Grzechu Napisano 21 Sierpień 2003 Napisano 21 Sierpień 2003 Najwyższy czas dołaczyc do bitwy. Tego Robala robię od okolo początku sierpnia. Mam tylko ogólną koncepcję co do niego; modeluję glównie \"na żywioł\". Referencjami sa różne zdjżcia z netu oraz ksiązka do biologii(!). Zacząłem od łba. Aparat gębowy jest połączeniem aparatów muchy i motyla. (Pojedyncze wyglądały ubogo)
Grzechu Napisano 21 Sierpień 2003 Autor Napisano 21 Sierpień 2003 Potem zrobiłem nogę, mapy do niej i prosty rigging. I stwierdziłem na końcu, że miałem złe referencje - książka do bioli[hmmm]. Zrobiłem ją od nowa; oto one;
Grzechu Napisano 21 Sierpień 2003 Autor Napisano 21 Sierpień 2003 I jeszcze to co mi się udało w tym krótkim czasie wyrzeźbić:P
RenholdeR Napisano 22 Sierpień 2003 Napisano 22 Sierpień 2003 widze ze nareszcie sie zarejestrowales:-) w tygodniu wpadne to pokazesz mi dokladnie ten modelik
SCORPI Napisano 22 Sierpień 2003 Napisano 22 Sierpień 2003 ej jak ty te oko zrobiłeś??? jakisplug czy co czy ręcznie?[lol2] ???? :|:|:|
Sir Valeq Napisano 22 Sierpień 2003 Napisano 22 Sierpień 2003 Właśnie, też najbardziej przykuło moją uwagę. Ja czegoś takiego w maxie nie kojarzę :| A owadzik fajny bardzo. :D
SCORPI Napisano 22 Sierpień 2003 Napisano 22 Sierpień 2003 a ja juz wiem jak :P udało mi sie zrobićnawet tak
Grzechu Napisano 23 Sierpień 2003 Autor Napisano 23 Sierpień 2003 Był kiedyś taki tutorial do piłki golfowej; geosphere i później zchamferowane wszystkie verteksy na raz.[spox]
RenholdeR Napisano 23 Sierpień 2003 Napisano 23 Sierpień 2003 cha, wiedzialem ze Greg zrobi tu male zamieszanie niedlugo pewno odpisze... ja tez czekam, jestem w tej dobrej sytuacji ze moge do niego podejsc w kazdej chwili i cos podpatrzec:D [piwo]
VGT Napisano 26 Sierpień 2003 Napisano 26 Sierpień 2003 I po świetnym początku coś cicho... [co?] Mało czasu zostało, więc warto przyśpieszyć, bo skoro zaskoczyłeś nawet naszego zwycięzcę drugiej bitwy :D , to mógłbyś się okazać czarnym koniem tej edycji.[yes] Powodzenia.
Grzechu Napisano 26 Sierpień 2003 Autor Napisano 26 Sierpień 2003 Aż się zarumieniłem...:D. Co do zdążeniem przed terminem to raczej wątpliwe, chyba że dam same bumpy bo całe materiały to mnie kiedyś wykończą - skutki nieobeznania z photoshopem...:(
Grzechu Napisano 28 Sierpień 2003 Autor Napisano 28 Sierpień 2003 Mały zoom na korpusik, żeby pokazać jak się namęczyłem z bumpem.:D:P Do tej pory nie używałem shaga...:|
Pablo Napisano 28 Sierpień 2003 Napisano 28 Sierpień 2003 eya :) Ładny ten bug..a kropusik wymiata :))..mam nadzieję,że zdąrzysz do końcowej daty z tym bugiem :) powodzenia pozdr
Grzechu Napisano 28 Sierpień 2003 Autor Napisano 28 Sierpień 2003 I jeszcze jeden shot... Różni się od poprzednich zupełnie nowym odwłokiem. Zaczynam się zastanawiać nad końcową sceną - brak pomysłów, może ktoś mi pomoże??[pomocy]. Renholder zaproponował scenkę z radial blurem na skrzydłach co sprawiałoby wrażenie ruchu skrzydeł podczas lądowania na jakimś kwiatku - w końcu ma aparat do wysysania nektaru. Zobaczymy jak mi to wyjdzie...
Grzechu Napisano 29 Sierpień 2003 Autor Napisano 29 Sierpień 2003 I jeszcze to co mi się udało wykrzesać wczoraj. Czarno to widzę...:( Dwa dni zostały, a im więcej robie tym więcej wymaga ustyawienia, tekstur, itp... Jakbym nie zrobił następnego update`a (tak na wszelki wypadek;)) ta scenka będzie finałowa.
Grzechu Napisano 31 Sierpień 2003 Autor Napisano 31 Sierpień 2003 A teraz tekścik dla jury: I havent made any other projects before this. Its my first one: The Concept Bug is an improvisation at work. Some refs were used for the background orchid and for few details lsuch us hair alignment, rough legs shape, the mouth apparatus. These were: school biology book, few pictures from internet and national geographic paper (nr 34 polish edition). All materials are self-made. They have been made in quite a rush in last week mostly. Subtle photoshop post-processing is present. No external plug-ins were used (hair is modeled). Rendered in Maxs default scanline renderer. Uff... No i updacik:
RK Napisano 31 Sierpień 2003 Napisano 31 Sierpień 2003 Świetny efekt- jak w ilustracjach do bajek. Jedno jest pewne- masz talent.
dr Ug Napisano 31 Sierpień 2003 Napisano 31 Sierpień 2003 Wow, ostatni render mnie zaskoczyl:) Rzeczywiscie jak z bajki, jednak oko jest zbyt plastikowe i nie trzyma sie reszty. Za bardzo sie wyroznia i przyciaga...oko :)
RenholdeR Napisano 31 Sierpień 2003 Napisano 31 Sierpień 2003 widac moje porady na cos sie przydaly (Greg jest zdolny to prawda, tylko mial malo czasu na te bitwe, ale jeszcze wam pokaze!:-))
Rekomendowane odpowiedzi