Napisano 29 Czerwiec 200618 l To chyba raczej do gameartu pasuje niż do działu gdzie daje się high poly... Model nieco zbyt low jak na dzisiejsze czasy. Tutaj jak wygląda K98 pod FH - mod dla BF2: http://forgottenhope.bf1942files.com/images/news/151%20-%20k98.jpg
Napisano 29 Czerwiec 200618 l pokaz to ciut wieksze i siatke tez pokaz :) drewno troche dziwne na kolbie (i chyba sie texturka nie schodzi porzadnie na jej szczycie) paoa i witamy
Napisano 29 Czerwiec 200618 l Autor Na życzenie: większy screen i osobno siateczka. Mam w planach poprawienie tekstur.
Napisano 29 Czerwiec 200618 l no blęnder rośnie w siłe - całkiem nieźle. Napisz ile ci zajęło zrobienie i teksturowanie tej broni.
Napisano 29 Czerwiec 200618 l Autor Wymodelowanie- jakieś 3-4h (Może mniej, możę więcej- straciłem wyczucie czasu). Teksturowanie- jakąś godzinkę.
Napisano 29 Czerwiec 200618 l teksturki troche kuleja, metal nie wyglada jak metal, bardziej jak tylko czysty kolor, drewno tez takie jednolite, dziwne jakies, sloje dziwnie ulozone, ogolnie brak detalu (dalbys chodziaz stopke metalowa i ten taki zawias na kolbie chociaz) a u mnie jezeli chodzi o modelowanie i txturowanie to proporcje czasu sa zupelnie odwrotne :)
Napisano 29 Czerwiec 200618 l stopka metalowa jest konieczna. ten karabin nie występował bez niej. pozatym cała textura jest do całkowitej wymiany bo jest zle ułozona i złe kolory dobrałeś.
Napisano 29 Czerwiec 200618 l zrób z tego jeden post bo inaczej moderatoży ci to wywalą kolorystyka kolby jest lesza ale nadal wygląda bardzo źle. kolba chyba nie jest zmapowana co? a przydało by sie
Napisano 30 Czerwiec 200618 l Bardzo fajna :) Tylko popraw mapowanie. Zostaw ciemniejszą wersję bo jaśniejsza wygląda trochę jak Lee Enfield :)
Napisano 30 Czerwiec 200618 l Autor Poprawie mapowanie jutro, dzisiaj już jestem wykończony. Pół dnia bezcześciłem pepeszę- już wkrótce.
Napisano 30 Czerwiec 200618 l w takie drewno choć żadko też był oprawiany http://www.softassault.com/images/equipe/total/kar98.jpg jednak jakkolwiek zmienisz materiał drewna dopuki nie poprawisz mapowania bedzie wyglądac cały czas źle
Napisano 1 Lipiec 200618 l musisz odwrócić proporcje. Modelowanie godzine. Tekstura w 3 ;) faktycznie teksturka mocno kuleje. Jest bardzo jednolita i nierealistyczna
Napisano 1 Lipiec 200618 l Autor Naprawiłem wreszcie tą nieszczęsną kolbę. J***łem się w łęb, usiadłem, pomyślałem i naprawiłem. Nad "jednolitością" tekstur też pomyślę- to jednak czasem się przydaje (wyjątkiem jest polityka).
Napisano 1 Lipiec 200618 l wygląda w sumie już w miare wporzo, jest coś co mi się nie podoba, ale nie jest to konieczność, a mianowicie pukawka wygląda na zbyt perfekcyjną i wyjętą świeżo z taśmy produkcyjnej i mnie to razi, ale w sumie nigdy nie widziałem na oczy takiego czegoś, więc do końca nie mam porównania
Napisano 1 Lipiec 200618 l Autor Dobry pomysł hezrou, yogurt weźmie scyzoryk i odrapie nieco tego Kara.
Napisano 13 Lipiec 200618 l wystarczy, że wyskoczy z nim na wojenke w Iranie, a potem jak ją przeżyje to będzie już mi się podobała spluwa :P a tak na serio, to nie widziałeś nigdy czegoś takiego jak sęki w drewnie chociaż?? naturalne zniekształcenia, dzięki, którym nie wyglądałoby jak zabawka...
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto