Napisano 9 Maj 200619 l Witam. Dopiero zaczynam zabawe z V-ray'em i za bardzo nie wiem jak przebrnac przez maly problem (mam nadzieje). Otoz nie wiem jak ustawic material V-ray tak aby nie 'wylazila' ziarnistosc a jednoczesnie renderowal sie dosc szybko. Material karoserii (dla okna analogicznie) to shellac: 1. v ray material z refleksami sterowanymi kolorem, subdivs=8 2. v ray material z refleksami sterowanym mapa typu falloff/fresnel, reflection glosiness=0,55 subdivs=55 W miare zwiekszania parametru subdivs ze standardowej wartosci 8 do ok. 55 zauwazylem znaczaca roznice (ziarno staje siecoraz mniejsze) ale rendering wydluzyl sie i to bardzo (bede to renderowal w duzej rozdzialce i z kiolku ujec wiec musze czas ograniczyc do minimum). Da sie ta ziarnistosc wyeliminowac nie zwiekszajac subdivs do np 120? Jest jakis spsob co nie wplynie mocno na szybkosc renderingu?
Napisano 9 Maj 200619 l hmm moze pokabinuj z qmc sampler (chyba tak to sie nazywa) w ustawieniach http://www.spot3d.com/vray/help/VRayHelp150beta/examples_qmc.htm ^Tutaj sa przyklady, polecam krotka ale tresciwa lekturke
Napisano 9 Maj 200619 l Autor dzieki za link! Jakosc rendera jest teraz swietna,ale czas renderingu wydluzyl sie i to sporo, jednak juz chyba nie bede nic wiecej kombinowal tylko wyrenderuje tak jak jest. jeszcze raz dzieki. pozdrawiam
Napisano 9 Maj 200619 l Albo rybki, albo akwarium..., ale chyba jednak nie :P, zajrzyj tutaj: http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=26752 (jakość poleciała w dół, ale jest to jakiś sposób).
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto