Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Zmergowałem sobie model z biped do sceny, przeskalowałem go, dodałem mu przedmiot do ręki i zatrzymałem się jak wryty - przycisk footstep mode jest nieaktywny!

Przejrzałem helpa, ale tam nie ma ani słowa o jakichokolwiek ustawieniach, mogących uczynić ten przycisk nieaktywnym. Co zrobić?

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

A ja wyskocze z tym co zawsze, czyli spróbuj użyć przycisku "Convert.."

Napisano

Nie uzywam bipeda ale z tego co pamietam to CS ma takie cus, ze jak dajesz footstep to nie mozesz animawac no i na odwrot czyli jak masz wlaczonego moda ze animujesz to nie mozesz robic footstepa. Rozwiazaniem sa warstwy ktore zostaly wprowadzone do CSa. Czyli musisz storzyc nowa warstwe i tam zrobic foota a pozniej zanimowac tylko warstwy ktora to ma globalna kontrole. Ale co jak gdzie poprzelanczac to ja tego niwim. Powodzenia

Napisano

tak jak pisze super jak masz wlaczonego "ludzika" nie mozesz tworzyc footstepsa wiec wylacz ludzika i bedziesz mogl dzialac :)

tzw nie trzeba tworzyc nowych warst (choc mozna) tylko ze jak juz masz wlaczonego footstepsa to nie mozesz nic zrobi ani poustawiac kosci (aby bardziej realniej chodzil) ale wystarczy ze odznaczysz (po stworzeniu footstepsa) footstepsa i bedziesz mogl "poprawiac", na moje oko (tak jak pisal OKO) masz zaznaczonego ludzika

a jesli chodzi o laczenie animacji z footstepsem to nie ma problemu nawet w jednej warstwiem gdyz robilem wlasnie tak zrobilem footstepsa i na koncu dalem jak cos pisze... :)

pozdro

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności