ftorek Napisano 18 Maj 2006 Napisano 18 Maj 2006 hej - tak sie dzisiaj lekko nudzilem wieczorkiem i wystukalem cus takiego... chcialem sobie zrobic skejta (coby ladnie pasowal do ledyrowej deseczki :) ale nie wyszlo - porwalo mnie po drodze i wyszedl taki pan... oszukany bo murzynem nie jest a afro jak sie patrzy - skad sie wzielo?? nie mam pojecia... pasdo
mkk3a Napisano 18 Maj 2006 Napisano 18 Maj 2006 przede wszystkim powinienes glowe, afro i pekaesy połaczyc w jeden obiekt
_michal Napisano 18 Maj 2006 Napisano 18 Maj 2006 afro z kulki, a głowa wygląda trochę jak brat wampira w pidżamie ;D fajny. loopy bym inaczej poprowadził - ze środka nosa aż do brody.
KLICEK Napisano 18 Maj 2006 Napisano 18 Maj 2006 masz swoj styl i to jest ql , super sa te modele od zarowki po afromana tak 3maj i texturki ladne zapodawaj :)
ftorek Napisano 18 Maj 2006 Autor Napisano 18 Maj 2006 mkka3a - a czemuz to?? empeck - hyhy - to nie brat - jesli juz to daleki kuzyn :D (a ze afro z kulki - no coz - przeciez afra sa okragle wiec w sumie chyba moze byc no nie?? :D klicek - thnx... ps. mozna by to jeszcze sporo potweakowac tak sobie patrze... zpodfpa
mkk3a Napisano 18 Maj 2006 Napisano 18 Maj 2006 1) bo bedzie mialo mnie poly 2) mniej poly do sprawdzania czy trzeba je renderowac 3) mniej poly do sprawdzania które są "na wierzchu" (blizej kamery) 4) przenikający sie polygony dodatkowo komplikują sprawe 5) i jak niby zmapować taką głowy? no niby prosciej, ale bez przesady... nigdy nei widzialem aby włosy i glowa były oddzielnymi modelami
_michal Napisano 18 Maj 2006 Napisano 18 Maj 2006 1. nie zawsze, łączenie obiektów może pożreć więcej poly. 2. te kilka ścianek aż takiej różnicy nie robi. 3. Problemy z Zbufferem by były gdyby ścianki były równoległe i bardzo blisko siebie, wówczas by flikowały i to byłby jedyny problem. 4. to jest nieprawda. 5. kwestia modelu. Jeżeli włosy mają alfe to warto je mieć osobno (tylko włosy są wówczas alphatestowane, a nie cały obiekt - choć to ma się nijak do danego obiektu) IMO to jest kwestia wyboru, każdy modeluje jak lubi.
ftorek Napisano 18 Maj 2006 Autor Napisano 18 Maj 2006 :D hyhy mkk3a - spx 1. pewnie mniej poly by nie mialo - musialbym pozlaczac verteksami jedno i drugie (o ile o to ci chodzi :)... 2, 3, 4 - masz racje - cala sprawa z z-buforem (tak sie to nazywa?) to jakas porazka :D - ale tak sie zastanawiam - czy jak zwieksze ilosc triangli zeby polaczyc jedno z drugim to czy nie bedzie to wtedy wolniejsze niz sprawdzenie co przykrywa co z mniejsza iloscia triangli?? nie wiem - sprawa dyskusyjna - i tak musisz sprawdzac z-bufor bo np. uzebienie trzeba by testowac :) 5. hmm - nie wiem - i tak zeby to afro wygladalo jak trzeba trzeba by ta kula pokryc jakims lekkim scatterem i do tego alfe zapuscic... wiec i tak ilosc triangli by sporo wzrosla... pzodoroa ps. akurat w tym przypadku nie interesuja mnie w sumie zadne 'technikalia' - traktuje to jako szkic tak czy siak... [edit] ahhh - empeck - moj ty rycerzu w lsniacej zbroi.... :D - nie widzialem twojego jak pisalem swojego :D - thnx
ledyr Napisano 19 Maj 2006 Napisano 19 Maj 2006 fajny model, mógłbys jeszcze jakoś pozbyc sie tego vertexa który łączy reszte edgów(wlosy) kilka trisów by z tej sfery poszloa pozatym gicior. rzeczywiscie widać ze masz nieco odmienny styl. Niewiem czemu ale ten afro-man przypomina mi kolesia z wejscia smoka, tam tez był jakis podobny :D
Por@szek Napisano 19 Maj 2006 Napisano 19 Maj 2006 Spoko ftorkus:P IMO moglbys mo lekkiego garba na nosie zrobic, powinien wygladac smakowiciej. I daj mu zakrzywionego jointa w paszcze i takiego ladnego zoltego kwiatka we wlosy i rzadzisz stary :D mkk3a - jedna uwaga z mojej strony. Nie ucz ojca dzieci robic.
_michal Napisano 19 Maj 2006 Napisano 19 Maj 2006 ahhh - empeck - moj ty rycerzu w lsniacej zbroi.... Zawstydziłem się...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się