Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam. Jest to może troszkę śmieszne pytanie ale gdy mam juz rozbudowaną scenę i wele obiektów, są jakieś sposoby by zmniejszyć obciążenie komputera ?

  • Odpowiedzi 11
  • Wyświetleń 1,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Tu coś gdzieś o tym pisze.

Pozatym chowaj obiekty których nie używasz, a przy renderingu zaznacz "render hiden geometry" czy jakoś tak:)

Napisano

czasami warto Mergować obiekty, tak by były jako jeden obiekt, zmniejsza to ilość obiektórw w scenie przy czym dajeszybbsze działanie :)) możesz też grupować obiekty ale... ale to daje roszke wydajnoscie, nie dużo ale zawsze soć :))

Napisano

W miarę mozliwości warto oszczędzać na poly, jeśli wiesz, że budujesz skomplikowaną scenę. Oszczędzi to twojego wysiłku i procesora podczas renderowania.

Napisano

Jak masz jakiś obiekt skończony to wchodzisz do jego properies i zaznaczasz display as box.

Najlepiej jest pracować na warstwach i stopniowo ukrywać skończone warstwy.

Napisano

Jest jeszcze parę innych sposobów: jeśli już nie możesz uniknąć duzej ilości poly, to porób modelom normale i je nadaj ich mniej złozonym odpowiednikom.

Napisano

No i nie trzymaj zbyt wielkich stosów modyfikatorów. Spłaszczaj je kiedy się da, najpierw pracuj na samej geometrii a potem ponadawaj wszystkie uvw mapy czy inne unwrapy i vertexpainty. Gorzej, jeśli animujesz modyfikatory, ale jeśli robisz stille, to spłaszczaj wszystko, a zobaczysz nawet jak sam plik .max się zmniejszy. ;)

Napisano

najpierw wszystko przemysl, czy starczy CI sprzetu i czy wszystko musi byc za jednym zamachem w maksie, czy nei da sie pdozielci na warstwy,

 

czasem latwiej wymergowac ze sceny kamere do innej sceny :) juz po nakreceniu, a pozneij alfami poskaldac :) niz czekac wieki na prev

Napisano

Kiedyś wymyśliłem coś takiego:

Ustawiam obiektowi modyfikator optimize i zaznaczam "Off in renderer" - nie trzeba chyba tłumaczyć działania. :D

 

opt9te.jpg

 

Ot! I cała filozofia.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.