Napisano 21 Maj 200618 l Witam. Taki dylemat. W maxie mogęsobie zdefiniować, że coordynaty bitmapy mogę przyczepić do screenu. Jak można takie coś osiagnać w Majce? Chodzi o to, żeby texturka była jakby "projektowana" na obiekt od stronykamery. Pozdrawiam [EDIT] Już mam... dzieki, ale czy można zrobiccostakiego jak maxowy BitmapFit? Bo ustawianie skali projekcji z ręki trochę mija się z celem ;P
Napisano 21 Maj 200618 l najprosciej jak sie da: zadaj wielksoc odpowiadajaca bitmapie temu screenowi, ustaw do kamery tak jak mowiles, i przyczep go do kamery :) jak rozumeim planujesz wyswietlac jakies napisy albo obrazek?
Napisano 22 Maj 200618 l Autor Sorki za brak odpowiedzi ;) ale zajety później byłem... Nie... po prostu chcę aby obiekt mapowany był shaderem "od kamery" ;)
Napisano 22 Maj 200618 l a nie można na tym podczepionym planie wyświetlić tej sekwencji nakładając materiał z avikiem ?
Napisano 22 Maj 200618 l mozna w opcjach planar mapping zaznaczyc mapping direction>camera. wtedy ci zrobi mapowanie obiektu z kamery, potem wrzucasz teksturke na tak zmapowany obiekcik i chula. jakbys chcial to mozesz sobie zrobic drugi uv set zeby nie niszczyc poprzedniego mapowanka.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto