Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

jestem jeszcze "zielony" w modelowaniu, weźcie to pod uwagę jak będziecie oceniac :). Tak czy inaczej czekam również na słowa krytyki, tj. na co powinienem zwrócic uwagę robiąc tego typu modele itd.

swordbymateo39gw.th.jpg

swordbymateoipochwa7sx.th.jpg

swordbymateowpochwie9da.th.jpg

Mam nadzieję, że nie jest aż tak źle :P

• Odpowiedzi 19
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Hmmm jak go modelowałem wydawał się byc dłuższy :], teksturowanko będzie jak się nauczę robic mapki, tj. mapowanie tekstury bo jeszcze tego nie odkryłem :]. Narazie pozostaje mi nakładac takie gotowce :D.

Tutaj mała poprawka co do długości ostrza :]

swordbymateolong3vt.th.jpg

Napisano

Więc to nie low poly. Co nie znaczy, że nie ma nic wspólnego z Game Art. ;)

Może ustaw inne Smoothing Groups dla obu stron ostrza bo jego krawedzie wygladają na zaokrąglone.

Napisano

teo-disturbed, siateczka w low poly powinna wygladac raczej tak:(moze troszke przesadzilem :d:d ale w kazdym razie blizej mojej wersji)

screen272200607072054502ga.th.jpg

Napisano

teo... wszystko przed tobą poczytaj może artykuły o modelowaniu na potrzeby gier np hmm warp? Albo źródła ogólnie w internecie dostępne :) Pozatym mam pytanie dlaczego duża część zaczyna od wymodelowania miecza (ja też tak zaczynałem) hmm

Napisano

Wizz mam pytanko... Masz może linki do kodeków pozwalających obejrzec te tutki ze stronki 3d-palace? Matroski mi ich nie obsługują, a jak biorę automatyczne wyszukiwanie to (rzecz oczywista) nie znajduje mi ich.

Szukając samemu też nic nie znalazłem. W sumie to dziwne bo filmiki są w formacie .avi.

PS. Ten tutek o unwrapping'u zaliczam do sound tutorials, a nie video :P [ponieważ mam tylko dźwięk]...^^

Napisano

a ja zaczynałem od ztrójwymiarylizowania podręcznika do systemu RPG Warhammer dwa lata temu jak zaczynałem moją przygodę z czyde w Blenderku :]

Napisano