Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Chodzi mi o to że chciałbym wyrenderować siatkę razem z cieniowaniem przy uzyciu światła Skylight. Ma to wyglądać mniej więcej tak jak na obrazku :)

Chciałem jeszcze dodać, że potrafię zrobić scenkę z użyciem światła Skylight tylko nie potrafię zrobić tego w taki sposób by było widać jeszcze siatkę :)

  • Odpowiedzi 10
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Albo. Co działa pod każdym rendererem. Zaznaczasz obiekt, robisz clone. Klonowi przypisujesz modyfikator Push(wprowadzasz jakąś minimalną wartość) i nakładasz materiał Wireframe.

Napisano

Witam! chcialem zapytac jak w przypadku omawianej tu siatki osiagnac efekt jej przezroczystosci......w v-ray'u

 

 

z gory dzieki

Napisano

to jak masz taki materiał jak pokazałem wyżej to robisz teraz tak: w opcjach materiału zakładka Maps, poten kanał Opacity, tam dajesz VrayEdgesTex i zmieniasz jego kolor na biały

Napisano

Czemu? Wystarczy tekstura biała z czarną poziomą kreską, nakładana planarnie z widoku front lub left (byle nie top/bottom) i zwielokrotniona w osi pionowej tak jak potrzebujesz i masz poziomice. Zamiast tekstury można użyć gradient ramp.

Napisano

a ja mam z kolei taki problem:

robie tak, jak zostalo to opisane, wszystko sie renderuje itp tylko... przy preferencjach VrayEdgesTex mam tylko mozliwosc zmiany parametrow "thickness" oraz "Hidden edges" a nie mam wyboru koloru siatki ~.~

czy jest jakies alternatywne miejsce, gdzie moglbym go ustawic?

prosze o pomoc :P

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności