Grimor Napisano 2 Lipiec 2006 Napisano 2 Lipiec 2006 Witam!! Jest to moja pierwsza praca która postanowiłem tutaj umieścić gdyż myślę ze bedzie ona godna uwagi. Jak pisze w temacie jest to WIP, wiec prosze o komentarze, uwagi i pomoc (moze jakeis referki) :) Tak wiec postanowilem wymodelowac smoka gdyz jestem zafascynowany swiatem fantasy i grami MMORPG, daltego bedzie to model LP. Poczatkowy limit ok. 3000 trisow.
Shogun 3D Napisano 3 Lipiec 2006 Napisano 3 Lipiec 2006 Już na dzieńdobry mówię, że oczko zacząles robić jak w hi poly: oczko zostaw, najwyżej jakieś niewielkie wklęśniecie zrób na nie, jakąś brew nad nim i styka, jedziesz dalej... A poza tym... pokaż więcej, na razie niewiele widać.
Grimor Napisano 3 Lipiec 2006 Autor Napisano 3 Lipiec 2006 APDEJT!! :) Główna postura konczona, jeszcze dojda skrzydła i poprawki. Wiem ze moze ty wyglada bardziej jak dinozaur ale poczekajcei na efekt koncowy :) Uwagi mile widziane, a co do oka to wcale nie dodaje tak duzo poly :P Całość ma 1718 Trisow
vv3k70r Napisano 3 Lipiec 2006 Napisano 3 Lipiec 2006 uklad tylnej giry jest "dziwny" znacyz jest po prostu niesprawny, czy przemyslales wczesniej jak to bydle bedzie sie poruszac? przednei lapy? wisza? to smoczatko jest rozumiem?
Grimor Napisano 3 Lipiec 2006 Autor Napisano 3 Lipiec 2006 Hmm jeszcze sie nad tym nie zastanawialem a jak sie poruszal T-rex ??:> :) A to nie bedzie smoczatko raczej jeszce musze ppoprwaic ale cialo sam wlasnie dopiero pod koniec zobaczylem ze cos nie pasuja proporcje.
vv3k70r Napisano 3 Lipiec 2006 Napisano 3 Lipiec 2006 ano T rex poruszal sie inaczej niz to tutaj :) zanim splodzisz stwora co am sie ruszac, przemysl jak sie bedize ruszal :)
Grimor Napisano 4 Lipiec 2006 Autor Napisano 4 Lipiec 2006 a ja wcale neie mowie ze bedzie sie ruszal :) Robie go do nauki modelowani i texturowania :) Głównie texturowania i Unwrapa. Ale bede go poprwaial jeszcze jak cos, to moze byc dal jkis pomysl jak go mozna przerobic :) zeby mogl chodzic ? EDIT: Jutro wyjezdzam na 2 tyg wiec nie bedzie updejtow, ale doszlem do wniosku ze rzucam ten model robie tego smoka na nowo.
Kruku Napisano 4 Lipiec 2006 Napisano 4 Lipiec 2006 Troszeczkę za mało, za szypko jednak jak na taką ilość poly nie jest źle , czekam na końcowy efekt, też jestem fanem SF
vv3k70r Napisano 4 Lipiec 2006 Napisano 4 Lipiec 2006 Grimor-robienie modeli zeby zdechle lezaly o zrbodnia, po to jest to cale 3d zeby to wszystko ozywisc :) zeby mogl sie ruszac musisz ustawic colarbone wzdluz kregoslupa z wychyleniem w gore, drapiezniki maja zawieszenie aktywne, kosztuje to pradu, ale cene placa krowy :) zajzyj do rigu smoka, przyjzyj sie koscia, zakres ruchu zadu jest dosc duzy, tak samo jak TY biegniesz parenascie rpocent ruchu przenosic rzutem bioder, jesli zrobisz ludzika co chodzi tylko ruszajac uda/golenie/stopy bez skretu ciala i obrotu bioder (oraz w przypadku gadow i ptakow biegajacych ruchu kosci biodrowej, skubance maja tam miekkie wiazanie i hydraulike-wlaczana do biegu, utrzymyje kregoslup w zawisie): http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=28217
Simple_man Napisano 7 Lipiec 2006 Napisano 7 Lipiec 2006 A moim zdaniem zostaw tak jak jest, to znaczy jeśli masz zamiar trzymać się orginału.
Shogun 3D Napisano 7 Lipiec 2006 Napisano 7 Lipiec 2006 Simple man ma rację: mnie się podoba pomysł ze smoczątkiem, które jak to zwykle postacie wieku szczenięcego ma za duże łapy i głowę. Co innego, że warto je adaptować do animacji. :) Jestem za smoczątkiem. Dragonów i straszydeł i tak jest tu za dużo, a smoczątko byłoby miłą odmianą. Jak chcesz, to wejdź na CG Talk i zciągnij sobie film Roberta Kuczery "Dragon Slayer", tam będziesz miał dobre refki smoczątek. Swoją drogą film jest bardzo fajny sam w sobie. :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się