Napisano 5 Lipiec 200618 l Witam, wnętrze w trakcie tworzenia, póki co poglądowa wizka ościeżnicy, projekt własny. max & vray Pozdrawiam
Napisano 5 Lipiec 200618 l ładnie, ale mam wrażenie że ściana im bliżej drzwi tym bardziej jest "do przodu"
Napisano 6 Lipiec 200618 l Światło słoneczne rzuca zbyt miękkie cienie, pozatym zapowiada sie ładnie.
Napisano 6 Lipiec 200618 l Autor @ piksar: nie dziękuje :] @ maczuga: chyba nie zbyt rozumiem o co Ci chodzi @ massta: sądze że jest "wmiare" poprawny, nie chodzi tu o uzyskanie kwadratowych cieni z directa a o dobrze oświetloną scenę z miękkimi cieniami
Napisano 6 Lipiec 200618 l MassTA, jeżeli puścisz światełko przez firankę, a nawet przez "czyste" okno, cienie będą miękkie ;) ładna fakturka na ścianie ;] Pozdrawiam
Napisano 6 Lipiec 200618 l Hi routee, it's very nice and clean render! Would u post your lighting and render setup? Thanks !!!
Napisano 7 Lipiec 200618 l Spróbuj cos zrobic z dolnymi krawedziami ściany, a podłogą moim zdaniem wygląda to troche zbyt nie naturalnie zważywaszy na wyglad ściany który nie wiem czemu przypomina mi styropian ;)) Ale ogólnie pracka dobrze sie zapowiada :)
Napisano 8 Lipiec 200618 l Autor @ dusso: lighting is simple just one light as sun (vray sphere) + env, qmc & light cache (sets are almost default) @ spokojny: chodzi ci o listwę przypodłogową ? -------------------- RA a coś nie tak ? :]
Napisano 8 Lipiec 200618 l Czyżbyś dał dużą wartość w dark mult.? ;) Bo wogóle nie widać GI, zamiast ciemnych plam w miejscach, w których teoretycznie powinno być GI jest prawie biało.
Napisano 8 Lipiec 200618 l daj na 1 i pokaż jak to wygląda, proszę. :) Taka mała próbka, dołu framugi na przykład.
Napisano 8 Lipiec 200618 l Autor te same ustawienia, dark mult na 1: lekko zmienione: domyślam się że chodzi ci w efekcie o "dziwnego glowa" w węźle przy listwie tam gdzie powinien być cień... em aj rajt ?
Napisano 8 Lipiec 200618 l No to ja już nie wiem. W scenie jest GI, ale nie rozumiem czemu go nie widać. :/ Bo dotychczasowy efekt dziwny trochę jest. Ta biel, to maksymalna możliwa? A z mult. dark i bright, to raczej nie warto przesadzać. Więcej niż 1,2 to dużo.
Napisano 8 Lipiec 200618 l Autor Generalnie robie tak że light mape zczytuje z rendera bez materiałów ( szary 230 na all) i render z texturami może w tym tkwi jakiś problem ? bialy nie nie max (cus miedzy 240 a 250)
Napisano 10 Lipiec 200618 l routee musze przyznac ze zainspirowal mnie twoj render i teraz sam cos dlubie w tych klimatach :D co do samej pracy to wyglada calkiem fajnie jednak brakuje tego czegos co nadalo by realizmu, popracuj nad tym i bedzie naprawde na poziomie :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto