Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam. Taki dylemat.

 

W maxie mogęsobie zdefiniować, że coordynaty bitmapy mogę przyczepić do screenu.

 

Jak można takie coś osiagnać w Majce?

Chodzi o to, żeby texturka była jakby "projektowana" na obiekt od stronykamery.

 

Pozdrawiam

 

[EDIT] Już mam... dzieki, ale czy można zrobiccostakiego jak maxowy BitmapFit? Bo ustawianie skali projekcji z ręki trochę mija się z celem ;P

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

najprosciej jak sie da: zadaj wielksoc odpowiadajaca bitmapie temu screenowi, ustaw do kamery tak jak mowiles, i przyczep go do kamery :)

jak rozumeim planujesz wyswietlac jakies napisy albo obrazek?

Napisano

mozna w opcjach planar mapping zaznaczyc mapping direction>camera. wtedy ci zrobi mapowanie obiektu z kamery, potem wrzucasz teksturke na tak zmapowany obiekcik i chula.

 

jakbys chcial to mozesz sobie zrobic drugi uv set zeby nie niszczyc poprzedniego mapowanka.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności