xeav Napisano 19 Maj 2006 Napisano 19 Maj 2006 Autodesk udostępnił kilka plików video z przydatnymi trikami dla programu 3ds Max 8. Tips & tricks part 1 Learn dozens of useful Autodesk 3ds Max techniques for game development and more. Kelcey Privett covers tips from simple little known hotkeys to entire workflows in this 5-part 1-hour video. Windows Media [32.1MB] QuickTime [34.1MB] Tips & tricks part 2 Learn dozens of useful 3ds Max techniques for game development and more. Kelcey Privett covers tips from simple little known hotkeys to entire workflows in this 5-part 11hour video. Windows Media [63.6MB] QuickTime [67.8MB] Tips & tricks part 3 Learn dozens of useful 3ds Max techniques for game development and more. Kelcey Privett covers tips from simple little known hotkeys to entire workflows in this 5-part 1-hour video. Windows Media [19.2MB] QuickTime [20.5MB] Tips & tricks part 4 Learn dozens of useful 3ds Max techniques for game development and more. Kelcey Privett covers tips from simple little known hotkeys to entire workflows in this 5-part 1-hour video. Windows Media [15.8MB] QuickTime [16.7MB] Tips & tricks part 5 Learn dozens of useful 3ds Max techniques for game development and more. Kelcey Privett covers tips from simple little known hotkeys to entire workflows in this 5-part 1-hour video. Windows Media [27.2MB] QuickTime [29MB]
max_1989 Napisano 19 Maj 2006 Napisano 19 Maj 2006 thx, xeav :* bardzo dobry news zapewne teraz tysiące osób zasysa :)
Hindus Napisano 19 Maj 2006 Napisano 19 Maj 2006 najlepsiejszy newsik jak narazie :) tak trzymaj najlepszy newsik xeava jak narazie to był maxwell 1.0 w tym misiącu ;)
kurt_hectic Napisano 19 Maj 2006 Napisano 19 Maj 2006 te filmiki sa kiczowate. smiem watpic, ze NIKT NIC sie z nich nie nauczy...babka robi jakies rzeczy, mowi o nich....ale i tak malo mozna skapowac. resetowanie normali w 2 obiektach jednoczesnie ....super :\ po co to komu? to takie wazne dla uczacych sie?...100 razy lepsze tutoriale robi pixologic dla zbrusha...
max_1989 Napisano 19 Maj 2006 Napisano 19 Maj 2006 Nie pozostaje nic innego jak przychylić sie do zdania kurt'a bo faktycznie strasznie lipna jakość i prawie nic nie widac :\.
Knysha Napisano 19 Maj 2006 Napisano 19 Maj 2006 Tak mowicie? To sciagne pt.3 i zlookne... EDIT: Rzeczywiscie kapa... Filmow w mniejszej rozdzielczosci sie, panowie z Autodesk, juz sie nie dalo uploadnac? ;p
xeav Napisano 19 Maj 2006 Autor Napisano 19 Maj 2006 nieco starsze :) te mają podobno lepszą jakość Schematic View A quick look at the new schematic view. Special thanks to UBISoft for the use of material from Splinter Cell Windows Media [2.6MB] QuickTime [6.3MB] Relax UVs New UVW relax functionality in the UVW unwrap modifier. Special thanks to Beans Magic CO., Ltd. Windows Media [2MB] QuickTime [3.9MB] Vertex Paint New powerful vertex painting tool. Special thanks to Beans Magic CO., Ltd. Windows Media [2.2MB] QuickTime [6.2MB] Particle Flow Introduction to the new particle flow particle system. Windows Media [4.2MB] QuickTime [11.9MB] Fracture Improved Fracture feature for Reactor® Dynamics. Special thanks to Grad3 productions Windows Media [2.8MB] QuickTime [6.3MB] Particle Flow 2 More complex example of particle flow with Reactor. Special thanks to Grad3 productions Windows Media [5.8MB] QuickTime [7.7MB] Ragdoll The new ragdoll/virtual stuntman system for Reactor® Dynamics. Windows Media [2MB] QuickTime [4.2MB]
xeav Napisano 19 Maj 2006 Autor Napisano 19 Maj 2006 mental ray® Integrated mental ray rendering. Windows Media [3MB] QuickTime [8.2MB] Shell Modifier A new modifier that allows complex surface extrusions. Windows Media [2.9MB] QuickTime [4.6MB] DWG design viz workflow New and improved ability to import Architectural Desktop and AutoCAD 2004 DWG files. Windows Media [978K] QuickTime [2.7MB] Skin Mirror Envelope and vertex weight mirroring in the skin modifier. Special thanks to UBISoft for the use of material from Splinter Cell Windows Media [3MB] QuickTime [7.2MB] Skin Utility Copy and paste vertex weights between dissimilar objects by storing them in a temporary mesh. Special thanks to UBISoft for the use of material from Splinter Cell Windows Media [2MB] QuickTime [5.7MB]
streaker Napisano 20 Maj 2006 Napisano 20 Maj 2006 Nie żebym marudził, ale news to nie jest... Na moim komputerze pliki te widnieją z datą z pażdziernika 2004 :P
xeav Napisano 20 Maj 2006 Autor Napisano 20 Maj 2006 http://www.max3d.pl/forum/showpost.php?p=382038&postcount=8 http://www.max3d.pl/forum/showpost.php?p=382040&postcount=9 te nie są nowe... http://www.max3d.pl/forum/showpost.php?p=381965&postcount=1...ale te tak :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się