Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam. Taki dylemat.

 

W maxie mogęsobie zdefiniować, że coordynaty bitmapy mogę przyczepić do screenu.

 

Jak można takie coś osiagnać w Majce?

Chodzi o to, żeby texturka była jakby "projektowana" na obiekt od stronykamery.

 

Pozdrawiam

 

[EDIT] Już mam... dzieki, ale czy można zrobiccostakiego jak maxowy BitmapFit? Bo ustawianie skali projekcji z ręki trochę mija się z celem ;P

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 748
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

najprosciej jak sie da: zadaj wielksoc odpowiadajaca bitmapie temu screenowi, ustaw do kamery tak jak mowiles, i przyczep go do kamery :)

jak rozumeim planujesz wyswietlac jakies napisy albo obrazek?

Napisano
  • Autor

Sorki za brak odpowiedzi ;) ale zajety później byłem... Nie... po prostu chcę aby obiekt mapowany był shaderem "od kamery" ;)

Napisano

a nie można na tym podczepionym planie wyświetlić tej sekwencji nakładając materiał z avikiem ?

Napisano

mozna w opcjach planar mapping zaznaczyc mapping direction>camera. wtedy ci zrobi mapowanie obiektu z kamery, potem wrzucasz teksturke na tak zmapowany obiekcik i chula.

 

jakbys chcial to mozesz sobie zrobic drugi uv set zeby nie niszczyc poprzedniego mapowanka.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności