Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam wszystkich,

 

tworzę sobie taką scenkę od pewnego czasu i napotkałem na pewne problemy (mam nadzieje, że pomożecie)

 

jpg.jpg

 

To jest obrazek w 1/2 rozdzielczości.

 

Pracuje w Lightwave i nie mam pojęcia czemu plugin do włosów (trawa) kłuci mi się z HyperVoxels (dym) i powstaje w tym miejscu wesoła (x_x) dziura;

 

dalej mam problem z poszyciem balonu, nie mam pojęcia co zrobić wy wyglądało realniej, a próbowałem już chyba wszystkiego....

 

nie wiem czy na drodze nie położyć może bruku zamiast tego błotka...

 

do tej sceny potrzebne są dwie postacie :

* chłopak machający z balonu

* dziewczę z latawcem koło huśtawki na drzewie

 

Zrobiłem głowę (moja pierwsza w życiu xD), ale coś mi w niej nie pasuje cały czas T_T dwa dni poprawiam i ciągle jest coś nie tak.

 

glowa_1.jpg

 

glowa_2.jpg

 

proszę o pomoc w miarę chęci i czasu : ).

  • Odpowiedzi 13
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Co do głowy- pokaż siatke. Ale topologia jest niedobra. Proporcje też nieco podejrzane. Brwi za wysokie i zbyt obłe. Nos niedobry - z czołem łączy się "na szpica", potem jakieś fale a na samym dole też jakiś dziwny. Nad ustami linia pozioma której nie powinno być. Brak za to lini pionowych idących od boku nosa i dzielących policzki i usta. Ucho - nawet nie pisze bo lepiej je usunąć i zrobić od nowa.

Napisano

hmm no to tak:

-oczy powinny byc mniej wiecej na srodku glowy u ciebie sa troche za wysoko

-nos jest za waski (chodzi mi o kosci nosowe)

-gorna warga jakas przymala troche jest albo ta dolna za duza

-kosci policzkowe musisz poprawic

a tak poza tym to patrzna jakies zdjecia itp. pomaga i to bardzo:]

pozdrawiam

Napisano

To moja pierwsza głowa i chcę ją zrobić całą : ), poza tym - będzie mi potrzebna tak samo do faceta, którego włosy nie będą już zasłaniać uszu xD;

 

co zrobić z poszyciem balonu x_X ???

Napisano

no juz duzo lepiej, jeszcze dozucisz ucho i bedzie naprawde fajnie. wiesz co zamiast renderow daj po prostu printscreeny z viewporta bez siatki, bedzie wiecej widac.

Napisano

hi spiacy kacprze

mam kilka prosty uwag :

1) drzewo chya nie ty zrobiles ;) ( tego sie uzywa jak deathline zaciska Ci petle na gardle. jak chcesz pokazac jaki jestes kozak to wymodeluj lepsze drzewo)

2)scenka musi przypominac zdjecie... czyli na 100% wszystko nie moze byc wyrazne na 100% > razi mocno mnie ten balon

3) to shire ;) sweet home of male ludziki z wladcy pierscieni ^^?

4) niebo to dream scape? jest najlepsze...fajny plug, tez sie nim bawilem swego czasu.

Napisano

Dzięki za commenta.

 

Drzewo zrobione Treecage, przemodelowane, i na nim sasquacz (bo nie wiem jak liście zrobić), Nie rozumiem czemu razi Cię ten balon, skoro on jest na pierwszym planie, może jakiegoś dof'a albo mgłę po ziemi puszcze, o nie shire, takie domki istnieją na prawdę (oglądaj TVN Style :D), tam jeszcze dojdzie jakieś pranko / składzik na drzewo. Niebo to nie żaden plug, tylko proceduralne texturki w backdropie : ). jedyne plugi tutaj to sasqacz do trawy i do drzewa i do włosów i treecade do podstawy drzewka.

 

Co do drzewa to byćmoże wymienię je na inne : ).

Co z poszyciem balonu ? x_x

Napisano

A ja z innej beczki - dlaczego chcesz miec balon realistyczny , skoro reszta nie jest ? Skoro otoczenie robi wrazenie "malarskiego" to balon dopasowalbym do otoczenia. Nom, chyba ze otoczenie zrobisz mniej malownicze - wtedy nie bedzie sie tak gryzlo z balonem. Moim skromnym zdaniem to balon powinienes dopasowac do otoczenia - uzyskasz ciekawszy efekt. Pobaw sie z recznie malowanymi teksturami - to powinno w tym wypadku zdac egzamin i scena bedzie bardziej jednolita stylistycznie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności