patry Napisano 3 Maj 2006 Share Napisano 3 Maj 2006 Jestem początkującym grafikiem i to jest jedna z moich pierwszych pracek Info: program - 3dsmax 6 render - mental ray bez żadnych przeróbek w PS http://www.biurko3d.republika.pl/basen2.jpg http://www.biurko3d.republika.pl/w_basenie.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rudylew Napisano 3 Maj 2006 Share Napisano 3 Maj 2006 Witaj :) nie jest zle.. aż tak źle płytki nie dopasowane.. woda nie trzyma poziomu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patry Napisano 3 Maj 2006 Autor Share Napisano 3 Maj 2006 woda nie trzyma poziomu. poniewaź gdzieś dalej może ktoś wskoczył do wody i sie pofalowało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vorek Napisano 3 Maj 2006 Share Napisano 3 Maj 2006 ee tam, woda trzyma poziom jak najbardziej, to basen jest krzywo zbudowany ;] Prześwietliłeś nieco, zwłaszcza na drabince, robiłeś z tutka ? jakoś mi się kojarzy podobny tutek. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rudylew Napisano 3 Maj 2006 Share Napisano 3 Maj 2006 To jakby koleś jakiś wskoczył to by fala była zgarbiona a ta jest płaska.. tylko ta forma na powierzchni jest.. ale ta mi się lepiej podoba pracka niż pokój :) heh pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AGmakonts Napisano 3 Maj 2006 Share Napisano 3 Maj 2006 czemu fugi wystaja:D gdyby nie kafelki to by było nawet fajnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patry Napisano 4 Maj 2006 Autor Share Napisano 4 Maj 2006 co do tutka, to wszystko zrobiłem sam matodą prób i błędów, ale przyznaje sie że kafelki są do bani (nienawidze układać teksturek bo nigdy mi to nie wychodzi) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...