Jump to content

Postać 3D : Człowiek z ruin-Stalowiec


Mrw1980
 Share

Recommended Posts

Jeden z ostatnich modeli wykonanych na potrzeby projektu New-Dawn - krytyka i rady na przyszłośc mile widziane :)...screan bezpośrednio z model viewera bez normalnych jak narazie - tylko color mapa i delikatny glow na elementach metalowach.

Ten bogato zdobiony miecz wymodelowałi poteksturował Marcin Mielczarek(Kaleb).

 

http://img382.imageshack.us/my.php?image=testrender301lv.jpg

http://img438.imageshack.us/my.php?image=testrender316sn.jpg

 

i siateczka :

 

http://img438.imageshack.us/my.php?image=testrender327kz.jpg

http://img119.imageshack.us/my.php?image=testrender332vq.jpg

Link to comment
Share on other sites

Te skarpetki z bawełny/kolczugi (?) to dziwnie wyglądają, to samo tyczy się jego krótkich spodenek na szelkach (Bawarczyk?). Ten "bogato zdobiony miecz" jest plastikowy. Na metalu światło całkowicie inaczej się rozprasza, z robiłeś go bardzo matowym. Nad teksturą skóry trzeba jeszcze popracować.

Pozdr.

Link to comment
Share on other sites

Co do wyglądy ubrania itp to taki był koncept także na to wpływu nie miałem - to bawełna tak na marginesie :).Mieczyk tez nie moja działka wsumie, ale przekaże komu trzeba :).

 

Co do skóry to jak myslicie jakies przebarwienia troche noisu czy cuś??

 

Teksturka jest w rozdzielczości 1024x1024 w samej grze pewnie będize 512x512 bo takich zbliżeń nie przewidujemy - zgadzam sie jak najbardziej twarz słabo wyszła troche przez pośpiech i troche przez brak doswiadczenia - pewnie więcej z powodu tego drugiego :).

Link to comment
Share on other sites

Hmm, po zapoznaniu sie ze stroną projektu zauważyłem, że postacie mają taką swojską urodę. To dobrze, bo wkońcu nie wszyscy są piękni, ale jednak twarz wymaga poprawek technicznych. Zwłaszcza czoło, ucho, oczy.

Może napisz co to za NPC. Wojownik, rolnik, kupiec, smolarz, kowal? Z twarzy wygląda na nieostrożnego podpalacza. :P Może on jest po przejściach? Ktoś go oszpecił? Coś go poparzyło? To nie ironia. Pytam serio.

 

Z tego co zrozumiałem ten render jest bez normalmapy, która jest przewidziana w wersji końcowej. W takim razie sporo cieniowania na texturach tam jest. Nie za mocne te cienie?

 

EDIT: Zapomniałem o tym wspomnieć. Fajna czaszka leży na ziemi. :)

Link to comment
Share on other sites

Hehe nie podpalaczem nie jest ale po przejściach pewnie tak:)...raczej wojownik :)...chyba za bardzo się starałem upodobnic jego twarz do konceptu :)

Cieniowania jest sporo bo są dwie wersje tekstur dla normal mapingu i bez.

Link to comment
Share on other sites

Znaczy tak wiem (nie patrzyłem na stronke) ale nawet fantastyka musi mieć gdzieś oparcie przynajmniej takie moje zdanie.

 

(nie tyczy sie tego tematu) Bo wiadomo ze gość z kurtkom z papieru to dość dziwny widok nawet jak na fantastyke a już napewno miło było by spotkać coś z powiązania sredniowiecza a przyszłości takie moje zdanko :) Pozatym może się stronka przydać tak sądzę a co do fantastyki to może Amerykański ruch rycerski :) tam to dopiero dziwadła łażą takie własnie skombinowane wiec jak ktoś chce to może poszukać na freha jako mrok czy amerykanie napewno znajdzie.

pozdrawiam

 

PS: Dopiero teraz zajrzałem na stronke ale to co :)

Link to comment
Share on other sites

dzieki Robert referek nigdy nie za wiele, także może się sprzydać, twarz jest juz poprawiona i są normalne ale update jeżeli sie pokaże to w przyszłości na naszej stronce albo jeżeli project menager sie zgodzi to może i tu :).Nie ma co się więcej rozczulać nad tą postacia bo jeszce trza ich troche porobić a czas ucieka:)

Link to comment
Share on other sites

A to ja tak z innej troche beczki zapytam. Bo wyczytałem na waszej stronie ze ma być kolo 1000 npc'ów jeśli mnie pamięć nie myli.

 

Czy zamierzacie robić każdego Npca czy może bedzie z 5-ciu typa i sie będą powtarzać pod innymi imionami? :P Może trzeba było zdecydować się na budowę modułową NPCów z poziomu enginu. Z gotowych fragmentów: stopy(buty), nogi(spodnie), korpus+ręce do połowy przedrawmienia(zbroja), ręce od połowy przedramienia(rękawice), twarz, włosy. Dobrze sie to sprawdza np. w Lineage2 a bardzo zmniejsza nakłady pracy przy modelowaniu i texturowaniu. Nie znam sie na tym bo to wkońcu wy robicie gre, tak tylko pytam z ciekawości jak to będzie rozwiązane.

 

pozdro

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy