Huter Napisano 8 Lipiec 2006 Napisano 8 Lipiec 2006 Powiedzmy, że chciałbym wykreować wyginany spline (ponad 10 vertexów + smooth + bezier), ale który mógłbym edyotować jak Helix (sprezynka) ... czyli by w rezultacie zrobić jakby dłuuuugi wyginany sprezysty obiekt ... a może jakaś alternatywa (inne rozwiązanie i uzyskanie obiektu oczekiwanego) ... kombinuje ... kombinuje i dokombinować się nie mogę
xeav Napisano 9 Lipiec 2006 Napisano 9 Lipiec 2006 za bardzo nie rozumię co pragniesz osiągnąć :| spróbuj utworzyć spline i dodać mod sweep
streaker Napisano 9 Lipiec 2006 Napisano 9 Lipiec 2006 Też za cholere nie moge pojąć, o co ci chodzi: ma być edytowalny jak helix, czyli jak ?
piotrek Napisano 9 Lipiec 2006 Napisano 9 Lipiec 2006 Ja myślę, że chodzi o sprężynę, która będzie wygięta wzdłuż spline'a.
polka dot Napisano 9 Lipiec 2006 Napisano 9 Lipiec 2006 cos jak kabel telefoniczny? w rhino mozna. helix around curve.
Ania Napisano 9 Lipiec 2006 Napisano 9 Lipiec 2006 coś takiego? robisz splinie, robisz helix, i na helix dajesz path deform modifier wybierając spline jako path. 1
Huter Napisano 9 Lipiec 2006 Autor Napisano 9 Lipiec 2006 Super ... o to chodziło Aniu ... śliczności :) ... i przepraszam za troche nieczytelny opis problemu ...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się