Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Powiedzmy, że chciałbym wykreować wyginany spline (ponad 10 vertexów + smooth + bezier), ale który mógłbym edyotować jak Helix (sprezynka) ... czyli by w rezultacie zrobić jakby dłuuuugi wyginany sprezysty obiekt ... a może jakaś alternatywa (inne rozwiązanie i uzyskanie obiektu oczekiwanego) ... kombinuje ... kombinuje i dokombinować się nie mogę

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności