Kruku Napisano 7 Maj 2006 Napisano 7 Maj 2006 Wiem że textuka wygląda mało detalicznie jak na 512x512 :P ale to max co potrafie (przynajmniej narazie ;) ) Model ma 2056 poly, render tylko z lewej strony ponieważ wszystkie trujkąty z prawej są usunięte dla optymalizacji.
PAINbringer Napisano 7 Maj 2006 Napisano 7 Maj 2006 ojjj Klicek nie kłamczuchuj ;) Jak na razie karabin jest brudny i brzydki. Ten żółty jest okropny błee :p. Podstawowa sprawa to to że nie oddałeś teksturą specyfiki tego metalu. Gdy robisz tego typu bronie to podstawową sprawą są wszechobecne gradienty, którymi zrealizujesz kwestie sposobu w jaki ten materiał rozprasza światło. Żeby nie być gołosłownym; mam jakieś stare skiny z pakietów do kątera: Przyjżyj się im dokładnie :] Pozdr.
SzU Napisano 7 Maj 2006 Napisano 7 Maj 2006 moze warto by tez podniszczyc? tu sa moje teksturki z wytartym metalem (modele fire/ognisty/płomyk czy jak go znacie :))
AGmakonts Napisano 7 Maj 2006 Napisano 7 Maj 2006 PAIN - m\wierze ze fajnie ale mozesz pokazac jak leza na modelu te tex?
Kruku Napisano 7 Maj 2006 Autor Napisano 7 Maj 2006 wierz mi AGmakonts takie texturki się najlepiej prezentują, http://polygon.redorchestragame.com/gallery.htm chyba że chcesz uzyskać takie efekty ala fallout jak SzU kture raczej w normalnej grze typu CS by się nie sprawdziły :]
PAINbringer Napisano 8 Maj 2006 Napisano 8 Maj 2006 Jeżeli chcecie przykładów dydaktycznych no to macie :) Wonna MORE huh??? :) GO FOR IT!!!: http://www.fpsbanana.com/?section=viewlist.skins.skincats.main.2 Pozdrowionka dla wszystkich fanatyków kątera :D
kurt_hectic Napisano 8 Maj 2006 Napisano 8 Maj 2006 stary co ty za PC masz? ja na 1 gb ramu, athlonie 64 3000+ i geforce 6600 takich wyraznych texturek nie mam ._o
_michal Napisano 8 Maj 2006 Napisano 8 Maj 2006 PAINbringer - jesteś niesamowity, dzięki! wiszę Tobie cukierka.
KLICEK Napisano 8 Maj 2006 Napisano 8 Maj 2006 stary co ty za PC masz? ja na 1 gb ramu, athlonie 64 3000+ i geforce 6600 takich wyraznych texturek nie mam ._o a umiesz w karcie grafiki podkrecic detale na maxa ? no stary zawidolem sie na Tobie :(
KLICEK Napisano 8 Maj 2006 Napisano 8 Maj 2006 normalnie opengl i direct x zwiekszasz precyzje rysowania bije po karcie srogo Ja osobiscie grajac w csa uzywam najgorszych ustawien zeby rozmazalo mi textury + gl_picmip 1 i ownage robie :P po 2gie cs s ciagnie na modelkach 8 trisow + 1x 2048 ... wiec sora ale to jest mega kosmos jakosc
PAINbringer Napisano 8 Maj 2006 Napisano 8 Maj 2006 :) widze że link się podaba, super. Mam nadzieje że pomoże on troche w podnoszeniu poziom tekstur broni etc. niektórych bywalców tego forum, w końcu jest tam wiele materiału do przestudiowania. Jeśli z tego skorzystaliście to - my pleasure :). Kurt=> Ja mam durona 1.8/256mb/GForceMx400 ;) Pozdrawiam EDIT: Kruku=> Czy nie lepsza byłaby ta referka?: SCAR-H
Kruku Napisano 9 Maj 2006 Autor Napisano 9 Maj 2006 Ah ... ta wersja była by o wiele lepsza :/ no trudno .. może przy następnym texturowaniu będzie lepiej :P wiem że trzeba zachować balanś oświetlenia i detaliczności a tą granice znowu przekroczyłem :(
Kruku Napisano 17 Maj 2006 Autor Napisano 17 Maj 2006 No dobrze a jak wygląda ten dodany granatnk i jego texturka? http://img148.imageshack.us/img148/8026/gr7nk.jpg http://img148.imageshack.us/img148/9240/gl4mi.jpg
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się