MSWiA Napisano 14 Czerwiec 2006 Share Napisano 14 Czerwiec 2006 Witam. Mam problem w ustawieniach Mental Raya (albo w ustawieniach textury, nie wiem). Zrobiłem drewnianą podłogę i białe ściany, ale po włączeniu GI ściany "zabarwiają się" od podłogi na pomarańczowo. Gdzie mogę coś ustawić żeby miały one bardziej wyraźną "własną barwę" ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tweety Napisano 14 Czerwiec 2006 Share Napisano 14 Czerwiec 2006 nazywa się to color bleeding. przeskaluj scenę do cm (w skali 1:1) i ustaw odpowiednie wartości radiusów FG i GI. ewentualnie możesz to potem zrobic w PS: zmniejsz saturację pomarańczowego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vorek Napisano 14 Czerwiec 2006 Share Napisano 14 Czerwiec 2006 Jeżeli używasz samego GI to w zakładce "mental ray connection" materiału w slot photon wrzuć mapę photon_base i wrzuć w diffuse biały kolor. Jeżeli używasz dodatkowo FG to delikatny bleed zostanie, już nie tak mocny jak z GI. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SWRSC Napisano 14 Czerwiec 2006 Share Napisano 14 Czerwiec 2006 oraz zmniejsz energię photonow :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się