Stachu Napisano 19 Czerwiec 2006 Napisano 19 Czerwiec 2006 Witam wszystkich! właśnie se modeluję te nowe lambo :) proszę komentować!
bartonfink Napisano 19 Czerwiec 2006 Napisano 19 Czerwiec 2006 pokaz z siateczka i podj polycount na masce rzuca sie mocno w oczy symmetry ide spac :P
Stachu Napisano 19 Czerwiec 2006 Autor Napisano 19 Czerwiec 2006 tutaj siatka i poly count 1k :> http://img163.imageshack.us/my.php?image=0039hq.jpg
max_1989 Napisano 19 Czerwiec 2006 Napisano 19 Czerwiec 2006 Bardzo ładnie sie prezentuje :) Ale 1 k bez kół :]. Podziałaj troszke smoothgrupami to napewno model zyska na urodzie. Ciekaw jestem jak to będzie z teksturkami wyglądało. Pzdr. edit do postu #6: chodziło mi żebyś dodał smootha na maske :)
hkropinski Napisano 19 Czerwiec 2006 Napisano 19 Czerwiec 2006 stachu -> moglbys wskazac stronke z blueprintami tdo tego lamborghini?? pozdr
Stachu Napisano 19 Czerwiec 2006 Autor Napisano 19 Czerwiec 2006 max-> ten model właśnie tak wygląda tylko dzięki smoothgrupom :] no z kołami ma już 4k :] textury niedługo będą :) hkropinski-> smcars.net ale opierałem się na blueprintach starej wersji murcelago
madman1987 Napisano 20 Czerwiec 2006 Napisano 20 Czerwiec 2006 no tak "se" toonowo wyszedl strasznie ten "lambo" :P fajna prezentacja modelu z siatka i polycountem na tex, juz nie bede sie czepial, ze na printach jest pewnosc iz nikt nie kantuje ;) jednak modelik podoba sie, choc texy troche nie bardzo (zwlaszcza ich rozdzialka> swiatla tylknie) pozdrawiam
Stachu Napisano 21 Czerwiec 2006 Autor Napisano 21 Czerwiec 2006 texy mają 600x600 zmienię je na większe bo bardzo zależy mi na tym modelu bo to moje ukochna autko i chciałbym żeby wyszedł najlepiej :) a jaką rozdziałkę prponujecie?? 1024x1024 będzie dobra??
madman1987 Napisano 21 Czerwiec 2006 Napisano 21 Czerwiec 2006 aaa, nie 600x600, 256, 512, 1024, 2048 etc etc etc :P ja dalbym standardowo 1024 pozdroowki
Gość marcin_mocny Napisano 21 Czerwiec 2006 Napisano 21 Czerwiec 2006 no to widzę, że go tu rzuciłeś po mnie ale dlaczego w kolorze żółtym lp640 daj w specjalnym .. np. grafitowym a tak poza tym to ja się nie wypowiem na temat low poly modelingu no i na pewno zrobię wersję tą 'podstawową'
kurt_hectic Napisano 21 Czerwiec 2006 Napisano 21 Czerwiec 2006 wszystko pravie jest ok. ja bym zmienil: dodal swiatla na texturce...wiadomo-od autka sie odbija. i koniecznie zmienil swiatla i felgi, one sa czarne?...zrob normalne
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się