routee Napisano 5 Lipiec 2006 Napisano 5 Lipiec 2006 Witam, wnętrze w trakcie tworzenia, póki co poglądowa wizka ościeżnicy, projekt własny. max & vray Pozdrawiam
maczuga Napisano 5 Lipiec 2006 Napisano 5 Lipiec 2006 ładnie, ale mam wrażenie że ściana im bliżej drzwi tym bardziej jest "do przodu" 1
MassTA Napisano 6 Lipiec 2006 Napisano 6 Lipiec 2006 Światło słoneczne rzuca zbyt miękkie cienie, pozatym zapowiada sie ładnie. 1
routee Napisano 6 Lipiec 2006 Autor Napisano 6 Lipiec 2006 @ piksar: nie dziękuje :] @ maczuga: chyba nie zbyt rozumiem o co Ci chodzi @ massta: sądze że jest "wmiare" poprawny, nie chodzi tu o uzyskanie kwadratowych cieni z directa a o dobrze oświetloną scenę z miękkimi cieniami
Vorek Napisano 6 Lipiec 2006 Napisano 6 Lipiec 2006 MassTA, jeżeli puścisz światełko przez firankę, a nawet przez "czyste" okno, cienie będą miękkie ;) ładna fakturka na ścianie ;] Pozdrawiam
maczuga Napisano 6 Lipiec 2006 Napisano 6 Lipiec 2006 nie musisz rozumiec, stwierdzilem ze jest dobrze :D
Gość dusoo Napisano 6 Lipiec 2006 Napisano 6 Lipiec 2006 Hi routee, it's very nice and clean render! Would u post your lighting and render setup? Thanks !!!
Gość spokojny Napisano 7 Lipiec 2006 Napisano 7 Lipiec 2006 Spróbuj cos zrobic z dolnymi krawedziami ściany, a podłogą moim zdaniem wygląda to troche zbyt nie naturalnie zważywaszy na wyglad ściany który nie wiem czemu przypomina mi styropian ;)) Ale ogólnie pracka dobrze sie zapowiada :)
RA Napisano 8 Lipiec 2006 Napisano 8 Lipiec 2006 Hmm, czy mi się wydaje czy mieszałeś coś w ust. color mappingu? ;)
routee Napisano 8 Lipiec 2006 Autor Napisano 8 Lipiec 2006 @ dusso: lighting is simple just one light as sun (vray sphere) + env, qmc & light cache (sets are almost default) @ spokojny: chodzi ci o listwę przypodłogową ? -------------------- RA a coś nie tak ? :]
RA Napisano 8 Lipiec 2006 Napisano 8 Lipiec 2006 Czyżbyś dał dużą wartość w dark mult.? ;) Bo wogóle nie widać GI, zamiast ciemnych plam w miejscach, w których teoretycznie powinno być GI jest prawie biało. 1
RA Napisano 8 Lipiec 2006 Napisano 8 Lipiec 2006 daj na 1 i pokaż jak to wygląda, proszę. :) Taka mała próbka, dołu framugi na przykład.
routee Napisano 8 Lipiec 2006 Autor Napisano 8 Lipiec 2006 te same ustawienia, dark mult na 1: lekko zmienione: domyślam się że chodzi ci w efekcie o "dziwnego glowa" w węźle przy listwie tam gdzie powinien być cień... em aj rajt ?
RA Napisano 8 Lipiec 2006 Napisano 8 Lipiec 2006 No to ja już nie wiem. W scenie jest GI, ale nie rozumiem czemu go nie widać. :/ Bo dotychczasowy efekt dziwny trochę jest. Ta biel, to maksymalna możliwa? A z mult. dark i bright, to raczej nie warto przesadzać. Więcej niż 1,2 to dużo.
routee Napisano 8 Lipiec 2006 Autor Napisano 8 Lipiec 2006 Generalnie robie tak że light mape zczytuje z rendera bez materiałów ( szary 230 na all) i render z texturami może w tym tkwi jakiś problem ? bialy nie nie max (cus miedzy 240 a 250)
Fargate Napisano 10 Lipiec 2006 Napisano 10 Lipiec 2006 routee musze przyznac ze zainspirowal mnie twoj render i teraz sam cos dlubie w tych klimatach :D co do samej pracy to wyglada calkiem fajnie jednak brakuje tego czegos co nadalo by realizmu, popracuj nad tym i bedzie naprawde na poziomie :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się