asblaze Napisano 21 Maj 2006 Napisano 21 Maj 2006 Witam. Taki dylemat. W maxie mogęsobie zdefiniować, że coordynaty bitmapy mogę przyczepić do screenu. Jak można takie coś osiagnać w Majce? Chodzi o to, żeby texturka była jakby "projektowana" na obiekt od stronykamery. Pozdrawiam [EDIT] Już mam... dzieki, ale czy można zrobiccostakiego jak maxowy BitmapFit? Bo ustawianie skali projekcji z ręki trochę mija się z celem ;P
vv3k70r Napisano 21 Maj 2006 Napisano 21 Maj 2006 a co? reka Cie boli? to wklepanie tylko trzech numerkow :)
asblaze Napisano 21 Maj 2006 Autor Napisano 21 Maj 2006 wiesz ;) Myślę, że nie bolałaby, gdybym wiedział gdzie wklepac ;)
vv3k70r Napisano 21 Maj 2006 Napisano 21 Maj 2006 najprosciej jak sie da: zadaj wielksoc odpowiadajaca bitmapie temu screenowi, ustaw do kamery tak jak mowiles, i przyczep go do kamery :) jak rozumeim planujesz wyswietlac jakies napisy albo obrazek?
asblaze Napisano 22 Maj 2006 Autor Napisano 22 Maj 2006 Sorki za brak odpowiedzi ;) ale zajety później byłem... Nie... po prostu chcę aby obiekt mapowany był shaderem "od kamery" ;)
jaras Napisano 22 Maj 2006 Napisano 22 Maj 2006 a nie można na tym podczepionym planie wyświetlić tej sekwencji nakładając materiał z avikiem ?
kengi Napisano 22 Maj 2006 Napisano 22 Maj 2006 mozna w opcjach planar mapping zaznaczyc mapping direction>camera. wtedy ci zrobi mapowanie obiektu z kamery, potem wrzucasz teksturke na tak zmapowany obiekcik i chula. jakbys chcial to mozesz sobie zrobic drugi uv set zeby nie niszczyc poprzedniego mapowanka.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się