Napisano 8 Maj 200618 l Moje pierwsze eksperymenty z texturowaniem i mapami HDRI.Prosze o komentarze.
Napisano 8 Maj 200618 l na tym pionowym drewnie bardziej zająłbym się uvw, ale pozatym to fajnie, fotorealistycznie, pozdr
Napisano 9 Maj 200618 l Autor update : Została jeszcze malutka obróbka w photoshopie. Proszę o ocenę.
Napisano 9 Maj 200618 l Poziomy kawałek drewna zgina się zbyt równomiernie na calej długości. Fajny chełm .. chętnie bym ponosił :P a i trawa powtarzalna
Napisano 9 Maj 200618 l Autor Renderowane lightwavem, trawa jest powtarzalna bo użyłem sasquatcha ale niebardzo jeszcze się w nim orientuje.
Napisano 9 Maj 200618 l Tysiak88 -> zapoznaj się z regulaminem http://max3d.pl/forum/forumdisplay.php?f=43 i zmień temat wątku
Napisano 9 Maj 200618 l nieżle ja bym krzyż wyprostował żeby nie był taki powyginany ta stojąca ( pionowa ) część krzyża trza by popracować nad mapowaniem, te poziome git, trza by tylko krańce poprawić pzdr
Napisano 9 Maj 200618 l Mi tam brakuje Mi tam brakuje drzazg na koncach tego poprzecznego kawalka. Wtedy wygladaloby chyba ciekawiej. Pozatem moze warto lekko ten krzyz przekrzywic? Ah no i wiecej sznurkow zwiazujacych ze soba te dwie galezie potrzeba...
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto