Napisano 2 Lipiec 200618 l Autor a to sa twarze ktore przejda dalej (jeszcze bez wlosow, troche pomeczylem paint deformem, i bumpem zeby wygladali jak zli niedobrzy; i kolejny koles (musial byc podobny do poprzedniego, bo tak zaklada scenariusz, ale innie beda meili juz inne rysy): przy okazji wymyslilem sposob na popsucie kreski (obrysy czarne-wlosy, brwi) w ink; oczywiscie w produkcji nei bedize tych blikow wywolanych przez sfere, to byl tylko test wiec nei chcialo mi sie konczc materialu; przyklady sa tutaj: (z refrakcja) http://www.skola.trelleborg.se/~przemyslaw.kowalski/faces/S069EA65E.-1/test%20refrakcji%2001.jpg?WasRead=1 (i bez) http://www.skola.trelleborg.se/~przemyslaw.kowalski/faces/S069EA65F.-1/test%20refrakcji%2002.jpg?WasRead=1 dla tych co nie wiedza, to sa same procedurale i szader, nei ma tu tekstur, jakby sie ktos bardzo przyjzal zrenicy (to wszystko ejst z definicji rogowane juz, zrenica - jej wielkosc - tez) a jej dziwny ksztalt to refrakcja soczewaki :)
Napisano 2 Lipiec 200618 l Qrde ten ink jakoś nadal do mnie nie przemawia no :| ale ze zle nie mowie...mysle ze do zblizen powinienes popracowac nad powiekami ludków...ta "chropowatość" to jest bump? Hm, ciekawe jak to bedzie sie w całości prezentować, bo ja sie boje coby sie za bardzo nie odrózniała taka chropowatość od reszty modeli bo z tego co pamietam raczej gladziutkie sa...keep goin . Pozdrawiam
Napisano 2 Lipiec 200618 l Autor powieki istotnie zostaly z innej parafi, ale na razie nie zrobilem innych wiec wstawilem jakie byly :) a brodaty pirat w berecie z profilu fajne ma wlosy w nosie? chropowatosc :)-troche organiki w swiecie maszyn, i tak sa potrzebni tylko do kilku ujec, nei wiem czy sa warcie takiej pracy :)
Napisano 2 Lipiec 200618 l Hehe a włosy to sa :) Hm, a moze po prostu zapodaj tam w nosie pare splajnów i ju? bo wydaje mi sie ze to teksturka pojechane?
Napisano 2 Lipiec 200618 l Autor teksturka? u mnie? oj...... to sa normalnie wyekstrudowane wlosy...... ja nie robie tekstur....... zadnych...... wszystko co widac jest real mesz :) plus procedural, dla jasnosci *.max (wymaga tylko maxa): http://www.skola.trelleborg.se/~przemyslaw.kowalski/faces/blackbeard014wlosy.max
Napisano 3 Lipiec 200618 l Jak dla mnie to morderstwo... za fajnie Ci to idzie. Az przez Ciebie postanowilem sie nauczyc animowac objekty w CAT... ale umm.... nawet nie wiem gdzie zaczac, tutoriale z ich strony traktuja o wszytskim jakby ze srwodka, wszystko na uwczesnie przygotowanych postaciach..... wszystko na skas juz wiekszych kociach. U ciebie w watku widzialem ze animujesz i roboty i demony i wszystko co da sie tylko... moze moglbys powiedziec jak do takiego poziomu doszedles? :) Pozdrawiam.
Napisano 4 Lipiec 200618 l Autor konras-dlugo tam szedlem :), wszystko zaczelo sie w zasach c64 i spektrumny :) potraktuj CAT jako narzedzie-kalkulator, ktore ustawia samo IK/FK dla uproszczonych konczyn, skalda ciala, trzyma w kupie obiekty, zanim zaczniesz uzywac kalkulatora musisz nauczyc sie liczyc samemu, w pamieci (zbey kontrolowac glupoty jakie kalkulator potrafi nawyczyniac); musisz najpierw nauczyc sie rigowac postacie i robic skzielety na helperach maxowych, poznasz ograniczenia i sposoby rozwiazywanai problemow, na poczatek zrob w CAT jakis szkielet, bez postaci, po prostu szkielet, zanimuj go, samego tak jak jest, a jak CI sie spodoba to daj mu mesch, nei od razu jeden gotowy, powstawiaj jakies geometrie w miejsce pivotow (align pivot to pivot) i wyekstruduj aby zachodzily na siebie, powoli dojdziesz jak projektowac ciala na szkieletech i zaczniesz te mesches laczyc, az kiedys uzyjesz zanimowanego skzieletu jako referki do modelowania, bedziesz wiedzial gdize i jakie dac wierzcholki zeby nei wyszlo przy physique lub skin kupa... na poczatek link starczy do robienia robotow :) poszukaj tutkow z porpzedniej wersji CATa, podobne sa, ich nazwy to: CATVideoTut_BasicAnimation.wmv CATVideoTut_CATMotion.wmv CATVideoTut_CATMotion_PathNodes.wmv-to teraz slabo dizala bo normal splineow sie popier... CATVideoTut_CATRigs_CreatingEditing.wmv CATVideoTut_Clips.wmv CATVideoTut_Layers.wmv-wazne CATVideoTut_Mocap.wmv-psu na bude, do robienia mocapa kamerka internetowa to za malo; CATVideoTut_Reactor.wmv-ragdol, czyli wywracanie kota kulkami i rzut szmaciana lalka; CAT_BasicAnimation.wmv CAT_Motion.wmv CAT_RigBasics.wmv-funkcje sie troche pozmienialy ale generalnie... CAT_RigConfiguration.wmv L3DCA_sampler_Divx51_hires.avi Spider.wmv a jak co to mozesz pisac na gg, czasem wlaczam ftp to bedzies zmogl sciagnac jak umeisz obsluzyc total comandira :)
Napisano 18 Lipiec 200618 l Autor modeli troche doszlo..... nei wszystkie poazuje... tak tylko jak mi sie przypomni i nei zapomni gdize na dysku leza: nowy czolg: HQpreview (16mb, 10 sec, odtwarzac w zwolnionym tempie bo oszczedzilem na renderze co druga klatke): http://www.skola.trelleborg.se/~przemyslaw.kowalski/clone_studio/UBA_magnion_tank2/magnion_tank_prev01.avi LQpreview (3.8mb, reszta tak samo): http://www.skola.trelleborg.se/~przemyslaw.kowalski/clone_studio/UBA_magnion_tank2/magnion_tank_prev01.m1v
Napisano 19 Lipiec 200618 l Zaanimuj działko, tak jak mówiłem. Ze sie kurczy podczas strzelania. Skoda, ze na podłodzu nie ma odbicia od niebieskiego strumienia. I podmuch kurzu dałbym, było by fajowskie... Pozdrawiam
Napisano 19 Lipiec 200618 l Autor i preview (3.1mb): http://www.skola.trelleborg.se/~przemyslaw.kowalski/clone_studio/UBA_magnion_tank/UBAmagnionTANK02prev.m1v
Napisano 3 Sierpień 200618 l obajrzałem twoje dwie animacje. Ta pierwsza wyszła ci w miare okay, chodziaż ruch animacji nie jest zbyt dopracowany. A ta ostatnia animacja czołgu jest trochę zaszybka. Czołg nie macha lufą tak szybko i gwałtownie. Dopracuj to i zrób z tego anime :)
Napisano 3 Sierpień 200618 l hmm, gdyby nie ten ink'n'paint... Np. ta giwera fajnie wygląda ale wygląda jakby na tej owiewce z góry była kupa nierówności.
Napisano 4 Sierpień 200618 l Autor Tigerjap :) napisalem ze bedzie trzeba wcisnac double slow bo zrobilem co druga klatke :) a lufa sie rusza tak bo chcialem pozloscic koelsia co nabazgral koncept tego czolgu (to model do gry); kretynski pomysl wiezy w vektorowo napedzanym samolocie.... idiotyzm, to zrobilem na zlosc :) http://www.skola.trelleborg.se/~przemyslaw.kowalski/clone_studio/UBA_magnion_tank2/magnion_tank_prev01.avi chm. tak wlasnie sie zastanawiam, czy piszesz o czolgu na gasiennicach czy o tym co zalaczylem teraz........ bo nei wiem czy tutaj go publikowalem...... ale jesli chodzi o ten z gasiennicami to potrzebowalem skrotu zakresu ruchow.... dlatego ruszam tam kolkami ........ do animacji beda timingi, tu sa prev :) Cruzhar.... a ja nei wiem jak z ta owiewka, ja bym wogole ja inaczej zrobil, ale koncept jest concept, dla siebei do animacji zrobie inan wersje..... a pognieciona jest faktycznie, siatka tam wyszla neinajlepeij :) ale cialem wg rysunku :) nei wiem czy wogole ten karabinek dam do mojej animacji, wg mnei to babol od poczatku do konca :) na koncu beda poprawki :)
Napisano 4 Sierpień 200618 l dlaczego te rendery sa tak oczoje*ne? duzo lepiej wygladalyby screeny z viewporta :)
Napisano 4 Sierpień 200618 l Autor kome- do screenow musialbym jeszcze wlaczyc psa... a majac 500mhz nei warto przeginac :) zreszta..... brzydko jest? czolg wypalilem na 8multipler swiatla :) bo mi sie nei podobal ciemny :)
Napisano 4 Sierpień 200618 l Autor kome, ale ja w viewporcie wcale tego nei widze, nei zmiesciloby sie na takim kompie, mialbym pocztowki z wojny :) to jest masa warstw, prawie kazdy element ma wlasna :)
Napisano 4 Sierpień 200618 l w sumie taki dynamiczny czolg jest fajny tylko malo w nim czuc masy, zerknij na trailer do Mgs4 tam sa takie dynamiczne maszyny;)...mi kamerka troszkie przeszkadza w odbiorze ;) Kiedy finisz? Pozdrawiam
Napisano 6 Sierpień 200618 l Autor JmTm00-do finala bedezie wszystko z wiekszym sensem dobrane, w preview po prostu daje parametry zeby mozna bylo zobaczyc zakres ruchow... i zakres parametrow... fakt, masy malo...
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto