Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam, zrobiłem model głowy w 3ds maxie, mam także teksturke (spłaszczoną) i teraz nie wiem ja zrobić zeby siatka sie ułożyła dobrze, a ręczne układania zajęłoby masakrycznie dużo czasu...

Jest w UV maping takie coś żeby samo ustawiało mape, odpowiednio do vieportu np góra dół itd, jednak to mi nie spłaszczy tekstury, jak zrobić zeby sama sie ładnie ułóżyła ?

Da sie tak ?

  • Odpowiedzi 9
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Najpierw musisz zamapowac obiekt, potem malujesz teksturę - teraz prawdopodobnie nie dopasujesz siatki do gotowej mapy. Jak nie chcesz się namęczyć użyj peltmappingu.

Napisano

poczytaj o pelt maping relax i unwrap .

 

Obecnie wiekszośc mapowania wykonuywana jest automatycznie, jednak i tak czeka cię sporo recznego machania. Zreszta co tam bede gadal mapowanie to dla wielu grafikow ulubiony etap przy projekcie ;)

Napisano

Napsiz do mnie na gg to dam ci video tutka o mappowaniu glowy :) w bardzo prosty sposob :) GG:9240300

Napisano
Witam, zrobiłem model głowy w 3ds maxie, mam także teksturke (spłaszczoną)

 

hihi jak Ty to rozkminiles zeby teksture najpierw namalowac?;) ja tam wielkim znawca nie jestem, ale jeli chodzi o pelta i glowki to ja nigdy do zadowalajacego efektu nie doszedlem, oczywiscie to tez zalezy od modelu... ja Ci moge powiedziec jak ja to robie... zaznaczam sobie poligony z przodu, z tylu, boki twarzy i dla kazdego zestawu poligonow planar mapping, potem laczenie reczne szwow, co jak sobie dobrze podzielisz glowke to sprowadza sie do weld selected, jakies lekkie prostowanie tego co sie pozawija, a zawsze sie cos pozawija :) ewentualnie wyciecie fragmentu i rozlozenie osobno tylko potem trzeba sobie szwy podmalowac... tu pomocne moga byc wynalazki typu bodypaint. A jesli wogole sie nie chcesz nameczyc to sobie strzel chocby i box mapping na calosc

i potem od razu do bodypaint, tylko wtedy to nie radze probowac czegos malowac w photoshopie do takiej mapy :)

 

pzdr...

Napisano

amrun -poto wlasnie jest pelt i relax zeby nie kombinowac tak jak Ty :)

 

najpierw robisz pelta puzniej relax i juz gotowe (no moze kilka drobnych recznych poprawek jeszcze)

Napisano

tia tylke ze jak mi ten pelt rozjezdza bliskie krawedzie i ja mam potem te kilka drobnych rzeczy poprawiac, to ja juz wole sobie 10 min wiecej spedzic nad tym laczeniem szwow i miec wszystko jak od linijki :] ja uzywam pelta nie mowie ze nie, nawet czesto, ale glowki to jednak dokladniej mi bez niego wychodza :)

 

pzdr...

Napisano

klucil sie nie bede (wszystko co napisales jest do obejscia automatycznie) :) kazdy ma swoje techniki. Kiedys robilem to Twoja metoda , jednak po wyrobieniu sobie nowej(metody) stara zupelnie zazucilem do organiki.

 

Pozdro

Napisano

Dobry efekt tez wychodzi z uzyciem Cylindrical mapping pozniej Unwrap i poprawki :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.