Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

 

Mam pytanko, jak zrobic taka 'chropowata' powieszchnie, chodzi mi konkretnie o obudowe monitora, cos w tym rodzaju, tutaj widac to dobrze w lewym gornym rogu (Link). Dopiero co zaczynam z teksturowaniem itp wiec prosze byc wyrozumialym :)

  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Ja użyłbym displacement (ewentualnie bump mapping). Musisz znaleźć teksturę z takimi "wżerami" i wrzucić ją do slotu displacement lub bump po uprzedniej zamianie tej tekstury z kolorowej na "czarno-białą" czyli tylko skala szarości. No chyba, że się nie znam i pieprzę głupoty. W końcu upał jest. ;)

Napisano

Czego używasz? jeśli 3DS Max to wrzuć proceduralnego asfalta w slocie bump i dużym tilem. Bumpa daj bardzo delikatnego, takiego ledwie zauważalnego.

Napisano

Ja bym tam dał VRayDisplacementMod.... Z małym "Amount"..

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności