Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Chodzi mi o to że chciałbym wyrenderować siatkę razem z cieniowaniem przy uzyciu światła Skylight. Ma to wyglądać mniej więcej tak jak na obrazku :)

Chciałem jeszcze dodać, że potrafię zrobić scenkę z użyciem światła Skylight tylko nie potrafię zrobić tego w taki sposób by było widać jeszcze siatkę :)

  • Odpowiedzi 10
  • Wyświetleń 1,8k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Albo. Co działa pod każdym rendererem. Zaznaczasz obiekt, robisz clone. Klonowi przypisujesz modyfikator Push(wprowadzasz jakąś minimalną wartość) i nakładasz materiał Wireframe.

Napisano
  • Autor

Dzięki chłopaki :)....

Nie wiedziałem, że to takie prostackie.....co ja bym bez Was zrobił :)

Napisano

Witam! chcialem zapytac jak w przypadku omawianej tu siatki osiagnac efekt jej przezroczystosci......w v-ray'u

 

 

z gory dzieki

Napisano

to jak masz taki materiał jak pokazałem wyżej to robisz teraz tak: w opcjach materiału zakładka Maps, poten kanał Opacity, tam dajesz VrayEdgesTex i zmieniasz jego kolor na biały

Napisano

dzieki wielkie!!

a poziomice da sie jakos uzyskac? z tym podejrzewam,ze juz jest gorzej

Napisano

Czemu? Wystarczy tekstura biała z czarną poziomą kreską, nakładana planarnie z widoku front lub left (byle nie top/bottom) i zwielokrotniona w osi pionowej tak jak potrzebujesz i masz poziomice. Zamiast tekstury można użyć gradient ramp.

Napisano

a ja mam z kolei taki problem:

robie tak, jak zostalo to opisane, wszystko sie renderuje itp tylko... przy preferencjach VrayEdgesTex mam tylko mozliwosc zmiany parametrow "thickness" oraz "Hidden edges" a nie mam wyboru koloru siatki ~.~

czy jest jakies alternatywne miejsce, gdzie moglbym go ustawic?

prosze o pomoc :P

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności