Jump to content

Nieaktywny "footstep mode" w biped - co zrobić


L_Devil

Recommended Posts

Zmergowałem sobie model z biped do sceny, przeskalowałem go, dodałem mu przedmiot do ręki i zatrzymałem się jak wryty - przycisk footstep mode jest nieaktywny!

Przejrzałem helpa, ale tam nie ma ani słowa o jakichokolwiek ustawieniach, mogących uczynić ten przycisk nieaktywnym. Co zrobić?

Link to comment
Share on other sites

Nie uzywam bipeda ale z tego co pamietam to CS ma takie cus, ze jak dajesz footstep to nie mozesz animawac no i na odwrot czyli jak masz wlaczonego moda ze animujesz to nie mozesz robic footstepa. Rozwiazaniem sa warstwy ktore zostaly wprowadzone do CSa. Czyli musisz storzyc nowa warstwe i tam zrobic foota a pozniej zanimowac tylko warstwy ktora to ma globalna kontrole. Ale co jak gdzie poprzelanczac to ja tego niwim. Powodzenia

Link to comment
Share on other sites

tak jak pisze super jak masz wlaczonego "ludzika" nie mozesz tworzyc footstepsa wiec wylacz ludzika i bedziesz mogl dzialac :)

tzw nie trzeba tworzyc nowych warst (choc mozna) tylko ze jak juz masz wlaczonego footstepsa to nie mozesz nic zrobi ani poustawiac kosci (aby bardziej realniej chodzil) ale wystarczy ze odznaczysz (po stworzeniu footstepsa) footstepsa i bedziesz mogl "poprawiac", na moje oko (tak jak pisal OKO) masz zaznaczonego ludzika

a jesli chodzi o laczenie animacji z footstepsem to nie ma problemu nawet w jednej warstwiem gdyz robilem wlasnie tak zrobilem footstepsa i na koncu dalem jak cos pisze... :)

pozdro

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy