Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam

W low-poly musze stwierdzic, iz dopiero raczkuje.. przydaloby sie kilka rad odnosnie modelowania i krytyka modeli zamieszczonych ponizej.. :)

Modele odzwierciedlaja:

Beretta - bron krotka, M733 Colt Commando, M733 Colt Commando .

  • Odpowiedzi 18
  • Wyświetleń 2,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

w M733 wychodzi kolo 210 Face'ow, a w Beretta - kolo 130 .. to duzo .. malo (?) :/

Napisano

modele wykonane dobrze jednak w dzisiejszych czasach to za mała ilość poly na model.

Napisano

wypas, jak na masowa strzelanke z setkami zolnierzy (jak w totalwar) to byloby akuratne

Napisano

no wlasnie, to zalezy do czego to ma sluzyc, bo jak do quake 64532 to troche zbyt slabe, ale do masówek jest ok. :) tylko hm... colt wyglada jakby byl z plastiku, zwlaszcza ta ostatnia jego czesc [ bardziej zielona ]

 

btw: vv3k70r : zauwazyless ze przed jeden post temu, miales 666 postow? ;d [ MROK ]

Napisano
  • Autor

za slabe..(?) hmm to ja sie staralem zminimalizowac liczbe poly.. a okazuje sie ze niepotrzebnie.. no ale nic straconego :) lepsze to niz gdybym jeszcze bardziej musial je ogolocic :D

 

sammael_at: no w rzeczywistosci wlasnie tak to wyglada.. choc plastik to nie jest ;)

Modele Colt'ow wzorowane na gnatach AEG Tokio Marui

Napisano
  Tomuś napisał:
Powinieneś wykonać "studio" wtedy ładniej bedą wyglądały modele :)
Taa, klient w swojej grze zobaczy że wyglądają 10 razy gorzej niż na renderze (bo tam nie ma studia), poczuje sie oszukany i już więcej prac mu nie zleci. :)

 

Co do modeli to fajne są, ale tak jak poprzednicy mówili troche za mało poly. Ehh ten postęp chyba 300 poly miały postacie w Quake 1. :)

Napisano

mi sie tez podobaja ;] nieznam sie na low poly wiec moge powiedziec tylko tyle ze to co widze mi sie podoba i tyle :D

Napisano

textury ze zdjęć?

Napisano

a mnie to sie średnio podoba :/ Najbardziej razi mnie uchwyt w Colcie, nie wiem jak wam, ale mi to by sie ciężko trzymało. Ta beretta to też jakaś taka nie berettowata... Wesja Colta bez rączki tyle że z kolimatorem duuuzo lepsza.

Podrzuce ci może zdjątko mojego Colta XM 117 Commando wersja B2 ( AEG) .

Popraw może jeszcze tam lekko kolbe w miejscu gdzie znajduje sie suwadło do ustawienia długości. U ciebie troche tam za bardzo wystaje no i textura w ololicach rączki jest źle nałożona...

colt7pu.th.jpg

 

Dobra żeby nie było niedomówień

m16copy4pn.th.jpg

Napisano

ja polecam ci to wrzucic do dzialu game art :D

 

pozdro

Napisano
  • Autor

Bad Moon: tak.. ale to tylko dlatego iz to sa moje poczatki z low-poly - dlatego prosze o wyrozumialosc :)

 

Slayer2004: Masz racje raczka moja to bardziej prowizorka niz odzwierciedlenie orginalu.. natomiast kolby widzialem rozne.. i wlasnie z jednej z AEG wzialem ten ten ksztalt i texture..

 

Ofca: dawno nie wchodzilem tu na forum.. i tak jak juz wspomnialem w pierwszym poscie - to moje pierwsze kroki w tej plaszczyznie.. i nawet juz nie pamietalem o takim dziale jak GameArt .. :P - ale dzieki za przypomnienie :D

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.