Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam

W low-poly musze stwierdzic, iz dopiero raczkuje.. przydaloby sie kilka rad odnosnie modelowania i krytyka modeli zamieszczonych ponizej.. :)

Modele odzwierciedlaja:

Beretta - bron krotka, M733 Colt Commando, M733 Colt Commando .

  • Odpowiedzi 18
  • Wyświetleń 2,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

w M733 wychodzi kolo 210 Face'ow, a w Beretta - kolo 130 .. to duzo .. malo (?) :/

Napisano

modele wykonane dobrze jednak w dzisiejszych czasach to za mała ilość poly na model.

Napisano

wypas, jak na masowa strzelanke z setkami zolnierzy (jak w totalwar) to byloby akuratne

Napisano

no wlasnie, to zalezy do czego to ma sluzyc, bo jak do quake 64532 to troche zbyt slabe, ale do masówek jest ok. :) tylko hm... colt wyglada jakby byl z plastiku, zwlaszcza ta ostatnia jego czesc [ bardziej zielona ]

 

btw: vv3k70r : zauwazyless ze przed jeden post temu, miales 666 postow? ;d [ MROK ]

Napisano
  • Autor

za slabe..(?) hmm to ja sie staralem zminimalizowac liczbe poly.. a okazuje sie ze niepotrzebnie.. no ale nic straconego :) lepsze to niz gdybym jeszcze bardziej musial je ogolocic :D

 

sammael_at: no w rzeczywistosci wlasnie tak to wyglada.. choc plastik to nie jest ;)

Modele Colt'ow wzorowane na gnatach AEG Tokio Marui

Napisano
Powinieneś wykonać "studio" wtedy ładniej bedą wyglądały modele :)
Taa, klient w swojej grze zobaczy że wyglądają 10 razy gorzej niż na renderze (bo tam nie ma studia), poczuje sie oszukany i już więcej prac mu nie zleci. :)

 

Co do modeli to fajne są, ale tak jak poprzednicy mówili troche za mało poly. Ehh ten postęp chyba 300 poly miały postacie w Quake 1. :)

Napisano

mi sie tez podobaja ;] nieznam sie na low poly wiec moge powiedziec tylko tyle ze to co widze mi sie podoba i tyle :D

Napisano

textury ze zdjęć?

Napisano

a mnie to sie średnio podoba :/ Najbardziej razi mnie uchwyt w Colcie, nie wiem jak wam, ale mi to by sie ciężko trzymało. Ta beretta to też jakaś taka nie berettowata... Wesja Colta bez rączki tyle że z kolimatorem duuuzo lepsza.

Podrzuce ci może zdjątko mojego Colta XM 117 Commando wersja B2 ( AEG) .

Popraw może jeszcze tam lekko kolbe w miejscu gdzie znajduje sie suwadło do ustawienia długości. U ciebie troche tam za bardzo wystaje no i textura w ololicach rączki jest źle nałożona...

colt7pu.th.jpg

 

Dobra żeby nie było niedomówień

m16copy4pn.th.jpg

Napisano

ja polecam ci to wrzucic do dzialu game art :D

 

pozdro

Napisano
  • Autor

Bad Moon: tak.. ale to tylko dlatego iz to sa moje poczatki z low-poly - dlatego prosze o wyrozumialosc :)

 

Slayer2004: Masz racje raczka moja to bardziej prowizorka niz odzwierciedlenie orginalu.. natomiast kolby widzialem rozne.. i wlasnie z jednej z AEG wzialem ten ten ksztalt i texture..

 

Ofca: dawno nie wchodzilem tu na forum.. i tak jak juz wspomnialem w pierwszym poscie - to moje pierwsze kroki w tej plaszczyznie.. i nawet juz nie pamietalem o takim dziale jak GameArt .. :P - ale dzieki za przypomnienie :D

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności