Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 71
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

a to sa twarze ktore przejda dalej (jeszcze bez wlosow, troche pomeczylem paint deformem, i bumpem zeby wygladali jak zli niedobrzy;

 

czarnobrody01.jpg

czarnobrody02.jpg

 

i kolejny koles (musial byc podobny do poprzedniego, bo tak zaklada scenariusz, ale innie beda meili juz inne rysy):

sam_zly01.jpg

 

przy okazji wymyslilem sposob na popsucie kreski (obrysy czarne-wlosy, brwi) w ink; oczywiscie w produkcji nei bedize tych blikow wywolanych przez sfere, to byl tylko test wiec nei chcialo mi sie konczc materialu;

przyklady sa tutaj:

(z refrakcja) http://www.skola.trelleborg.se/~przemyslaw.kowalski/faces/S069EA65E.-1/test%20refrakcji%2001.jpg?WasRead=1

(i bez)

http://www.skola.trelleborg.se/~przemyslaw.kowalski/faces/S069EA65F.-1/test%20refrakcji%2002.jpg?WasRead=1

 

 

dla tych co nie wiedza, to sa same procedurale i szader, nei ma tu tekstur, jakby sie ktos bardzo przyjzal zrenicy (to wszystko ejst z definicji rogowane juz, zrenica - jej wielkosc - tez) a jej dziwny ksztalt to refrakcja soczewaki :)

Napisano

Qrde ten ink jakoś nadal do mnie nie przemawia no :| ale ze zle nie mowie...mysle ze do zblizen powinienes popracowac nad powiekami ludków...ta "chropowatość" to jest bump? Hm, ciekawe jak to bedzie sie w całości prezentować, bo ja sie boje coby sie za bardzo nie odrózniała taka chropowatość od reszty modeli bo z tego co pamietam raczej gladziutkie sa...keep goin . Pozdrawiam

Napisano

powieki istotnie zostaly z innej parafi, ale na razie nie zrobilem innych wiec wstawilem jakie byly :)

 

a brodaty pirat w berecie z profilu fajne ma wlosy w nosie?

 

chropowatosc :)-troche organiki w swiecie maszyn, i tak sa potrzebni tylko do kilku ujec, nei wiem czy sa warcie takiej pracy :)

Napisano

Jak dla mnie to morderstwo... za fajnie Ci to idzie. Az przez Ciebie postanowilem sie nauczyc animowac objekty w CAT... ale umm.... nawet nie wiem gdzie zaczac, tutoriale z ich strony traktuja o wszytskim jakby ze srwodka, wszystko na uwczesnie przygotowanych postaciach..... wszystko na skas juz wiekszych kociach. U ciebie w watku widzialem ze animujesz i roboty i demony i wszystko co da sie tylko... moze moglbys powiedziec jak do takiego poziomu doszedles? :)

Pozdrawiam.

Napisano

konras-dlugo tam szedlem :), wszystko zaczelo sie w zasach c64 i spektrumny :)

potraktuj CAT jako narzedzie-kalkulator, ktore ustawia samo IK/FK dla uproszczonych konczyn, skalda ciala, trzyma w kupie obiekty, zanim zaczniesz uzywac kalkulatora musisz nauczyc sie liczyc samemu, w pamieci (zbey kontrolowac glupoty jakie kalkulator potrafi nawyczyniac);

 

musisz najpierw nauczyc sie rigowac postacie i robic skzielety na helperach maxowych, poznasz ograniczenia i sposoby rozwiazywanai problemow,

 

na poczatek zrob w CAT jakis szkielet, bez postaci, po prostu szkielet, zanimuj go, samego tak jak jest, a jak CI sie spodoba to daj mu mesch, nei od razu jeden gotowy, powstawiaj jakies geometrie w miejsce pivotow (align pivot to pivot) i wyekstruduj aby zachodzily na siebie, powoli dojdziesz jak projektowac ciala na szkieletech i zaczniesz te mesches laczyc, az kiedys uzyjesz zanimowanego skzieletu jako referki do modelowania, bedziesz wiedzial gdize i jakie dac wierzcholki zeby nei wyszlo przy physique lub skin kupa...

na poczatek link starczy do robienia robotow :)

 

poszukaj tutkow z porpzedniej wersji CATa, podobne sa, ich nazwy to:

CATVideoTut_BasicAnimation.wmv

CATVideoTut_CATMotion.wmv

CATVideoTut_CATMotion_PathNodes.wmv-to teraz slabo dizala bo normal splineow sie popier...

CATVideoTut_CATRigs_CreatingEditing.wmv

CATVideoTut_Clips.wmv

CATVideoTut_Layers.wmv-wazne

CATVideoTut_Mocap.wmv-psu na bude, do robienia mocapa kamerka internetowa to za malo;

CATVideoTut_Reactor.wmv-ragdol, czyli wywracanie kota kulkami i rzut szmaciana lalka;

CAT_BasicAnimation.wmv

CAT_Motion.wmv

CAT_RigBasics.wmv-funkcje sie troche pozmienialy ale generalnie...

CAT_RigConfiguration.wmv

L3DCA_sampler_Divx51_hires.avi

Spider.wmv

a jak co to mozesz pisac na gg, czasem wlaczam ftp to bedzies zmogl sciagnac jak umeisz obsluzyc total comandira :)

  • Like 1
Napisano

modeli troche doszlo..... nei wszystkie poazuje... tak tylko jak mi sie przypomni i nei zapomni gdize na dysku leza:

nowy czolg:

UBA_m_tank0137.jpg

UBA_m_tank0131.jpg

UBA_m_tank0096.jpg

UBA_m_tank0033.jpg

UBA_m_tank0151.jpg

UBA_m_tank0165.jpg

 

HQpreview (16mb, 10 sec, odtwarzac w zwolnionym tempie bo oszczedzilem na renderze co druga klatke):

http://www.skola.trelleborg.se/~przemyslaw.kowalski/clone_studio/UBA_magnion_tank2/magnion_tank_prev01.avi

 

LQpreview (3.8mb, reszta tak samo):

http://www.skola.trelleborg.se/~przemyslaw.kowalski/clone_studio/UBA_magnion_tank2/magnion_tank_prev01.m1v

Napisano

Zaanimuj działko, tak jak mówiłem. Ze sie kurczy podczas strzelania.

Skoda, ze na podłodzu nie ma odbicia od niebieskiego strumienia. I podmuch kurzu dałbym, było by fajowskie...

Pozdrawiam

Napisano

obajrzałem twoje dwie animacje. Ta pierwsza wyszła ci w miare okay, chodziaż ruch animacji nie jest zbyt dopracowany.

A ta ostatnia animacja czołgu jest trochę zaszybka. Czołg nie macha lufą tak szybko i gwałtownie. Dopracuj to i zrób z tego anime :)

Napisano

Tigerjap :) napisalem ze bedzie trzeba wcisnac double slow bo zrobilem co druga klatke :) a lufa sie rusza tak bo chcialem pozloscic koelsia co nabazgral koncept tego czolgu (to model do gry); kretynski pomysl wiezy w vektorowo napedzanym samolocie.... idiotyzm, to zrobilem na zlosc :)

http://www.skola.trelleborg.se/~przemyslaw.kowalski/clone_studio/UBA_magnion_tank2/magnion_tank_prev01.avi

chm. tak wlasnie sie zastanawiam, czy piszesz o czolgu na gasiennicach czy o tym co zalaczylem teraz........ bo nei wiem czy tutaj go publikowalem......

ale jesli chodzi o ten z gasiennicami to potrzebowalem skrotu zakresu ruchow.... dlatego ruszam tam kolkami ........ do animacji beda timingi, tu sa prev :)

 

Cruzhar.... a ja nei wiem jak z ta owiewka, ja bym wogole ja inaczej zrobil, ale koncept jest concept, dla siebei do animacji zrobie inan wersje..... a pognieciona jest faktycznie, siatka tam wyszla neinajlepeij :) ale cialem wg rysunku :)

nei wiem czy wogole ten karabinek dam do mojej animacji, wg mnei to babol od poczatku do konca :)

 

na koncu beda poprawki :)

Napisano

kome- do screenow musialbym jeszcze wlaczyc psa... a majac 500mhz nei warto przeginac :) zreszta..... brzydko jest?

 

czolg wypalilem na 8multipler swiatla :) bo mi sie nei podobal ciemny :)

Napisano

kome, ale ja w viewporcie wcale tego nei widze, nei zmiesciloby sie na takim kompie, mialbym pocztowki z wojny :) to jest masa warstw, prawie kazdy element ma wlasna :)

Napisano

w sumie taki dynamiczny czolg jest fajny tylko malo w nim czuc masy, zerknij na trailer do Mgs4 tam sa takie dynamiczne maszyny;)...mi kamerka troszkie przeszkadza w odbiorze ;) Kiedy finisz? Pozdrawiam

Napisano

JmTm00-do finala bedezie wszystko z wiekszym sensem dobrane, w preview po prostu daje parametry zeby mozna bylo zobaczyc zakres ruchow... i zakres parametrow... fakt, masy malo...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności