Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam. Dopiero zaczynam zabawe z V-ray'em i za bardzo nie wiem jak przebrnac przez maly problem (mam nadzieje).

 

Otoz nie wiem jak ustawic material V-ray tak aby nie 'wylazila' ziarnistosc a jednoczesnie renderowal sie dosc szybko. Material karoserii (dla okna analogicznie) to shellac:

 

1. v ray material z refleksami sterowanymi kolorem, subdivs=8

 

2. v ray material z refleksami sterowanym mapa typu falloff/fresnel,

reflection glosiness=0,55 subdivs=55

 

W miare zwiekszania parametru subdivs ze standardowej wartosci 8 do ok. 55 zauwazylem znaczaca roznice (ziarno staje siecoraz mniejsze) ale rendering wydluzyl sie i to bardzo (bede to renderowal w duzej rozdzialce i z kiolku ujec wiec musze czas ograniczyc do minimum). Da sie ta ziarnistosc wyeliminowac nie zwiekszajac subdivs do np 120? Jest jakis spsob co nie wplynie mocno na szybkosc renderingu?

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 841
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

dzieki za link! Jakosc rendera jest teraz swietna,ale czas renderingu wydluzyl sie i to sporo, jednak juz chyba nie bede nic wiecej kombinowal tylko wyrenderuje tak jak jest. jeszcze raz dzieki. pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności