Napisano 19 Maj 200618 l Chodzi mi o to że chciałbym wyrenderować siatkę razem z cieniowaniem przy uzyciu światła Skylight. Ma to wyglądać mniej więcej tak jak na obrazku :) Chciałem jeszcze dodać, że potrafię zrobić scenkę z użyciem światła Skylight tylko nie potrafię zrobić tego w taki sposób by było widać jeszcze siatkę :)
Napisano 19 Maj 200618 l Albo. Co działa pod każdym rendererem. Zaznaczasz obiekt, robisz clone. Klonowi przypisujesz modyfikator Push(wprowadzasz jakąś minimalną wartość) i nakładasz materiał Wireframe.
Napisano 21 Maj 200618 l Autor Dzięki chłopaki :).... Nie wiedziałem, że to takie prostackie.....co ja bym bez Was zrobił :)
Napisano 21 Lipiec 200618 l Witam! chcialem zapytac jak w przypadku omawianej tu siatki osiagnac efekt jej przezroczystosci......w v-ray'u z gory dzieki
Napisano 21 Lipiec 200618 l to jak masz taki materiał jak pokazałem wyżej to robisz teraz tak: w opcjach materiału zakładka Maps, poten kanał Opacity, tam dajesz VrayEdgesTex i zmieniasz jego kolor na biały
Napisano 23 Lipiec 200618 l dzieki wielkie!! a poziomice da sie jakos uzyskac? z tym podejrzewam,ze juz jest gorzej
Napisano 23 Lipiec 200618 l Czemu? Wystarczy tekstura biała z czarną poziomą kreską, nakładana planarnie z widoku front lub left (byle nie top/bottom) i zwielokrotniona w osi pionowej tak jak potrzebujesz i masz poziomice. Zamiast tekstury można użyć gradient ramp.
Napisano 9 Sierpień 200618 l a ja mam z kolei taki problem: robie tak, jak zostalo to opisane, wszystko sie renderuje itp tylko... przy preferencjach VrayEdgesTex mam tylko mozliwosc zmiany parametrow "thickness" oraz "Hidden edges" a nie mam wyboru koloru siatki ~.~ czy jest jakies alternatywne miejsce, gdzie moglbym go ustawic? prosze o pomoc :P
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto