Skocz do zawartości

Animacja3d - PODRACE (kontynuacja) :)


mr.funky

Rekomendowane odpowiedzi

heheheh.... roz******le, o to sie nie martwcie... Jak uporam sie z tymi 30ma sekundami (13 scenami zdaje sie) to rozpisze co bedzie dalej... A potem sie zabiore za kolejne sekwencje. Przewiduje ze calosc bedzie miala jakies 3,5 minuty i chcialbym to skonczyc do pazdziernika. Potem w sumie tez moglbym robic ale czasu bedzie mniej...z wiadomych przyczyn ;)

 

W najblizszym czasie chce zanimowac 2 sceny - w pierwszej bedzie widac tyl zoltego poda z plomieniem wylatujacym z silnika (to chce zrobic w phoenixie - max 1,5 sekundy), w drugiej natomiast bedzie widok z boku na przody obu podow.. Ma to byc efekt podobny do dodawania gazu na jalowym biegu (ok. 3 sekundy):P

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 104
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Bawilem sie troche tym ogniem i oto co udalo mi sie uzyskac... We wczesniejszej wersji uzylem kilkudziesieciu plomieni, teraz jest tylko jeden szeroki :) (poprzednio wygladalo to tak jakby ktos wsadzil tam do srodka troche drewna i podpalil).

 

Wlasnie renderuje 60 klatkowa testowa animacje tego ognia....jak sie skonczy to postaram sie wrzucic ja na forum.

 

pozdrawiam

 

p.s - wrzucam wersje ognia numer 2 i 3:)....tak dla przypomnienia - pod w tym miejscu ma stac...dlatego plomien nie moze byc za dlugi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnie płomienia z silnika:

Do szybkiego przelotu może być ale do takiego ujęcia jak na renderze czy jakiegokolwiek innego, bliskiego jest zbyt biednie. Nie jest to "high resolution TV content".

Czekam na kolejne uaktualnienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Remedy - wlasnie przerabiam ten plomien, proboje maxymalnie zblizyc sie do oryginalu :) Jak wyjdzie mi cos dobrego to pokaze to na forum...Co do animacji ognia - chce zrobic moment odpalenia silnika...wiec w pierwszej chwili ognia nie bedzie w ogole, potem silnik wypluje z siebie troche dymu, a zaraz potem pojawi sie ogien.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uf... oto najnowsza wersja ognia.. i zarazem najbardziej zblizona do oryginalu. Caly dzien siedzialem zmieniajac opcje w Phoenixie tak zeby wygladalo w miare podobnie. Zmienilem tez pare elementow w okolicy dyszy (ktora jest ruchoma... do takiego slabego ciagu jaki widac na renderach musi byc bardziej scisnieta - inaczej to glupio wyglada ).

 

P.S - drugi render pokazuje jak bedzie ustawiona kamera przy renderze calej 45 klatkowej sekwencji :)

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wrzucam screen z widoku kamery (wlasnie jestem w trakcie animacji bujania silnika z lewej ;)

 

P.S - ustawilem to ujecie identycznie jak w star wars i znalazlem blad:P Ogladajac mroczne widmo zwroccie uwage na line przy prawym silniku ( u mnie jest ona dobrze...idzie do gory laczac sie za kabinka ) - tam natomiast wisi jakos z boku...tak jakby w ogole podlaczona nie byla :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zanimowalem lewy silnik... Pod ruchome czesci podstawilem kosci. Samo bujanie poczatkowo chcialem zrobic noisem (w track view) ale potem okazalo sie zabardzo odbiegac od bujania filmowego i ustawilem wszystko recznie :) Wrzucilem preview na rapidshare (w rozdzieloczosci 800x450 - takiej jak w filmie). Wszelkie sugestie, uwagi i komentarze mile widziane... Wole teraz cos porpawic niz potem renderowac 2x.

 

A tak apropos renderowania.. Jak juz mowilem chce animacje skladac z czesci - osobno renderowac teren i osobno modele. Boje sie ze moga mi wyjsc jakies krzaki w miejscu w ktorym ogien wyjdzie poza silnik (ulamek sekundy bedzie dawal troche ostrzej;). Skoro ogien jest lekko przezroczysty to zalapie kolor tla na jakim bede renderowal modele... Myslalem zatem zeby wyrenderowac je na tle podobnym do koloru piachu ale moze jest na to jakis lepszy sposob? Slyszalem cos o mapce alfa... Co myslicie?

 

ANIMACJA BUJANIA LEWEGO SILNIKA - http://rapidshare.de/files/26015441/scena_4.avi.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moge renderowac wszystko na raz ale wtedy pozbede sie fajnego DOF'A na horyzoncie.... moge go owszem wlaczyc razem z modelami ale wtedy wszystko zaczyna mi sie knocic... Nie jest to vrayowa wersja ( ze wzg. na dlugosc rendera ), jedynie ta z effects z ktora sa pewne problemy. Jesli ktos znalazlby sposob na to aby otoczenie daleko daleko ladnie sie zamazywalo a modele stojace blisko przy kamerze pozostawaly ostre to bylbym wdzieczny za podzielenie sie nim :)

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm...moze nie bedzie tak zle z tym ogniem :)

 

P.S - Tak wiem, bede musial zwiekszyc MS na tym czopku specjalnie dla tej sceny...zabardzo rzuca sie w oczy ze jest kanciaty :)

 

P.S #2 - zapomnialem unhide'owac drugiej liny :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wlasnie zajmuje sie scenami w ktorych wystepuje R2D2 ( scena 6, 7 i 8 :). 6sta zostawie sobie na pozniej... Narazie mam praktycznie zanimowana sekwencje dla sceny 8 (moment w ktorym otwiera sie glowa i ze srodka wychodzi reka z pistoletem startowym). Dzisiaj jeszcze wlacze render tego...Pozniej postaram sie wrzucic testowa wersje tej animacji (wlasnie sie renderuje). Jak narazie pokazuje R2 po "transformacji" :P z poprzestawianym color balance itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem dlaczego ale od jakiegos czasu coraz bardziej nie podobal mi sie moj teren (jak i caly pomysl z nakladaniem warstw na siebie). Glupio to wygladalo troche wiec od rana zabralem sie za robienie nowego terenu..Nie jest jeszcze skonczony, sproboje pozniej w miare mozliwosci komputera dodac jakas zzolkniala trawe, powysychane krzaki.... moze jakies kamyczki. Myslicie ze jest lepszy niz poprzedni? ( ps. - tutaj nie ma dofa jak we wczesniejszych wersjach..dzieki temu bede mogl na raz renderowac wszystko)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aktualnie zajmuje sie scenami z r2. Pomysl jest taki:

 

1) scena 6 - widok z pomiedzy dwoch podow..jakies 20 m przed nimi z boku wyjezdza r2d2, zblizajac sie do srodka zaczyna hamowac bokiem ( 3,2 sec )

 

2) scena 7 - kamera lezy przy ziemi ( lub stopniowo schodzi w dol ), r2 wali prosto na nia hamujac w stylu "na recznym" :) i sypiac piachem (1 sec )

 

3) scena 8 - r2 pokazany od frontu..widok pomiedzy podami a nim....piach opada, r2 otwiera glowe, wysuwa sie pistolet i strzela ( 4,5 sec )

 

Sceny 6 jeszcze nie ma... 8sma juz mam praktycnzie zanimowana, jak narazie dlubie przy 7mej. Zostalo mi tylko dorobic maski do fractal flowa (rozgrzane powietrze na horyzoncie). Zalaczam 2 klatki ze sceny 7. Pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki JmTm00 :) Momentami tez mam takie odczucia... Hmm...z niebem moge sprobowac powalczyc - zoabczymy co z tego wyjdzie. Jak narazie skonczylem scene 7ma i mam male co do niej pytanie:

 

Myslicie ze dobrze zrobilem odchylajac r2 podczas hamowania? Nie wiem czy nie wyglada to troche dziwnie... W nastepnej scenie coprawda ma byc pokazana kontynuacja tego ruchu ( tak jak i w poprzedniej jego "pierwsza faza" :) ) no ale nie wiem.....

http://rapidshare.de/files/28481561/scena7.WMV.html

 

p.s - JmTm00 -> nie bardzo rozumiem ale pliki na rapidshare nie sa takie same..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok, skonsultowalem sie z shogunem i przerobilem nieco wyglada terenu poprzez zwiekszenie natezenia swiatla...Wyglada teraz wg mnie znacznie lepiej....(czyt. bardziej pustynnie, widac ze jest tam conajmniej 50 stopnii ;)). Teraz tylko bede musial przepuscic jeszcze raz rendery dwoch scen..Przy okazji bedzie szansa zeby cos poprawic. Jesli chodzi o tego R2 nie mialem na mysli polozenia jego srodka ciezkosci ktory zwiazany jest z ustawieniem akumulatorow :P Tego standardowy widz nie bedzie wieszial (sam nie wiedzialem):D Chodzilo mi raczej o realistycznosc samego ruchu..

 

Zamieszczam rendery nowego terenu - jak Wam sie podoba?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki Jonasz :) Nastepnym razem wrzuce na inny serwer... Jak narazie jednak mam pewien zastoj bo komputer robi mi problemy - wczoraj musialem zarchiwizowac wszystkie sceny, textury itd. zwiazane z filmem - zaraz bede robil format, potem nagrywal to wszystko od nowa.

 

Co do rendera to uzywam Vray'a Adv.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam kolejny preview - jest to polaczenie sceny 7 i 8 - mej...8sma ktora widzieliscie poprzenio nieco zmienilem..Chcialem zeby wszystko ogolnie bardziej dynamicznie wygladalo - mam nadzieje ze nie przesadzilem. W scenie 6tej ktora jeszcze sie nie zajmowalem bedzie widac poczatek jazdy R2. Widok bedzie z pomiedzy bujajacych sie silnikow obu podow, robot wyjedzie jakies 20 m przed nimi z prawej strony...Reszte mozecie obejrzec tutaj :) -> http://www.megaupload.com/?d=STYE9NKU

 

P.S - specjalnie dla Jonasza nie wrzucilem na rapidshare :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności