Hynol Napisano 29 Czerwiec 2006 Napisano 29 Czerwiec 2006 To chyba raczej do gameartu pasuje niż do działu gdzie daje się high poly... Model nieco zbyt low jak na dzisiejsze czasy. Tutaj jak wygląda K98 pod FH - mod dla BF2: http://forgottenhope.bf1942files.com/images/news/151%20-%20k98.jpg
ftorek Napisano 29 Czerwiec 2006 Napisano 29 Czerwiec 2006 pokaz to ciut wieksze i siatke tez pokaz :) drewno troche dziwne na kolbie (i chyba sie texturka nie schodzi porzadnie na jej szczycie) paoa i witamy
LordYogurt Napisano 29 Czerwiec 2006 Autor Napisano 29 Czerwiec 2006 Na życzenie: większy screen i osobno siateczka. Mam w planach poprawienie tekstur.
czarodziej3D Napisano 29 Czerwiec 2006 Napisano 29 Czerwiec 2006 no blęnder rośnie w siłe - całkiem nieźle. Napisz ile ci zajęło zrobienie i teksturowanie tej broni.
LordYogurt Napisano 29 Czerwiec 2006 Autor Napisano 29 Czerwiec 2006 Wymodelowanie- jakieś 3-4h (Może mniej, możę więcej- straciłem wyczucie czasu). Teksturowanie- jakąś godzinkę.
ognisty Napisano 29 Czerwiec 2006 Napisano 29 Czerwiec 2006 teksturki troche kuleja, metal nie wyglada jak metal, bardziej jak tylko czysty kolor, drewno tez takie jednolite, dziwne jakies, sloje dziwnie ulozone, ogolnie brak detalu (dalbys chodziaz stopke metalowa i ten taki zawias na kolbie chociaz) a u mnie jezeli chodzi o modelowanie i txturowanie to proporcje czasu sa zupelnie odwrotne :)
LordYogurt Napisano 29 Czerwiec 2006 Autor Napisano 29 Czerwiec 2006 Właśnie dlatego muszę poprawić te tekstury.
Valery Napisano 29 Czerwiec 2006 Napisano 29 Czerwiec 2006 stopka metalowa jest konieczna. ten karabin nie występował bez niej. pozatym cała textura jest do całkowitej wymiany bo jest zle ułozona i złe kolory dobrałeś.
Valery Napisano 29 Czerwiec 2006 Napisano 29 Czerwiec 2006 zrób z tego jeden post bo inaczej moderatoży ci to wywalą kolorystyka kolby jest lesza ale nadal wygląda bardzo źle. kolba chyba nie jest zmapowana co? a przydało by sie
ofca Napisano 30 Czerwiec 2006 Napisano 30 Czerwiec 2006 mi sie widzi ze ci mapowanie na kolbie(?) rozjechalo i to porzadnie
Hynol Napisano 30 Czerwiec 2006 Napisano 30 Czerwiec 2006 Rozjechało i co gorsza nie zgrało krawędziami...
chveti Napisano 30 Czerwiec 2006 Napisano 30 Czerwiec 2006 Bardzo fajna :) Tylko popraw mapowanie. Zostaw ciemniejszą wersję bo jaśniejsza wygląda trochę jak Lee Enfield :)
LordYogurt Napisano 30 Czerwiec 2006 Autor Napisano 30 Czerwiec 2006 Poprawie mapowanie jutro, dzisiaj już jestem wykończony. Pół dnia bezcześciłem pepeszę- już wkrótce.
Valery Napisano 30 Czerwiec 2006 Napisano 30 Czerwiec 2006 w takie drewno choć żadko też był oprawiany http://www.softassault.com/images/equipe/total/kar98.jpg jednak jakkolwiek zmienisz materiał drewna dopuki nie poprawisz mapowania bedzie wyglądac cały czas źle
Gość Sarayel Napisano 1 Lipiec 2006 Napisano 1 Lipiec 2006 musisz odwrócić proporcje. Modelowanie godzine. Tekstura w 3 ;) faktycznie teksturka mocno kuleje. Jest bardzo jednolita i nierealistyczna
LordYogurt Napisano 1 Lipiec 2006 Autor Napisano 1 Lipiec 2006 Naprawiłem wreszcie tą nieszczęsną kolbę. J***łem się w łęb, usiadłem, pomyślałem i naprawiłem. Nad "jednolitością" tekstur też pomyślę- to jednak czasem się przydaje (wyjątkiem jest polityka).
ofca Napisano 1 Lipiec 2006 Napisano 1 Lipiec 2006 ej ej...tylko u mnie jest tak ze ciemno jest i widze czern niemalze ?
heZrou Napisano 1 Lipiec 2006 Napisano 1 Lipiec 2006 wygląda w sumie już w miare wporzo, jest coś co mi się nie podoba, ale nie jest to konieczność, a mianowicie pukawka wygląda na zbyt perfekcyjną i wyjętą świeżo z taśmy produkcyjnej i mnie to razi, ale w sumie nigdy nie widziałem na oczy takiego czegoś, więc do końca nie mam porównania
LordYogurt Napisano 1 Lipiec 2006 Autor Napisano 1 Lipiec 2006 Dobry pomysł hezrou, yogurt weźmie scyzoryk i odrapie nieco tego Kara.
heZrou Napisano 13 Lipiec 2006 Napisano 13 Lipiec 2006 wystarczy, że wyskoczy z nim na wojenke w Iranie, a potem jak ją przeżyje to będzie już mi się podobała spluwa :P a tak na serio, to nie widziałeś nigdy czegoś takiego jak sęki w drewnie chociaż?? naturalne zniekształcenia, dzięki, którym nie wyglądałoby jak zabawka...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się