Jump to content

ziarnistość a szybkość rendera


vision3d
 Share

Recommended Posts

Witam. Dopiero zaczynam zabawe z V-ray'em i za bardzo nie wiem jak przebrnac przez maly problem (mam nadzieje).

 

Otoz nie wiem jak ustawic material V-ray tak aby nie 'wylazila' ziarnistosc a jednoczesnie renderowal sie dosc szybko. Material karoserii (dla okna analogicznie) to shellac:

 

1. v ray material z refleksami sterowanymi kolorem, subdivs=8

 

2. v ray material z refleksami sterowanym mapa typu falloff/fresnel,

reflection glosiness=0,55 subdivs=55

 

W miare zwiekszania parametru subdivs ze standardowej wartosci 8 do ok. 55 zauwazylem znaczaca roznice (ziarno staje siecoraz mniejsze) ale rendering wydluzyl sie i to bardzo (bede to renderowal w duzej rozdzialce i z kiolku ujec wiec musze czas ograniczyc do minimum). Da sie ta ziarnistosc wyeliminowac nie zwiekszajac subdivs do np 120? Jest jakis spsob co nie wplynie mocno na szybkosc renderingu?

Link to comment
Share on other sites

dzieki za link! Jakosc rendera jest teraz swietna,ale czas renderingu wydluzyl sie i to sporo, jednak juz chyba nie bede nic wiecej kombinowal tylko wyrenderuje tak jak jest. jeszcze raz dzieki. pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy