Tysiak88 Napisano 8 Maj 2006 Napisano 8 Maj 2006 Moje pierwsze eksperymenty z texturowaniem i mapami HDRI.Prosze o komentarze.
dariusz Napisano 8 Maj 2006 Napisano 8 Maj 2006 fajne, klimatyczne:] i trzyma poziom. ale hełm wygląda płasko
hkropinski Napisano 8 Maj 2006 Napisano 8 Maj 2006 na tym pionowym drewnie bardziej zająłbym się uvw, ale pozatym to fajnie, fotorealistycznie, pozdr
Tysiak88 Napisano 9 Maj 2006 Autor Napisano 9 Maj 2006 update : Została jeszcze malutka obróbka w photoshopie. Proszę o ocenę.
tpiatek Napisano 9 Maj 2006 Napisano 9 Maj 2006 Poziomy kawałek drewna zgina się zbyt równomiernie na calej długości. Fajny chełm .. chętnie bym ponosił :P a i trawa powtarzalna
SirAnen Napisano 9 Maj 2006 Napisano 9 Maj 2006 Hehe , nie ma jakto kod kresowky :) Fajnie :) Czym renderowane ??
Tysiak88 Napisano 9 Maj 2006 Autor Napisano 9 Maj 2006 Renderowane lightwavem, trawa jest powtarzalna bo użyłem sasquatcha ale niebardzo jeszcze się w nim orientuje.
Leru Napisano 9 Maj 2006 Napisano 9 Maj 2006 Tysiak88 -> zapoznaj się z regulaminem http://max3d.pl/forum/forumdisplay.php?f=43 i zmień temat wątku
Nevariel Napisano 9 Maj 2006 Napisano 9 Maj 2006 nieżle ja bym krzyż wyprostował żeby nie był taki powyginany ta stojąca ( pionowa ) część krzyża trza by popracować nad mapowaniem, te poziome git, trza by tylko krańce poprawić pzdr
Konras Napisano 9 Maj 2006 Napisano 9 Maj 2006 Mi tam brakuje Mi tam brakuje drzazg na koncach tego poprzecznego kawalka. Wtedy wygladaloby chyba ciekawiej. Pozatem moze warto lekko ten krzyz przekrzywic? Ah no i wiecej sznurkow zwiazujacych ze soba te dwie galezie potrzeba...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się