Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Wiem że textuka wygląda mało detalicznie jak na 512x512 :P ale to max co potrafie (przynajmniej narazie ;) )

Model ma 2056 poly, render tylko z lewej strony ponieważ wszystkie trujkąty z prawej są usunięte dla optymalizacji.

h1a1ny.jpg

h21gy.jpg

  • Odpowiedzi 14
  • Wyświetleń 2,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

ojjj Klicek nie kłamczuchuj ;)

Jak na razie karabin jest brudny i brzydki. Ten żółty jest okropny błee :p.

Podstawowa sprawa to to że nie oddałeś teksturą specyfiki tego metalu. Gdy robisz tego typu bronie to podstawową sprawą są wszechobecne gradienty, którymi zrealizujesz kwestie sposobu w jaki ten materiał rozprasza światło.

Żeby nie być gołosłownym; mam jakieś stare skiny z pakietów do kątera:

rightreceiver2rl.png

skin20gc.png

slideroughgame0lh.png

usphandlegame3fy.png

 

Przyjżyj się im dokładnie :]

Pozdr.

Napisano

moze warto by tez podniszczyc? tu sa moje teksturki z wytartym metalem (modele fire/ognisty/płomyk czy jak go znacie :))

 

ak32.jpg

pepesza.jpg

aksu.jpg

Napisano

:) widze że link się podaba, super. Mam nadzieje że pomoże on troche w podnoszeniu poziom tekstur broni etc. niektórych bywalców tego forum, w końcu jest tam wiele materiału do przestudiowania. Jeśli z tego skorzystaliście to - my pleasure :).

 

Kurt=> Ja mam durona 1.8/256mb/GForceMx400 ;)

 

Pozdrawiam

 

EDIT:

Kruku=> Czy nie lepsza byłaby ta referka?:

SCAR-H

scar_h.jpg

Napisano
  • Autor

Ah ... ta wersja była by o wiele lepsza :/ no trudno .. może przy następnym texturowaniu będzie lepiej :P wiem że trzeba zachować balanś oświetlenia i detaliczności a tą granice znowu przekroczyłem :(

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności