Napisano 19 Maj 200618 l To mój pierwszy VIP więc proszę o wyrozumiałość i wsparcie. A więc kolega narysował taki koncepcik, a ja chcę go wymodelować. Pewnie model będzie odbiegał od konceptu ale postaram się jak najwięcej z niego korzystać. Pierwsze co mi się rzuciło w oczy to te wielkie nakolanniki, zacząłem więc od nich i od nogi. Proszę o komentarze i sugestię, z góry dziękuje.
Napisano 19 Maj 200618 l Autor A tu kilka pasków żeby się wszystko ładnie trzymało. Trochę szczegółów nie zaszkodzi. Na razie tylko polimodel ale kapitalnie to wygląda z Turbo Smothem. :)
Napisano 19 Maj 200618 l taki dziwaczny, troche nieprzemyslany ten paladyn, ale zobaczymy jak pojdzie dalej, pozdr
Napisano 19 Maj 200618 l Witam. zle nazwales swoj wątek dostosuj sie do regulaminu i wprowadz niezbedne poprwaki tu masz linki do regulaminu, przeczytaj caly: http://www.max3d.pl/forum/forumdisplay.php?f=43 http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=2595
Napisano 19 Maj 200618 l Podoba mi się jak na razie, zobaczymy co z tego wyjdzie :) Ale tych klipsów czyu co to tam jest dałeś imo za dużo.
Napisano 19 Maj 200618 l Autor Przepraszam za temat, już naprawiłem swój błąd. Dodałem Paladynkowi parę elementów. A co do tych pasków i klamerek to z mniejszą ilością to mi średnio się podoba.
Napisano 19 Maj 200618 l jest przyzwoicie, choc calkowicie zle, poniewaz to jest postac opancerzona czuje sie kompetenty zjechac to poki jeszcze nei nasilas powaznych bledow, wiazania pod kolanami- sam sobei cos tam zawiaz i pochodz; prawidlowo powinno byc: nakolanniki przypiety do gory i na dole obwodem do nagolennika, ale nigdy wiazany z tylu za kolanem, never, not ever, never!!! w pachwinei zjedz nizej z wycieciem na uda, tam jest bardzo miekka skora, czlowiek nei moze tam nosic scislego pancerza, natychmiast sie poobciera i dostanie zakazenia, tam do polowy uda musi byc pusto od wewnetrzenej strony, pancerz nei moze siegac do tylko, musisz go zakonczyc w 3/4 uda najdalej, inaczej nei da sie w tym ruszac, nagolenniki-wieksze wyciecie pod kolanem pomoze, choc tu jest przyzwoicie, kostki- zrob tam wypuklosci, czlowiek nei rusza sie wg bipbones, tam jest bardzo zlozony staw, musi miec miekko, stopa to skomplikowana sprawa, buty moga byc :) tors, tak szczerze to select i delete, pancerz tulowai: albo obwodowy-albo dwudzielny; nei da sie kupic rybek wydajac te sama kase na akwarium,, koles w takim czym sie nei zegnie, pancerze torsowe nie moga byc laczone z bokow, sa tam luzne, albo podziel tors na dwie zachodzace na siebei plyty wertykalne (brzuch, klata, no ipozniej wiszacy wokol szyji obojczyk) albo oddziel plecy i bebech i z bokow polacz miekka konstrukcja; wyciecia na ramiona, na klacie szerokosc pancerza sztywnego moze wyniesc maksymalnie 15-18 (i 20-25 cm z tylu)cm zaleznie od rozmiaru paladyna, czyli ledwo siega to do sutkow, tyle musisz zrobic wyciecia na ramiona, najaltwiej to sprawdzisz ladujac sobie kawalek tektury na klate i zmniejszajac ja tak dlugo az bedziesz mogl zlapac rekami barki na krzyz (zbroja nei ogranicza zakresu ruchow, jest tylko ciezka ale nic poza tym) jesli potrzebujesz dobrej referk w trojwymiarze to daj znac, podesle CI, rozsylam ja wszystkim ktorzy mieli neiszczescie traficc na tutek Joanny Darc i robia pancerze w ktorych nie mozna sie ruszac; poza tym to co robisz to jedna z ladniejszych zbroji jakie tu widzialem jako "jedna z pierwszych prac"
Napisano 20 Maj 200618 l Autor Dziękuję bardzo za rozpiskę. Widzę że będę musiał zacząć pracę od początku. Postaram się jak bdę tylko umiał :)
Napisano 20 Maj 200618 l Hmmm koncept tego paladyna strasznie przypomina mi postac paladyna z D2 na jednym z artworkow Blizzard'a...
Napisano 20 Maj 200618 l łojejciu, vv3k7or ty to masz oko :) ja bym tylu rzeczy się nie uczepił nawet jak bym ze 3 lata siedział nad renderkiem... gz
Napisano 20 Maj 200618 l a jak już wrzeszcza o historyczną poprawność... to ja radze wleźć na forum freha, bądź na galerie jakiegoś bractwa rycerskiego, będziesz miał referek, ze ich nie zliczysz :) prosze: http://www.bagrit.pl/bractwa/bractwa.php?lg=pl 43storny bractw, niekoniecznie rycerskich ale w duzej mierze :)... masz z czego szukać :P
Napisano 20 Maj 200618 l maczuga i tularis, tu nei chodzi o historyczna poprawnosc, w d mam historyczna poprawnosc jesli chodzi o cg, paladynow o ile wiem nei bylo, kretynski pomysl walki na piechote jak sie ma na czolg osobisty to juz wogole jakis nowoczesny wymysl, chodzi tylko o to ze jak sie nasieje takich bledow w meszu, to po podlozeniu kosci albo bedzie krzak, albo bedzie sie blacha giela, i bedzie trzeba robic od nowa, jak sie podklada na okraglo kosci to clzowiek wie gdize sie przyjzec i gdzie fantazja modelarzy nie zna granic, dlatego ja zaczynam psotacie od zrobienai szkieletu, zeby mi pozniej glupoty sie glowy nie trzymaly, po prostu anatomia humanoidow pozwala zrobic pewne rzeczy, a pewne nie, nawet jak sie robi mangowe lduziki to tam tez pewna konsekwencja jest wymagana, a ze widze tyle rzeczy w pancerzu :) no coz... nei raz obslugiwalem mlotek :)
Napisano 23 Maj 200618 l Autor Palladyn klęczący przed ołtażem albo modlący sie o siłę to chyba nic nowego. Nie ja rysowałem ten koncepcik, tylko Liszu. tu macie jego nową pracę w VIP 2D . http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=27278 Ale widziałem ten obrazek o kturym muwisz Knysha i tam palladyn ustawiony jest prawym profilem, a dotego bardziej od frontu. Pozatym troszeczke pozmieniałem ten koncepcik. Niedługo wżucę update. Pozdrawiam :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto