden dzien ale to bylo tydzien temu, a do teraz to nic w sumie nie mam procz zalamania newowego.. Czy ktos ma jakis pomysl?

Link to comment
Share on other sites

Wg. mnie coś z tej listy powinno pasować:

  • Geometry/Extended Primitives/Captule (pobaw się parametrem Sides)
  • Geometry/Extended Primitives/ChamferCyl (pobaw się parametrami Fillet, Fillet Segs, Sides)
  • Shapes/Ellipse -> Editable Spline (usuń połowę) -> Lathe (zaznacz opcję weld core) -> Editable Poly (Chamfer krawędzi, Mesh Smooth ~2 bądź zabawa ze Smooth Groups)

Ale tak jak mówi mintrill - najlepiej pokaż szkic oraz (to już moja własna rada) poczytaj książkę o 3ds Max bądź przerób trochę tutoriali :)

 

Aha, i dobrze jest nazywać tematy w języku polskim, a nie niemieckim (chyba że to dla efektu).

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy