Pinki Napisano 20 Czerwiec 2006 Napisano 20 Czerwiec 2006 Witam W low-poly musze stwierdzic, iz dopiero raczkuje.. przydaloby sie kilka rad odnosnie modelowania i krytyka modeli zamieszczonych ponizej.. :) Modele odzwierciedlaja: Beretta - bron krotka, M733 Colt Commando, M733 Colt Commando .
Pinki Napisano 20 Czerwiec 2006 Autor Napisano 20 Czerwiec 2006 w M733 wychodzi kolo 210 Face'ow, a w Beretta - kolo 130 .. to duzo .. malo (?) :/
hkropinski Napisano 20 Czerwiec 2006 Napisano 20 Czerwiec 2006 niezle, moglbys przyblizyc ilosc poly na model? pozdr
DesignStudio Napisano 20 Czerwiec 2006 Napisano 20 Czerwiec 2006 hmm jak dla mnie to bardziej m4a1 ale model spoko
Kruku Napisano 21 Czerwiec 2006 Napisano 21 Czerwiec 2006 modele wykonane dobrze jednak w dzisiejszych czasach to za mała ilość poly na model.
vv3k70r Napisano 21 Czerwiec 2006 Napisano 21 Czerwiec 2006 wypas, jak na masowa strzelanke z setkami zolnierzy (jak w totalwar) to byloby akuratne
sammael_at Napisano 21 Czerwiec 2006 Napisano 21 Czerwiec 2006 no wlasnie, to zalezy do czego to ma sluzyc, bo jak do quake 64532 to troche zbyt slabe, ale do masówek jest ok. :) tylko hm... colt wyglada jakby byl z plastiku, zwlaszcza ta ostatnia jego czesc [ bardziej zielona ] btw: vv3k70r : zauwazyless ze przed jeden post temu, miales 666 postow? ;d [ MROK ]
!Ewert Napisano 21 Czerwiec 2006 Napisano 21 Czerwiec 2006 Powinieneś wykonać "studio" wtedy ładniej bedą wyglądały modele :)
Pinki Napisano 21 Czerwiec 2006 Autor Napisano 21 Czerwiec 2006 za slabe..(?) hmm to ja sie staralem zminimalizowac liczbe poly.. a okazuje sie ze niepotrzebnie.. no ale nic straconego :) lepsze to niz gdybym jeszcze bardziej musial je ogolocic :D sammael_at: no w rzeczywistosci wlasnie tak to wyglada.. choc plastik to nie jest ;) Modele Colt'ow wzorowane na gnatach AEG Tokio Marui
MassTA Napisano 21 Czerwiec 2006 Napisano 21 Czerwiec 2006 Powinieneś wykonać "studio" wtedy ładniej bedą wyglądały modele :) Taa, klient w swojej grze zobaczy że wyglądają 10 razy gorzej niż na renderze (bo tam nie ma studia), poczuje sie oszukany i już więcej prac mu nie zleci. :) Co do modeli to fajne są, ale tak jak poprzednicy mówili troche za mało poly. Ehh ten postęp chyba 300 poly miały postacie w Quake 1. :)
ZiBi_PL Napisano 21 Czerwiec 2006 Napisano 21 Czerwiec 2006 mi sie tez podobaja ;] nieznam sie na low poly wiec moge powiedziec tylko tyle ze to co widze mi sie podoba i tyle :D
slayer2004 Napisano 22 Czerwiec 2006 Napisano 22 Czerwiec 2006 a mnie to sie średnio podoba :/ Najbardziej razi mnie uchwyt w Colcie, nie wiem jak wam, ale mi to by sie ciężko trzymało. Ta beretta to też jakaś taka nie berettowata... Wesja Colta bez rączki tyle że z kolimatorem duuuzo lepsza. Podrzuce ci może zdjątko mojego Colta XM 117 Commando wersja B2 ( AEG) . Popraw może jeszcze tam lekko kolbe w miejscu gdzie znajduje sie suwadło do ustawienia długości. U ciebie troche tam za bardzo wystaje no i textura w ololicach rączki jest źle nałożona... Dobra żeby nie było niedomówień
ofca Napisano 22 Czerwiec 2006 Napisano 22 Czerwiec 2006 ja polecam ci to wrzucic do dzialu game art :D pozdro
Pinki Napisano 22 Czerwiec 2006 Autor Napisano 22 Czerwiec 2006 Bad Moon: tak.. ale to tylko dlatego iz to sa moje poczatki z low-poly - dlatego prosze o wyrozumialosc :) Slayer2004: Masz racje raczka moja to bardziej prowizorka niz odzwierciedlenie orginalu.. natomiast kolby widzialem rozne.. i wlasnie z jednej z AEG wzialem ten ten ksztalt i texture.. Ofca: dawno nie wchodzilem tu na forum.. i tak jak juz wspomnialem w pierwszym poscie - to moje pierwsze kroki w tej plaszczyznie.. i nawet juz nie pamietalem o takim dziale jak GameArt .. :P - ale dzieki za przypomnienie :D
Rekomendowane odpowiedzi