Gizmo74 Napisano 19 Maj 2006 Share Napisano 19 Maj 2006 Chodzi mi o to że chciałbym wyrenderować siatkę razem z cieniowaniem przy uzyciu światła Skylight. Ma to wyglądać mniej więcej tak jak na obrazku :) Chciałem jeszcze dodać, że potrafię zrobić scenkę z użyciem światła Skylight tylko nie potrafię zrobić tego w taki sposób by było widać jeszcze siatkę :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MF Napisano 19 Maj 2006 Share Napisano 19 Maj 2006 Vray material z VRayEdgesTex w slocie diffuse .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrkrzysiek Napisano 19 Maj 2006 Share Napisano 19 Maj 2006 a jak by ktoś nie wiedział dalej to tak jak na screnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lis Napisano 19 Maj 2006 Share Napisano 19 Maj 2006 Albo. Co działa pod każdym rendererem. Zaznaczasz obiekt, robisz clone. Klonowi przypisujesz modyfikator Push(wprowadzasz jakąś minimalną wartość) i nakładasz materiał Wireframe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gizmo74 Napisano 21 Maj 2006 Autor Share Napisano 21 Maj 2006 Dzięki chłopaki :).... Nie wiedziałem, że to takie prostackie.....co ja bym bez Was zrobił :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_qb Napisano 21 Lipiec 2006 Share Napisano 21 Lipiec 2006 Witam! chcialem zapytac jak w przypadku omawianej tu siatki osiagnac efekt jej przezroczystosci......w v-ray'u z gory dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hynol Napisano 21 Lipiec 2006 Share Napisano 21 Lipiec 2006 Sterując wartością opacity materiału? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrkrzysiek Napisano 21 Lipiec 2006 Share Napisano 21 Lipiec 2006 to jak masz taki materiał jak pokazałem wyżej to robisz teraz tak: w opcjach materiału zakładka Maps, poten kanał Opacity, tam dajesz VrayEdgesTex i zmieniasz jego kolor na biały Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_qb Napisano 23 Lipiec 2006 Share Napisano 23 Lipiec 2006 dzieki wielkie!! a poziomice da sie jakos uzyskac? z tym podejrzewam,ze juz jest gorzej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hynol Napisano 23 Lipiec 2006 Share Napisano 23 Lipiec 2006 Czemu? Wystarczy tekstura biała z czarną poziomą kreską, nakładana planarnie z widoku front lub left (byle nie top/bottom) i zwielokrotniona w osi pionowej tak jak potrzebujesz i masz poziomice. Zamiast tekstury można użyć gradient ramp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piro Napisano 9 Sierpień 2006 Share Napisano 9 Sierpień 2006 a ja mam z kolei taki problem: robie tak, jak zostalo to opisane, wszystko sie renderuje itp tylko... przy preferencjach VrayEdgesTex mam tylko mozliwosc zmiany parametrow "thickness" oraz "Hidden edges" a nie mam wyboru koloru siatki ~.~ czy jest jakies alternatywne miejsce, gdzie moglbym go ustawic? prosze o pomoc :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się