vision3d Napisano 9 Maj 2006 Napisano 9 Maj 2006 Witam. Dopiero zaczynam zabawe z V-ray'em i za bardzo nie wiem jak przebrnac przez maly problem (mam nadzieje). Otoz nie wiem jak ustawic material V-ray tak aby nie 'wylazila' ziarnistosc a jednoczesnie renderowal sie dosc szybko. Material karoserii (dla okna analogicznie) to shellac: 1. v ray material z refleksami sterowanymi kolorem, subdivs=8 2. v ray material z refleksami sterowanym mapa typu falloff/fresnel, reflection glosiness=0,55 subdivs=55 W miare zwiekszania parametru subdivs ze standardowej wartosci 8 do ok. 55 zauwazylem znaczaca roznice (ziarno staje siecoraz mniejsze) ale rendering wydluzyl sie i to bardzo (bede to renderowal w duzej rozdzialce i z kiolku ujec wiec musze czas ograniczyc do minimum). Da sie ta ziarnistosc wyeliminowac nie zwiekszajac subdivs do np 120? Jest jakis spsob co nie wplynie mocno na szybkosc renderingu?
makbol Napisano 9 Maj 2006 Napisano 9 Maj 2006 hmm moze pokabinuj z qmc sampler (chyba tak to sie nazywa) w ustawieniach http://www.spot3d.com/vray/help/VRayHelp150beta/examples_qmc.htm ^Tutaj sa przyklady, polecam krotka ale tresciwa lekturke
vision3d Napisano 9 Maj 2006 Autor Napisano 9 Maj 2006 dzieki za link! Jakosc rendera jest teraz swietna,ale czas renderingu wydluzyl sie i to sporo, jednak juz chyba nie bede nic wiecej kombinowal tylko wyrenderuje tak jak jest. jeszcze raz dzieki. pozdrawiam
streaker Napisano 9 Maj 2006 Napisano 9 Maj 2006 Albo rybki, albo akwarium..., ale chyba jednak nie :P, zajrzyj tutaj: http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=26752 (jakość poleciała w dół, ale jest to jakiś sposób).
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się