Napisano 7 Maj 200618 l Wiem że textuka wygląda mało detalicznie jak na 512x512 :P ale to max co potrafie (przynajmniej narazie ;) ) Model ma 2056 poly, render tylko z lewej strony ponieważ wszystkie trujkąty z prawej są usunięte dla optymalizacji.
Napisano 7 Maj 200618 l ojjj Klicek nie kłamczuchuj ;) Jak na razie karabin jest brudny i brzydki. Ten żółty jest okropny błee :p. Podstawowa sprawa to to że nie oddałeś teksturą specyfiki tego metalu. Gdy robisz tego typu bronie to podstawową sprawą są wszechobecne gradienty, którymi zrealizujesz kwestie sposobu w jaki ten materiał rozprasza światło. Żeby nie być gołosłownym; mam jakieś stare skiny z pakietów do kątera: Przyjżyj się im dokładnie :] Pozdr.
Napisano 7 Maj 200618 l moze warto by tez podniszczyc? tu sa moje teksturki z wytartym metalem (modele fire/ognisty/płomyk czy jak go znacie :))
Napisano 7 Maj 200618 l Autor wierz mi AGmakonts takie texturki się najlepiej prezentują, http://polygon.redorchestragame.com/gallery.htm chyba że chcesz uzyskać takie efekty ala fallout jak SzU kture raczej w normalnej grze typu CS by się nie sprawdziły :]
Napisano 8 Maj 200618 l Jeżeli chcecie przykładów dydaktycznych no to macie :) Wonna MORE huh??? :) GO FOR IT!!!: http://www.fpsbanana.com/?section=viewlist.skins.skincats.main.2 Pozdrowionka dla wszystkich fanatyków kątera :D
Napisano 8 Maj 200618 l stary co ty za PC masz? ja na 1 gb ramu, athlonie 64 3000+ i geforce 6600 takich wyraznych texturek nie mam ._o
Napisano 8 Maj 200618 l stary co ty za PC masz? ja na 1 gb ramu, athlonie 64 3000+ i geforce 6600 takich wyraznych texturek nie mam ._o a umiesz w karcie grafiki podkrecic detale na maxa ? no stary zawidolem sie na Tobie :(
Napisano 8 Maj 200618 l normalnie opengl i direct x zwiekszasz precyzje rysowania bije po karcie srogo Ja osobiscie grajac w csa uzywam najgorszych ustawien zeby rozmazalo mi textury + gl_picmip 1 i ownage robie :P po 2gie cs s ciagnie na modelkach 8 trisow + 1x 2048 ... wiec sora ale to jest mega kosmos jakosc
Napisano 8 Maj 200618 l :) widze że link się podaba, super. Mam nadzieje że pomoże on troche w podnoszeniu poziom tekstur broni etc. niektórych bywalców tego forum, w końcu jest tam wiele materiału do przestudiowania. Jeśli z tego skorzystaliście to - my pleasure :). Kurt=> Ja mam durona 1.8/256mb/GForceMx400 ;) Pozdrawiam EDIT: Kruku=> Czy nie lepsza byłaby ta referka?: SCAR-H
Napisano 9 Maj 200618 l Autor Ah ... ta wersja była by o wiele lepsza :/ no trudno .. może przy następnym texturowaniu będzie lepiej :P wiem że trzeba zachować balanś oświetlenia i detaliczności a tą granice znowu przekroczyłem :(
Napisano 17 Maj 200618 l Autor No dobrze a jak wygląda ten dodany granatnk i jego texturka? http://img148.imageshack.us/img148/8026/gr7nk.jpg http://img148.imageshack.us/img148/9240/gl4mi.jpg
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto