Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam. Dopiero zaczynam zabawe z V-ray'em i za bardzo nie wiem jak przebrnac przez maly problem (mam nadzieje).

 

Otoz nie wiem jak ustawic material V-ray tak aby nie 'wylazila' ziarnistosc a jednoczesnie renderowal sie dosc szybko. Material karoserii (dla okna analogicznie) to shellac:

 

1. v ray material z refleksami sterowanymi kolorem, subdivs=8

 

2. v ray material z refleksami sterowanym mapa typu falloff/fresnel,

reflection glosiness=0,55 subdivs=55

 

W miare zwiekszania parametru subdivs ze standardowej wartosci 8 do ok. 55 zauwazylem znaczaca roznice (ziarno staje siecoraz mniejsze) ale rendering wydluzyl sie i to bardzo (bede to renderowal w duzej rozdzialce i z kiolku ujec wiec musze czas ograniczyc do minimum). Da sie ta ziarnistosc wyeliminowac nie zwiekszajac subdivs do np 120? Jest jakis spsob co nie wplynie mocno na szybkosc renderingu?

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

dzieki za link! Jakosc rendera jest teraz swietna,ale czas renderingu wydluzyl sie i to sporo, jednak juz chyba nie bede nic wiecej kombinowal tylko wyrenderuje tak jak jest. jeszcze raz dzieki. pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności