KRUQ Napisano 19 Maj 2006 Napisano 19 Maj 2006 To mój pierwszy VIP więc proszę o wyrozumiałość i wsparcie. A więc kolega narysował taki koncepcik, a ja chcę go wymodelować. Pewnie model będzie odbiegał od konceptu ale postaram się jak najwięcej z niego korzystać. Pierwsze co mi się rzuciło w oczy to te wielkie nakolanniki, zacząłem więc od nich i od nogi. Proszę o komentarze i sugestię, z góry dziękuje.
KRUQ Napisano 19 Maj 2006 Autor Napisano 19 Maj 2006 A tu kilka pasków żeby się wszystko ładnie trzymało. Trochę szczegółów nie zaszkodzi. Na razie tylko polimodel ale kapitalnie to wygląda z Turbo Smothem. :)
hkropinski Napisano 19 Maj 2006 Napisano 19 Maj 2006 taki dziwaczny, troche nieprzemyslany ten paladyn, ale zobaczymy jak pojdzie dalej, pozdr
Marcin Napisano 19 Maj 2006 Napisano 19 Maj 2006 Witam. zle nazwales swoj wątek dostosuj sie do regulaminu i wprowadz niezbedne poprwaki tu masz linki do regulaminu, przeczytaj caly: http://www.max3d.pl/forum/forumdisplay.php?f=43 http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=2595
SirAnen Napisano 19 Maj 2006 Napisano 19 Maj 2006 Ojj bedziemy bić :) Zmień wątek :) Rob to wszystko powoli :D
maczuga Napisano 19 Maj 2006 Napisano 19 Maj 2006 Podoba mi się jak na razie, zobaczymy co z tego wyjdzie :) Ale tych klipsów czyu co to tam jest dałeś imo za dużo.
KRUQ Napisano 19 Maj 2006 Autor Napisano 19 Maj 2006 Przepraszam za temat, już naprawiłem swój błąd. Dodałem Paladynkowi parę elementów. A co do tych pasków i klamerek to z mniejszą ilością to mi średnio się podoba.
vv3k70r Napisano 19 Maj 2006 Napisano 19 Maj 2006 jest przyzwoicie, choc calkowicie zle, poniewaz to jest postac opancerzona czuje sie kompetenty zjechac to poki jeszcze nei nasilas powaznych bledow, wiazania pod kolanami- sam sobei cos tam zawiaz i pochodz; prawidlowo powinno byc: nakolanniki przypiety do gory i na dole obwodem do nagolennika, ale nigdy wiazany z tylu za kolanem, never, not ever, never!!! w pachwinei zjedz nizej z wycieciem na uda, tam jest bardzo miekka skora, czlowiek nei moze tam nosic scislego pancerza, natychmiast sie poobciera i dostanie zakazenia, tam do polowy uda musi byc pusto od wewnetrzenej strony, pancerz nei moze siegac do tylko, musisz go zakonczyc w 3/4 uda najdalej, inaczej nei da sie w tym ruszac, nagolenniki-wieksze wyciecie pod kolanem pomoze, choc tu jest przyzwoicie, kostki- zrob tam wypuklosci, czlowiek nei rusza sie wg bipbones, tam jest bardzo zlozony staw, musi miec miekko, stopa to skomplikowana sprawa, buty moga byc :) tors, tak szczerze to select i delete, pancerz tulowai: albo obwodowy-albo dwudzielny; nei da sie kupic rybek wydajac te sama kase na akwarium,, koles w takim czym sie nei zegnie, pancerze torsowe nie moga byc laczone z bokow, sa tam luzne, albo podziel tors na dwie zachodzace na siebei plyty wertykalne (brzuch, klata, no ipozniej wiszacy wokol szyji obojczyk) albo oddziel plecy i bebech i z bokow polacz miekka konstrukcja; wyciecia na ramiona, na klacie szerokosc pancerza sztywnego moze wyniesc maksymalnie 15-18 (i 20-25 cm z tylu)cm zaleznie od rozmiaru paladyna, czyli ledwo siega to do sutkow, tyle musisz zrobic wyciecia na ramiona, najaltwiej to sprawdzisz ladujac sobie kawalek tektury na klate i zmniejszajac ja tak dlugo az bedziesz mogl zlapac rekami barki na krzyz (zbroja nei ogranicza zakresu ruchow, jest tylko ciezka ale nic poza tym) jesli potrzebujesz dobrej referk w trojwymiarze to daj znac, podesle CI, rozsylam ja wszystkim ktorzy mieli neiszczescie traficc na tutek Joanny Darc i robia pancerze w ktorych nie mozna sie ruszac; poza tym to co robisz to jedna z ladniejszych zbroji jakie tu widzialem jako "jedna z pierwszych prac"
KRUQ Napisano 20 Maj 2006 Autor Napisano 20 Maj 2006 Dziękuję bardzo za rozpiskę. Widzę że będę musiał zacząć pracę od początku. Postaram się jak bdę tylko umiał :)
Knysha Napisano 20 Maj 2006 Napisano 20 Maj 2006 Hmmm koncept tego paladyna strasznie przypomina mi postac paladyna z D2 na jednym z artworkow Blizzard'a...
maczuga Napisano 20 Maj 2006 Napisano 20 Maj 2006 łojejciu, vv3k7or ty to masz oko :) ja bym tylu rzeczy się nie uczepił nawet jak bym ze 3 lata siedział nad renderkiem... gz
Tullaris Napisano 20 Maj 2006 Napisano 20 Maj 2006 a jak już wrzeszcza o historyczną poprawność... to ja radze wleźć na forum freha, bądź na galerie jakiegoś bractwa rycerskiego, będziesz miał referek, ze ich nie zliczysz :) prosze: http://www.bagrit.pl/bractwa/bractwa.php?lg=pl 43storny bractw, niekoniecznie rycerskich ale w duzej mierze :)... masz z czego szukać :P
vv3k70r Napisano 20 Maj 2006 Napisano 20 Maj 2006 maczuga i tularis, tu nei chodzi o historyczna poprawnosc, w d mam historyczna poprawnosc jesli chodzi o cg, paladynow o ile wiem nei bylo, kretynski pomysl walki na piechote jak sie ma na czolg osobisty to juz wogole jakis nowoczesny wymysl, chodzi tylko o to ze jak sie nasieje takich bledow w meszu, to po podlozeniu kosci albo bedzie krzak, albo bedzie sie blacha giela, i bedzie trzeba robic od nowa, jak sie podklada na okraglo kosci to clzowiek wie gdize sie przyjzec i gdzie fantazja modelarzy nie zna granic, dlatego ja zaczynam psotacie od zrobienai szkieletu, zeby mi pozniej glupoty sie glowy nie trzymaly, po prostu anatomia humanoidow pozwala zrobic pewne rzeczy, a pewne nie, nawet jak sie robi mangowe lduziki to tam tez pewna konsekwencja jest wymagana, a ze widze tyle rzeczy w pancerzu :) no coz... nei raz obslugiwalem mlotek :)
KRUQ Napisano 23 Maj 2006 Autor Napisano 23 Maj 2006 Palladyn klęczący przed ołtażem albo modlący sie o siłę to chyba nic nowego. Nie ja rysowałem ten koncepcik, tylko Liszu. tu macie jego nową pracę w VIP 2D . http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=27278 Ale widziałem ten obrazek o kturym muwisz Knysha i tam palladyn ustawiony jest prawym profilem, a dotego bardziej od frontu. Pozatym troszeczke pozmieniałem ten koncepcik. Niedługo wżucę update. Pozdrawiam :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się