Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Wiem że textuka wygląda mało detalicznie jak na 512x512 :P ale to max co potrafie (przynajmniej narazie ;) )

Model ma 2056 poly, render tylko z lewej strony ponieważ wszystkie trujkąty z prawej są usunięte dla optymalizacji.

h1a1ny.jpg

h21gy.jpg

  • Odpowiedzi 14
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

ojjj Klicek nie kłamczuchuj ;)

Jak na razie karabin jest brudny i brzydki. Ten żółty jest okropny błee :p.

Podstawowa sprawa to to że nie oddałeś teksturą specyfiki tego metalu. Gdy robisz tego typu bronie to podstawową sprawą są wszechobecne gradienty, którymi zrealizujesz kwestie sposobu w jaki ten materiał rozprasza światło.

Żeby nie być gołosłownym; mam jakieś stare skiny z pakietów do kątera:

rightreceiver2rl.png

skin20gc.png

slideroughgame0lh.png

usphandlegame3fy.png

 

Przyjżyj się im dokładnie :]

Pozdr.

Napisano

moze warto by tez podniszczyc? tu sa moje teksturki z wytartym metalem (modele fire/ognisty/płomyk czy jak go znacie :))

 

ak32.jpg

pepesza.jpg

aksu.jpg

Napisano
stary co ty za PC masz?

ja na 1 gb ramu, athlonie 64 3000+ i geforce 6600 takich wyraznych texturek nie mam ._o

 

a umiesz w karcie grafiki podkrecic detale na maxa ? no stary zawidolem sie na Tobie :(

Napisano

normalnie opengl i direct x zwiekszasz precyzje rysowania bije po karcie srogo

 

Ja osobiscie grajac w csa uzywam najgorszych ustawien zeby rozmazalo mi textury + gl_picmip 1 i ownage robie :P po 2gie cs s ciagnie na modelkach 8 trisow + 1x 2048 ... wiec sora ale to jest mega kosmos jakosc

karta.jpg

Napisano

:) widze że link się podaba, super. Mam nadzieje że pomoże on troche w podnoszeniu poziom tekstur broni etc. niektórych bywalców tego forum, w końcu jest tam wiele materiału do przestudiowania. Jeśli z tego skorzystaliście to - my pleasure :).

 

Kurt=> Ja mam durona 1.8/256mb/GForceMx400 ;)

 

Pozdrawiam

 

EDIT:

Kruku=> Czy nie lepsza byłaby ta referka?:

SCAR-H

scar_h.jpg

Napisano

Ah ... ta wersja była by o wiele lepsza :/ no trudno .. może przy następnym texturowaniu będzie lepiej :P wiem że trzeba zachować balanś oświetlenia i detaliczności a tą granice znowu przekroczyłem :(

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności