Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam, wnętrze w trakcie tworzenia, póki co poglądowa wizka ościeżnicy, projekt własny.

 

dorsy1qe.jpg

 

max & vray

 

Pozdrawiam

  • Odpowiedzi 17
  • Wyświetleń 1,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

ładnie, ale mam wrażenie że ściana im bliżej drzwi tym bardziej jest "do przodu"

Napisano

Światło słoneczne rzuca zbyt miękkie cienie, pozatym zapowiada sie ładnie.

Napisano
  • Autor

@ piksar: nie dziękuje :]

@ maczuga: chyba nie zbyt rozumiem o co Ci chodzi

@ massta: sądze że jest "wmiare" poprawny, nie chodzi tu o uzyskanie kwadratowych cieni z directa a o dobrze oświetloną scenę z miękkimi cieniami

Napisano

MassTA, jeżeli puścisz światełko przez firankę, a nawet przez "czyste" okno, cienie będą miękkie ;)

 

ładna fakturka na ścianie ;]

 

Pozdrawiam

Napisano

Hi routee, it's very nice and clean render! Would u post your lighting and render setup? Thanks !!!

Napisano

Spróbuj cos zrobic z dolnymi krawedziami ściany, a podłogą moim zdaniem wygląda to troche zbyt nie naturalnie zważywaszy na wyglad ściany który nie wiem czemu przypomina mi styropian ;)) Ale ogólnie pracka dobrze sie zapowiada :)

Napisano

Hmm, czy mi się wydaje czy mieszałeś coś w ust. color mappingu? ;)

Napisano
  • Autor

@ dusso: lighting is simple just one light as sun (vray sphere) + env, qmc & light cache (sets are almost default)

@ spokojny: chodzi ci o listwę przypodłogową ?

--------------------

RA a coś nie tak ? :]

Napisano

Czyżbyś dał dużą wartość w dark mult.? ;)

Bo wogóle nie widać GI, zamiast ciemnych plam w miejscach, w których teoretycznie powinno być GI jest prawie biało.

Napisano

daj na 1 i pokaż jak to wygląda, proszę. :)

Taka mała próbka, dołu framugi na przykład.

Napisano
  • Autor

te same ustawienia, dark mult na 1:

14qc1.jpg

lekko zmienione:

23gm.jpg

23gm.jpgdomyślam się że chodzi ci w efekcie o "dziwnego glowa" w węźle przy listwie tam gdzie powinien być cień... em aj rajt ?

Napisano

No to ja już nie wiem. W scenie jest GI, ale nie rozumiem czemu go nie widać. :/

Bo dotychczasowy efekt dziwny trochę jest.

Ta biel, to maksymalna możliwa?

A z mult. dark i bright, to raczej nie warto przesadzać. Więcej niż 1,2 to dużo.

Napisano
  • Autor

Generalnie robie tak że light mape zczytuje z rendera bez materiałów ( szary 230 na all) i render z texturami może w tym tkwi jakiś problem ? bialy nie nie max (cus miedzy 240 a 250)

Napisano

routee musze przyznac ze zainspirowal mnie twoj render i teraz sam cos dlubie w tych klimatach :D

co do samej pracy to wyglada calkiem fajnie jednak brakuje tego czegos co nadalo by realizmu, popracuj nad tym i bedzie naprawde na poziomie :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności