teo-disturbed Napisano 7 Lipiec 2006 Napisano 7 Lipiec 2006 Witam, jestem jeszcze "zielony" w modelowaniu, weźcie to pod uwagę jak będziecie oceniac :). Tak czy inaczej czekam również na słowa krytyki, tj. na co powinienem zwrócic uwagę robiąc tego typu modele itd. Mam nadzieję, że nie jest aż tak źle :P
ledyr Napisano 7 Lipiec 2006 Napisano 7 Lipiec 2006 hmmm a gdzie tekstura?? :D:D nie jest chyba zle ale czy nie jest za krótki jak na "miecz"?
teo-disturbed Napisano 7 Lipiec 2006 Autor Napisano 7 Lipiec 2006 Hmmm jak go modelowałem wydawał się byc dłuższy :], teksturowanko będzie jak się nauczę robic mapki, tj. mapowanie tekstury bo jeszcze tego nie odkryłem :]. Narazie pozostaje mi nakładac takie gotowce :D. Tutaj mała poprawka co do długości ostrza :]
Przybysz Napisano 7 Lipiec 2006 Napisano 7 Lipiec 2006 Więc to nie low poly. Co nie znaczy, że nie ma nic wspólnego z Game Art. ;) Może ustaw inne Smoothing Groups dla obu stron ostrza bo jego krawedzie wygladają na zaokrąglone.
ledyr Napisano 7 Lipiec 2006 Napisano 7 Lipiec 2006 teo-disturbed, siateczka w low poly powinna wygladac raczej tak:(moze troszke przesadzilem :d:d ale w kazdym razie blizej mojej wersji)
teo-disturbed Napisano 7 Lipiec 2006 Autor Napisano 7 Lipiec 2006 Hehe jeśli tak to ja troche przesadziłem z tym smoothem. ^^ PS: Macie jakiś dobry tutorial o mapowaniu textury bo ja nie umiem teksturowac :P
wizz Napisano 7 Lipiec 2006 Napisano 7 Lipiec 2006 hm dam ci tutki niezłe do mapowania :) Video tutki, wprawdzie tam jest wyjaśnione wszystko na podstawie głowy Unwrapy itp ale to ci pewnie pomoże sie zoriętować o co chodzi :) http://www.3d-palace.com/index.php?option=com_wrapper&Itemid=133 wlazisz tam potem Autodesk 3ds max i wybierasz "A Guide to Unwrapping" tutki nie są trudne bo sam troszke oglądałem je :) ( trzeba sie zarejestrowac aby zassać )