polon Napisano 22 Kwiecień 2006 Share Napisano 22 Kwiecień 2006 naszkicowalem sobie robota przypatrujac sie katalogom z gwiezdnych wojen i ok. Zaczynam od baniaka i problem. Czaszka takiego robota jest wrecz idealnie gladka ,powiedzmy idealnie. Nie jest to ksztalt idealnie okragly, nie da sie zrobic z OilCystern czy jakos tak ani ze sfery . Jedyny ksztalt jaki moze to wspomoc to elipsa z nieskomlikowana edycja vertexow. Ale to jest tylko 2d bo dalej jak zaokraglic elipse? Probowalem bevelem ale to zatrodne i glowa nie wychodzi idealnie gladka. Myslalem ze baniak zrobie w jeden dzien ale to bylo tydzien temu, a do teraz to nic w sumie nie mam procz zalamania newowego.. Czy ktos ma jakis pomysl? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotrek Napisano 22 Kwiecień 2006 Share Napisano 22 Kwiecień 2006 Pokaż ten szkic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
3dsmaxman Napisano 22 Kwiecień 2006 Share Napisano 22 Kwiecień 2006 Wg. mnie coś z tej listy powinno pasować: Geometry/Extended Primitives/Captule (pobaw się parametrem Sides) Geometry/Extended Primitives/ChamferCyl (pobaw się parametrami Fillet, Fillet Segs, Sides) Shapes/Ellipse -> Editable Spline (usuń połowę) -> Lathe (zaznacz opcję weld core) -> Editable Poly (Chamfer krawędzi, Mesh Smooth ~2 bądź zabawa ze Smooth Groups) Ale tak jak mówi mintrill - najlepiej pokaż szkic oraz (to już moja własna rada) poczytaj książkę o 3ds Max bądź przerób trochę tutoriali :) Aha, i dobrze jest nazywać tematy w języku polskim, a nie niemieckim (chyba że to dla efektu). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
polon Napisano 25 Kwiecień 2006 Autor Share Napisano 25 Kwiecień 2006 oto rzuty (prosze sie nie smiac!) http://konto.bydgoszcz.wsinf.edu.pl/~arsenal1/pliki/headfront.jpg http://konto.bydgoszcz.wsinf.edu.pl/~arsenal1/pliki/headleft.jpg http://konto.bydgoszcz.wsinf.edu.pl/~arsenal1/pliki/robot1top.jpg tylko powaga, prosze sie nie smiac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
polon Napisano 25 Kwiecień 2006 Autor Share Napisano 25 Kwiecień 2006 ... a tak przy okazji... ten niemiecki to dla efektu ale jak juz ma ktos pretensje ze nazywam wątek nie po polsku to dalczego ten dział nazywa sie modelING a nie modelowanie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotrek Napisano 25 Kwiecień 2006 Share Napisano 25 Kwiecień 2006 Może na początek box + sfera, albo sam box, a póżniej facey ciąć i wierzchołki ręcznie przesuwać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Master Kiełbaster Napisano 25 Kwiecień 2006 Share Napisano 25 Kwiecień 2006 poczytaj o poly modelingu :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi